Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Optimus

Nu Al In De Bloei

Recommended Posts

Hallo, mensen.

 

Ik had een plantje in de volle grond gezet, half april.

Dit is waarschijnlijk te vroeg geweest.

Het plantje is in de bloei gegaan.

Kleine toppen hebben zich gemanifesteerd, de bladeren zijn geel.

Zal het nog goedkomen met dit plantje ?

Ik dacht namelijk, dat wiet, na 1 keer voorplanten, sterft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze heeft zich nog niet voortgeplant toch? De plant zal waarschijnlijk terug in de groei schieten ,en ergens in augustus weer gaan bloeien . Echt goed is het niet voor ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom is het niet echt goed voor ze ?

Het veroorzaakt stress, stress is nooit goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stressen kan THC niveau verhogen.

Stressen kan dus goed zijn..

 

In mijn geval, wil ik geen THC.

Ik wil dat ze groeien.

 

Daarna THC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals gezegd trekt het wel bij, alleen zulllen je dames en groeiachterstand oplopen, maar ik verwacht een goeie zomer, dus hoop dat het allemaal meevalt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stress (vooral lichtstress begin bloei periode ) kan mannelijke bloemen doen verschijnen op een vrouwtjes plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet bij stekken dan?? elke stek is toch uiteindelijk van een zaadplant afkomstig? ,en heeft dus dezelfde eigenschappen .

 

Zuiver vrouwelijke planten (XX) zijn een zeldzaamheid . één op de 1000 ongeveer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwtjes kunnen mannelijke bloemen gaan aanmaken mits je ze genoeg stressed.

 

Ik heb nog nooit gehoord van een 100% vrouwtje, volgens mij is dat ook klinklare onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ook die kunnen mannelijke bloemen maken... b.v easy bud. Echt 100% vrouwtje lijkt me het dan niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij ook niet ;)

 

Hoe dan ook, 100% vrouwtjes bestaan.

 

Is een methode voor om die te maken. (d.m.v de mannelijke bloemen van een vrouwelijke plant)

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% (of beter gezegt 99,9 % ) vrouwtjes zijn planten die zelfs onder hevige lichtstress (de heftigste vorm van stess zo'n beetje) of andere stress vormen geen mannelijke bloemen gaat aanmaken .

 

Je zal zien dat bijna alle planten dit wel doen ,stekken net zo goed .

Doe het licht maar eens een uur aan midden in de donkere periode in het begin van de bloei en dit meerdere dagen achter elkaar . Er zullen bijna altijd mannelijke bloemen gaan groeien tussen de vrouwelijke . Hiermee kun je aan de slag om feminized seeds te maken,deze zijn niet 100 % vrouwelijk .

 

De planten die alleen met behulp van chemicaliën zijn aan te zetten tot het produceren van mannelijke bloemen zijn de 99,9 % vrouwelijke planten. Ga je ze niet behandelen met chemicaliën dan worden het altijd volledige vrouwen,zonder mannelijke bloemen ertussen. Om te zorgen voor zaad met deze eigenschappen is er veel moeite een tijd nodig .

 

Natuurlijk zullen je stekken in de meeste gevallen geen herma's zijn ,maar dit betekent niet dat ze 100 % vrouwelijk zijn . Ze hebben de herma faktor wel in zich maar die komt dan niet naar boven tenzij je ze gaat stressen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(XX) = 100% vrouwelijk.

 

Deze heeft geen mannelijke genen, waardoor er geen synthese van

mannelijk materiaal kan plaatsvinden.

 

Of de stekken die ik heb van dit soort zaden afkomstig zijn weet ik niet,

er komen namelijk (door de lichtstress die ik heb) geen mannelijke, maar vrouwelijke toppen uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn vrouwelijke zaden fucking verkooppraatjes, je ziet het alleen maar op websites die de zaden verkopen..

 

Optimus, die vrouwelijke zaden worden altijd geadverteerd als 99.9%, dat is dus GEEN 100% vrouwelijk.

 

Ik wil wel eens zien of hier ook wetenschappelijk onderzoek naar is geweest, niet door zaadproducenten. Die maken je van alles wijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze bestaan.

2 soorten.

 

Feminised en Female

 

Deze 2 worden op 2 verschillende technieken gemaakt.

 

De ene via kruising van vrouwtje met vrouwtje (X x X = XX) (100% vrouwtje)

 

De andere via hormoonbehandeling waardoor vrouwelijke synthese tot stand komt.

 

Die gene die via hormoonbehandeling tot stand komt, heeft kans om toch mannelijke kenmerken te vertonen onder de juiste stress. Zonder stress, en onder redelijke omstandigheden, hebben deze zaden 99.9% kans vrouwtje te worden.

 

Zo heb ik het mee gekregen.

 

Heb er zelf praktisch geen ervaring mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook niet... tot over een aantal dagen als ik wat zaadjes van femaleseeds.nl ontvang, kijken of dat een beetje wil lukken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
De andere via hormoonbehandeling waardoor vrouwelijke synthese tot stand komt.

Een hormoonbehandeling van een al vrouwelijk

stekje of zaadplantje om hem nog vrouwelijker te

maken???

 

Een vrouwtje met een vrouwtje kruisen? In het lab

of zo? Wil je dat toelichten?

Groet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zonder stress, en onder redelijke omstandigheden, hebben deze zaden 99.9% kans vrouwtje te worden.

 

Zo heb ik het mee gekregen.

Vrouwtjes kunnen mannelijke bloemen gaan aanmaken mits je ze genoeg stressed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowmonkey : ?

 

Lola : Als je ZADEN behandeld met bepaalde hormonen, worden er bij hun vrouwelijke kenmerken getriggerd. Hierdoor krijgt het zaadje meer kans vrouwtje te worden.

 

Als je vrouwtje met vrouwtje wil kruisen, zorg je dat een van de vrouwtjes mannelijke bloemen aanmaakt, en maak je zaden van deze twee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...