Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

APK

APK`s buitenkweek 2019. Auto lemon zkittle & Auto blackberry kush

Recommended Posts

Posted (edited)

Dag beste lezers,

Het begint weer te kriebelen want er komt mooi weer aan, dus ben ik vandaag begonnen aan een nieuwe ronde. In 2017 mijn eerste en tevens onsuccesvolle ronde Hollands Hope (toprot) te hebben meegemaakt, heb ik de smaak te pakken. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst ervaring opgedaan met autoflowers. Een flinke oogst (bijna 200gr in totaal van 4 planten), maar helaas bleek ik veel zaad in m`n wiet te hebben zitten, hoewel het prima rookt streef ik dit jaar naar betere kwaliteit. Beide verslagen zijn hiervan op dit forum terug te vinden.
Vandaar dat ik nu gekozen heb voor Auto Lemon Zkittle en Auto Blackberry Kush van Dutch Passion. Ik heb geen idee of ik in een marketing val ben gestapt, maar ik hoop hiermee wat betere genetica in huis te hebben gehaald. Mijn plan is om gefaseerd te starten. Gezien het vroege tijdstip in het seizoen heb ik vandaag van beide soorten 1 te ontkiemen gelegd. Ik zal dan over een aantal weken nog twee zaden ter ontkieming leggen. De planten zullen weer fulltime buiten komen te staan als het weer het toelaat. In dit topic zal ik wekelijks een voortgang posten, ik hoop dat het gewaardeerd wordt. Ik ben benieuwd of iemand een mening heeft over, of ervaring heeft met mijn gekozen soorten.

APK

Edited by APK
  • Like 2

:popcorn:ik zal volgen. Binnen een paar weken een paar auto's buiten. Nu nog auto's binnen die bijna klaar zijn.

• Like 1

Succes! Maak er iets moois van :verrygood

• Thanks 1

Dat er zaden in komen moet komen doordat iemand in je buurt stuifmeel verspreidt. Da's pech.

• Sad 1

@wouter79ik ga er vanuit dat een van mn planten een herma was en ik door onervarenheid dit niet heb herkend.

Update; vanochtend heeft de Zkittle ook zijn kopje boven de grond gestoken. De blueberry is al 2 dagen boven de grond, die ontkiemde heel snel. 

20190418_155442.thumb.jpg.d7c0d38d2467995f83429a543b85526b.jpg

• Like 1