Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Icarus

Tabak Of Niet?

Recommended Posts

//EDIT by mikeh; onnodig quoten!!!

euhm

sorry daarvoor

neen ik had er nog nooit van gehoord en ja kvind et beetje overdreven dat voor het web een etiquette is uitgevonden

ik dacht dat het web stond voor vrije meningsuiting

 

en dat is nog steeds uw eigen mening zeggen ongeacht het al dan niet iemand kwetst:s

mr aleja

nevermind

 

khad er dus nog niet van gehoord en kzal op dit forum mijn best doen van mij deraan te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat ze hier bij de Lachende Paus in Rotterdam een tabaksvervanger verkopen die mij wel aansprak opzich.. ben alleen ff de naam kwijt, ze verkopen het bijna nergens in nederland en de verkooppunten staan op hun site

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken twee tabaksvervangers: Knaster en Dutch Spirit. Dutch Spirit is volgens mij lekkerder/beter. Zoek maar op google als je verkooppunten wil weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet als tabaksvervanger ?

 

Kees.

 

Laatst vroeg iemand, maar als jij dan puur rookt, hoe rook jij hasj ? Nou heel makkelijk, ik maak een lijntje olie om te zorgen dat de hasj blijft plakken en vul de rest met wiet.

 

Kees2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al vele jaren rook ik enkel puur...

 

en dit op veel verschillende manieren!!

 

trouwens dat pure wiet niet goed zou branden in een joint is klare onzin

 

ik doe dit dagelijks en ondervind nooit probemen!!

 

als de joint brand blijft hij goed roken en branden zolang je blijft roken

 

trek je 20 a 30 sec (soms langer) niet van je joint zal hij wel uitgaan (maar dit vind ik positief want zo dampt er geen fortuin weg)

 

hij mag zelf nog een klein beetje aan de vochtige kant zijn zoals in sommige shops ;)

 

en neem ook toppen wiet die je niet te hard verkruimelt in je vloeitje want door poeder zuig je moeilijk lucht....

 

ik heb men wiet altijd in het hard doosje zitte onderweg en nooit in een gripzakje los in men broekzak ofzo

 

want dan zullen je toppen snel kapot gaan en poeder worden..

 

dus ROOK PUUR het is veel lekkerder en gaat makkelijk als je rekening houd met een paar dingen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik rook ook altijd puur in een vloeitje. ik vind de smaak veel beter dan met tabak (zoeter) en je kan beter op kwaliteit beoordelen. ik vind het wel belangrijk dat de wiet redelijk goed droog is en je moet ook goed klein kruimelen, want die grote stukken branden niet goed. ook moet je de joint redelijk strak draaien en het liefst nog binnenstebuiten (als daar zin voor is ;)). als je het zo doet zul je naar een paar pure joints nooit meer anders willen. :D

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bong of pijp rook ik puur maar Joints bijna altijd met tabak, me nicothine verslaving is goed te combineren met me cannabis verslaving..gaat hand in hand zeg maar.. ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad gewoon puur..... dan steek je hem gewoon toch nog is aan, das een voordeel dan weet je zeker dat je geen wiet verspilt als je daar ergens ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook mijn jointje het liefst met lekkere lichte tabak o.a. Belgam 21-Next roltabak-Light filtersigaretten. 60%wiet erin en zo brandt-smaakt mijn jointje mij het beste. Af en toe een pure joint kan wel maar ik vind als je dit veel doen ben je snel veel wiet kwijt en na een halve pure joint voel ik mij al zeer high.

 

Cheers

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nog met tabak erbij.. Maar ik zoek nog steeds een vervanger ervoor, zoals cytrel (gebruiken ze ook in bijvoorbeeld Silk Cut sigaretten is). Dit is gemaakt van cellulose en is maar iets minder slecht voor je maar bevat in ieder geval geen nicotine. Kan het alleen nergens vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad gewoon puur..... dan steek je hem gewoon toch nog is aan, das een voordeel dan weet je zeker dat je geen wiet verspilt als je daar ergens ligt.
ik rol met tabak. De laatste 0,5 cm (ongeveer hé) aan de tip daar leg ik nooit wiet en een jointje met wiet EN tabak kan je ook zonder problemen laten uitbranden (met de juiste vloeitjes) om dan later verder te roken dus nooit verspilling. Vind de smaak ook bij de meeste soorten beter met tabak dan puur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...