Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

camelt0sis

Roosendaal shops

Recommended Posts

Wat is de beste shop in Roosendaal? Ben enkele keren bij Azul geweest, hoe zijn de anderen? Prijs, kwaliteit, menukaart,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga regelmatig naar een growshop ze hebben daar echt van alles stekken kun je der ook halen enz enz enz

//Edit door BBB, geen prijzen op het wietforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste wiet koop je in Roosendaal niet in de shops maar onder de toonbank. Hoewel er in de buurt van het station (niet Yellow Moon) een shop is waar ze fijne K2 verkopen.

 

Is ook een Afrikaanse café waar ze onder de toonbank verkopen. Stikduur maar kwalitatief superieur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga ook normaal bij azul. maar die was gesloten tijdens een maand. weet niet eens of die terug open is. kga daar omdat ik een vriendin heb die daar soms werkt. maar ben niet zo blij meer van de wiet. vroeger hadden ze daar zo een heerlijke snowwhite. maar nu niet meer. ze bedienen wel goed (als ze goesting hebben). hasj is normaal steeds goed. normaal gezien hé

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de Hoogstraat gisteren geweest! Gezellig, van de drie shops was er maar eentje open maar soit...

 

Is de tweede shop aan je linkerkant, puff koop je achteraan.

 

Make love, not war!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste koop je wel in de shop 8O :P :-D :lol:

Joker in Goes :lol: :lol: 1 voorgedraaide en een zelfgedraaide hasjjoint gerookt.. met zn 2en SUPER knetter :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga vrijdag naar roosendaal, ik denk dat ik daar omstreeks 11u in de voormiddag zal aankomen, er zullen toch wel enkele shops open zijn??? hebben ze geen websites waar ik kan controleren wanneer ze open/gesloten zijn? nog aanraders anders?

 

hoe is de sfeer in roosendaal? geen lastige individuen langs de straat?

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Roosendaal is relax

Ik ga naar een plek waar ik de naam niet van kan uitspreken en altijd vergeet

iets Egypitisch lijkt het wel

Het is in de Molenstraat - niet erg ver van het station op de hoek van de straat heb je een antiekwinkel en in de straat zelf is een grow shop

en ik geloof dat het naast Azul is.

 

xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mochten jullie wat info over roosendaal willen kan ik jullie altijd wel mee helpen!!!!

ken namelijk bijna alle eigenaren van de sjops daar/

 

Ik wil een tripje maken van antwerpen naar roosendaal en ik vraag me af in welke shop ik het best binnen kan gaan die prijs/kwaliteit het beste is.

heeft iemand ook een aanrader voor een wietje waar je knetter stoned van word ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zit het met de controles daar? op de verbinding Antwerpen-roosendaal? controleren ze enkel in de stations of ook op de trein? Ben van plan binnenkort ook eens een bezoekje te brengen. En zijn er veel controles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ROCK FEVER:

 

er wordt vrijwel iedere dag gecontroleerd op illegalen en toestanden....

soms het ene uur wel en het uur derna ineens niet meer... en dan terug wel B).

 

Maar af en toe worden er ook door Courage controles gedaan op drug met een drugshond. en dan ben je er wel bij. nomatter hoeveel je hebt, afgeven zul je.

 

op de treinen zelf heb ik het nog nooit meegemaakt en ik spoor iedere week nr roosendaal en terug.

meestal met een gram of 30 opzak. :specool

 

als de politie er staat op t perron (meestal alleen als je aankomt) dan vragen ze je zowiezo je I.D. dus wees gewoon gewillig (je doet dan immers nog niets verkeerd want normaal eb je geen weed bij je als je AANKOMT :huh: ). Op het station van antwerpen ooit eens controle gehad. Er stonden 4 honden op t perron. Gelukkig voor mij waren het geen drugshonden, maar zochten ze achter bommen :verrygood

 

cheerzz

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik ga binnekort ook ff naar roosendaal, moet ook over de grens dus waar kan ik het beste men wiet steken dan?

Men maat steekt het in zijn onderbroek, omdat de politie er niet mag kijke. allicht ;)

 

maar als ze je nou fouilere, en ze voele iets wat dan? moet je dan naar het bureau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yellow moon: goeie wiet, meestal vriendelijk, eerlijke prijs

 

heb er vorige week jack herrer gekocht, 8 €/gram, zeer goed ;)

 

voor 40 euro wel maar precies 5.0 gram

 

 

 

Liberty : degelijke wiet, vriendelijk, goede prijs

 

Voor grote aankopen moet je hier zijn, je krijgt makkelijk 3 , 4 gram meer

 

soortjes die vorige week aanwezig waren : white widow, p1 haze, amnesia haze, blueberry haze, "purple haze", pepsi, superskunk, k2,...

 

Azul en Christiana weet ik niet veel van

 

 

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand uit belgie die deze week een tripje met de trein naar roosendaal maakt?

Laat me iets weten, zo moet ik niet misschien niet alleen op de trein zitten :P

 

Tanguy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vroeger stapte altijd een smart shop binnen voor wat gerief als ik in roosendaal was (spreek dan wel niet over 5g). En was ook altijd aardige shopkwaliteit. betaalde toen voor 100g 400€ wat een zeer mooie prijs is vind ik...

 

In Roosendaal is genoeg te vinden maar je moet er je bronnen hebben.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
iemand uit belgie die deze week een tripje met de trein naar roosendaal maakt?

Laat me iets weten, zo moet ik niet misschien niet alleen op de trein zitten :P

 

Tanguy

 

hey waar woon je in belgie?

 

ik ga binnekort als ik 18 ben ook met trein naar roosendaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben van gent.

 

en ga werschijnlijk morgen naar roosendaal.

 

 

weet er iemand als de yellow moon open is omdat ik hier had gehoord dat het dicht was ????????? laat me aub weten !!

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey ik ga binnekort ook ff naar roosendaal, moet ook over de grens dus waar kan ik het beste men wiet steken dan?

Men maat steekt het in zijn onderbroek, omdat de politie er niet mag kijke. allicht :P

 

maar als ze je nou fouilere, en ze voele iets wat dan? moet je dan naar het bureau?

Als het in uw ondergoed steekt vorderen ze gewoon een dokter op om u in uw blote fluit te zetten.

 

Best bet is een zak pickles chips en het zo goed mogelijk verpakken en dan onderin steken. Dan *zouden* de honden het niet kunnen rieken omdat die pickles echt stinkt (ik haat pickles chips)

Of een doos Pringles en het op het bagagerekje leggen.

 

Ge bedenkt ommes wel iets :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd ge vind altyd wel iets :P

 

ik was ook al aan het denken aan een pak chips, maar gaat volgens mij opvalle.

als ze wete dat je van belgie komt, en je komt alleen met een pak chips terug :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in u zak steken . Heb nog nooit geen controle gezien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pringles en wat superglue et voila! Een "ongeopend" doosje dat in uw rugzak zit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...