Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sunbeam

Pineapple Haze V2 F1 *No-Till *LED by Sunbeam

Recommended Posts

2 hours ago, Kees A said:

 

Maar jou maakt dit laatste blijkbaar niet uit, en dan denk ik inderdaad dat je genoeg keuze hebt om een geschikt huisje te vinden.

Klopt en ik wilde juist zo ver mogelijk weg van alles, zonder dat ik in het buitenland zit hihi Ik mis het niet de randstad, alleen maar bakstenen, vliegtuigen en bekijks daar. Ik ben geboren in de stad maar ja ik heb er dus gewoon niks (meer) mee. Ik ben verhuisd uit Haarlem, en ja daar zat ik de hele zomer op t strand, maar ik ging me hoe langer hoe meer vervelen daar. Ik heb het echt niet nodig, die 'passieve' terrasjes, horeca -consumentengeest, en nergens mag meer een boom staan, behalve weggedouwd achter een schutting. In mijn ogen gaat het dan niet ECHT ergens meer over, alleen maar poeha, muziek, kunst, vreten en zuipen importeren, en overal ziekenhuizen en ook kerkklokken en sirenes, ik was het helemaal zat, de toeristen, de lege blikken, iedereen op de mobiel starend over straat, niks zinnigs te doen, alles moeten kopen...
Hier ben ik juist de hele dag in de weer, altijd wat te doen of te zien, gelijkgestemden, natuurliefhebbers, lekker met de aanhanger gratis aarde scoren, het grovere werk, niet dat aangeharkte wasverzachter wereldje, alles stinkt naar deo in de stad... en de files...
Nee!.... Ik wil bloemen zien! En opstaan met de eerste zonnestraal en aftaaien met de laatste, groente uit de tuin en nog maar 1x per week het dorp in, auto vol laden met boodschappen. En ik kan hier goedkoop tanken in Duitsland, tabak is ook stukken goedkoper uit Duitsland..
Verder helemaal VRIJ hier en geen dag hetzelfde, want alles groeit maar door. Ik zie geen nadelen.

Edited by Sunbeam
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kees A said:

Ik ben ook al lang naar een mooie plek om te wonen.

 

Want als je in Friesland, Drenthe, Twente en Zuid Limburg kijkt, dan zijn er genoeg huizen die aan onze eisen voldoen.

Maar daar wil ik dus niet wonen.

 

Wat is er mis met Drenthe en Friesland?  Ben jij zo'n stadsjongen die denkt dat hier nog geen tv is

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sunbeam said:

Klopt en ik wilde juist zo ver mogelijk weg van alles, zonder dat ik in het buitenland zit hihi Ik mis het niet de randstad, alleen maar bakstenen, vliegtuigen en bekijks daar. Ik ben geboren in de stad maar ja ik heb er dus gewoon niks (meer) mee. Ik ben verhuisd uit Haarlem, en ja daar zat ik de hele zomer op t strand, maar ik ging me hoe langer hoe meer vervelen daar. Ik heb het echt niet nodig, die 'passieve' terrasjes, horeca -consumentengeest, en nergens mag meer een boom staan, behalve weggedouwd achter een schutting. In mijn ogen gaat het dan niet ECHT ergens meer over, alleen maar poeha, muziek, kunst, vreten en zuipen importeren, en overal ziekenhuizen en ook kerkklokken en sirenes, ik was het helemaal zat, de toeristen, de lege blikken, iedereen op de mobiel starend over straat, niks zinnigs te doen, alles moeten kopen...
Hier ben ik juist de hele dag in de weer, altijd wat te doen of te zien, gelijkgestemden, natuurliefhebbers, lekker met de aanhanger gratis aarde scoren, het grovere werk, niet dat aangeharkte wasverzachter wereldje, alles stinkt naar deo in de stad... en de files...
Nee!.... Ik wil bloemen zien! En opstaan met de eerste zonnestraal en aftaaien met de laatste, groente uit de tuin en nog maar 1x per week het dorp in, auto vol laden met boodschappen. En ik kan hier goedkoop tanken in Duitsland, tabak is ook stukken goedkoper uit Duitsland..
Verder helemaal VRIJ hier en geen dag hetzelfde, want alles groeit maar door. Ik zie geen nadelen.

zo te lezen heb je een goud leven. Koesteren. Menigeen kijkt scheel naar je

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, al green said:

Wat is er mis met Drenthe en Friesland?  Ben jij zo'n stadsjongen die denkt dat hier nog geen tv is

Niks mis mee.

Ik wil er alleen niet wonen.

Kan toch?

Is ook niks mis met België. Wil ik ook niet wonen.

Jij wil misschien niet in Amsterdam of Utrecht wonen. Mag. Ieder zijn ding.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sunbeam said:

 

 

1 minute ago, Kees A said:

Niks mis mee.

Ik wil er alleen niet wonen.

Kan toch?

Is ook niks mis met België. Wil ik ook niet wonen.

Jij wil misschien niet in Amsterdam of Utrecht wonen. Mag. Ieder zijn ding.

ben in de Jordaan geboren. Stond als kleine jongen tegen de Westerkerk te pissen. Zou echt niet meer willen ruilen, al kreeg ik geld toe. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn toch?

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook echt heeeeeel lang getwijfeld voor ik dan eindelijk weg ging :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit echt te watertanden bij al die mooie binnenkweekjes van jullie, dat is nou weer iets waar ik hier niet aan kan beginnen. Dat wordt een saaaaie winter.. enneh KOM OP NOU met die zon....!

Schermafbeelding 2020-07-05 om 10.55.37.png

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Sunbeam said:

 iets waar ik hier niet aan kan beginnen. Dat wordt een saaaaie winter.. 

Zet een tent in je busje :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer 1 plant 'geaard' :) De RUNTZ
_DSC7702.thumb.jpg.abf7dbbc70a1d3a59a43407b811ef170.jpg_DSC7704.thumb.jpg.3cfd0849cb7afe68b2315dab2db2c305.jpg
Diep gat met een diep midden breed uitlopend, met van alles mix, onderin bokashi, wormen compost (inclusief wormen en nematodes), houtsnippers, eikenbladafval half gecomposteerd, en nog een zooitje lekkers, van alles een beetje, kelp, lava, terra fertiel korrels, klein beetje guano, havermout, nog wat bio potgrond..... wormen pockets...
_DSC7705.thumb.jpg.fcd452f2a2dbb1c3640a535411bb981e.jpgUitstekende doorworteling wat ik zo even zie, veel vertakkingen, wat zal ze blij zijn dat ze uit mag dijen.
Het is mijn grootste plant. Slechts 1x getopt, ik hoop dat ze niet door t dak groeit straks..
_DSC7707.thumb.jpg.e9b4eae8c8ef406a8d8f5683b5b2a3e4.jpg

Half ingegraven

_DSC7708.thumb.jpg.ade36f7319884c47a45d1a3247409963.jpg_DSC7711.thumb.jpg.74b7a35f607c533c1438b83c4a8bcc97.jpg_DSC7714.thumb.jpg.68a2348a3699c01782a2a110a6af3511.jpg_DSC7714-2.thumb.jpg.3544526e73f698246e1046aa5adc2118.jpg_DSC7715.thumb.jpg.b1b79d8e7a0f2a909a0750457a49c309.jpg_DSC7717.thumb.jpg.6d23e07b918eaec8322d4e70f74647ba.jpg_DSC7718.thumb.jpg.2d4708d221964fdede4c90820e06914b.jpg_DSC7719.thumb.jpg.a450286acf4d4658f27a29a5816f97ff.jpg

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

super plekje :)  en mooie planten 

 

Succes

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hier verder omdat dit nog mijn oude indoor topic is:

CU!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatje van een lamp ! <3

Je kan pre orderen, hij zit in de UK geloof ik! Niet te duur en slick..... !

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...