Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
REGIO050

Tutorhelp

Recommended Posts

Moi,

 

Aangezien ik vorige keer 264 dozen met haat bezorgd kreeg.

Wie weet een goeie beginners setup, hebbend over lampen? eventueel met ballast?

Ik heb hier namelijk 0 verstand van...

 

Iemand zo lief om me te helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

265:

ik heb hier 0 verstand van

En je bent blijkbaar niet van plan om zelf wat opzoekwerk te verrichten en/of de 264 eerdere dozen door te nemen...

 

http://www.wietforum.nl/topic/123951-terug-komen-op-vraag/page__view__findpost__p__1483685

 

(Online)-growshops verkopen ook complete setups en lees een paar kweekverslagen door daar staat hun setup in vermeld die je ofwel kan kopiëren of aanpassen aan je behoeften!

 

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vier topics over het zelfde onderwerp openen, en dan ook nog dit:

 

...had nog wel een vraagje of iemand een forum over voeding had.

 

Ongelooflijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees eens wat verslagen door. Hier staat alles in wat je wilt weten:)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees eens wat verslagen door. Hier staat alles in wat je wilt weten:)

 

Succes!

 

Ook handig dat bij 9 van de 10 verslagen de fotos al niet meer beschikbaar zijn :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt wel mee toch? Lees veel ouwe verslagen en de fotos werken prima.

 

Veel geleerd van de volgende posters:

 

Jeice

Racker

Schenkie

Amnees

 

Zoek hun topics maar.. + plaatjes zijn een stuk minder belangrijk dan de geschreven informatie die ze posten:)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet weet wat je aan het doen bent, is elke setup kut. Als je nou een lijst met apparatuur krijgt, maar je hebt geen idee waar het voor dient en hoe je dingen moet installeren, laat staan afstellen op elkaar, hoe ga je er dan wel wekenlang de juiste keuzes mee maken? Kweken is niet plug en play, dus doe jezelf een plezier en verdiep je er eerst in. Als je die paar uur er niet in wil steken, stop er dan helemaal geen tijd in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

264 dozen met haat :rofl :rofl :rofl geweldig... de ervaring leert overigens wel dat je dat op dit forum over jezelf afroept het is een hobby forum hier als je alles in kant en klare brokken aangeleverd wilt krijgen zit je hier fout .... dan gaat heel snel :execute

 

daarentegen is er hier wel verschrikkelijk veel info verzameld over van alles en nog wat doe daar je voordeel mee k denk dat er al gauw 100 topics zijn over de beste setup of over beginners sets enz.. vragen is altijd zo simpel

 

het voordeel van zoeken zit m in die 264 dozen met haat die kom je dan wel tegen maar krijg je niet naar je kop gesmeten.

 

mocht dit toch te lastig zijn dan zoek je 1 van de grotere steden op gaat in een shop zitten en vertel tegen iedereen die t horen wel dat je ruimte hebt en vol wilt zetten zo vol mogelijk en dat je er zelf de ballen verstand van hebt..... een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze wedden dat die ruimte eerdaags tot zn nok gevuld staat kost jou niets en geen moeite..

 

:wave: :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een kaarsje.jpg en zet die bij je bloempot-11-cm-1503401024_s.jpg , dat lijkt me wel geschikt voor jou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghehe, ik heb voor precies 0 euro een micro kweekje gedaan.

Beetje creatief zijn.

Al was de opbrengst ruk en de filter niet goed genoeg, als je echt wil kan het.

 

Wat heb je nodig, een ruimte, lamp en filter.

Die ruimte hoeft niet een tent te zijn, kan een gratis kast van marktplaats zijn.

Tl armaturen kosten ook echt niets als je een beetje op MP zoekt.

De filter kan je zelf maken, genoeg filmpjes op youtube waar het helemaal uitgelegd wordt.

 

Het enige wat dan wat kost zijn de tl-balken en de koolstof uit bijvoorbeeld de dierenwinkel.

 

Als je geen geld hebt moet je er veel tijd insteken, als je geen tijd hebt moet je er geld insteken en als je het allebei niet hebt.. tja.

 

 

Succes in ieder geval, snap al te goed dat je alles het liefste op een gouden dienblad krijgt aangereikt, is allemaal spannend en zo.

Al doende leer je toch echt het meeste.

 

Ga langs kringlopen en hou je ogen open, en als je zelf gaat prutsen (wat leuk is) hou het dan vooral veilig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben geen door gewinterde kweker, maar ik zou beginnen met een 400w VSA met een tentje van 80x80 of 100x100 oppv.

 

400W Osram T-nav super (lamp)

400W Philips luxgear (VSA)

Hamerslag kap

Alles zou zo 86€ totaal kosten.

 

Maar net wat mensen hier ook zeggen, wat inlezen zou geen overbodige luxe zijn.

Helemaal omdat je alles zo goed mogelijk wilt doen voor een zo goed mogelijk resultaat, lijkt mij.

 

GR, X

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tent 100x100x200 of iets wat daar op lijkt

EVSA + lamp 600 watt + hamerslagkap (merk doet er niet zoveel toe, iedere EVSA is wel ok)

Mojo cow ophangsysteem of iets wat daar op lijkt om je reflector aan te hangen

Uniteck trafo (temp instellen en ding regelt zichzelf verder, ideaal)

Davin DV-12

800M3 afzuiger

800M3 filter + ophangbanden

Sonoconnect slang

Clipfan

Thermo / hygrometer

 

En dan uiteraard nog paar potten, grond, voeding, e.d.

 

Tip; lees de stickies op de pagina "indoor beginners vragen" goed door.

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ik haat het bloed in mijn aders, mijn moeders en vaders ... maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziekte dragers, kanker op man je lul in andermans anus" ! haha. ja dat zijn de betere teksten. KadaverRAP was het toch hahaha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...