Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buyuk

Kies Je Ph !

Recommended Posts

Lekker weer een avondje heerlijk stoned :) maar ipv ruzie maken kunnen we onze kennis delen met medekwekers, zo een simpel onderwerp is het blijkbaar niet :book:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago

Prutser tegen de ex-prutser, wat weet jij nou man, jij prutst niet meer :rtfm:

Ik ben gek op spiegelen mocht je het nog niet door hebben, het opnemen tegen jezelf valt niet mee he :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.5 op grond doe ik meestens .

al begin ik meestal hogerder rond de 8 de eerste paar gietbeurten .

op het laatst in de bloei ook weer ietsje hoger want dat heb ik hier zo geleerd .

het waarom weet ik niet meer zo oud en uitgekauwd is het onderwerp PH !!!

en door de sfeer hier moet ik me inhouden om er niet een x-aantal godgeloeiende godverderdommers achteraan te gooien .

want laten we het wel een beetje leuk houden hier .

en iedere kwekert brood of hobbie vind zn eigen wiet het lekkerst en zichzelf de beste .

net als iedere ouder zn kind het lolligst of inteeligentst vind .

want ook de ouders van adolf hitler hingen over de wieg van koediekoediekoedie .

ooh wat was dat toch een leuk lollig intelligent grappig menneke in die kleine lederhose .

dat zeiden ze ook nog tijdens de babyborrel tegen vrienden en familie ons adolfke de gekste .

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.5 op grond doe ik meestens .

al begin ik meestal hogerder rond de 8 de eerste paar gietbeurten .

op het laatst in de bloei ook weer ietsje hoger want dat heb ik hier zo geleerd .

het waarom weet ik niet meer zo oud en uitgekauwd is het onderwerp PH !!!

en door de sfeer hier moet ik me inhouden om er niet een x-aantal godgeloeiende godverderdommers achteraan te gooien .

want laten we het wel een beetje leuk houden hier .

en iedere kwekert brood of hobbie vind zn eigen wiet het lekkerst en zichzelf de beste .

net als iedere ouder zn kind het lolligst of inteeligentst vind .

want ook de ouders van adolf hitler hingen over de wieg van koediekoediekoedie .

ooh wat was dat toch een leuk lollig intelligent grappig menneke in die kleine lederhose .

dat zeiden ze ook nog tijdens de babyborrel tegen vrienden en familie ons adolfke de gekste .

 

:vape:

 

Heerlijk reactie :)

 

Ik was zelf begonnen met 6.0 op grond waardoor ik stikstof tekort kreeg, nu aantal weken rond 6.5 / 6.7 en sommige planten hebben nu symptomen van Mangaantekort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post eens wat foto's?

 

ik vraag me af af je wel genoeg voeding geeft met de problemen (tekortjes) die je beschrijft.

 

Aan de ph waarden ligt het vaker niet dan wel als je een goede voeding gebruikt.

Die werkt namelijk over een bredere ph range om te voorkomen dat wanneer jij er vanaf wijkt de boel als een kaartenhuis in elkaar stort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago

Prutser tegen de ex-prutser, wat weet jij nou man, jij prutst niet meer :rtfm:

Ik ben gek op spiegelen mocht je het nog niet door hebben, het opnemen tegen jezelf valt niet mee he :icecream:

Ik dacht dat je meer hield van bakkeleien maar ik ben blij dat ik me in je vergist heb!

 

ein-spiegelei-in-der-pfanne-.jpg

Een spiegelei.

 

Jongens rustig aan, anders moet ik ingrijpen

Gelukkig duurde dat maar een krap half jaar voordat je ingreep!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post eens wat foto's?

 

ik vraag me af af je wel genoeg voeding geeft met de problemen (tekortjes) die je beschrijft.

 

Aan de ph waarden ligt het vaker niet dan wel als je een goede voeding gebruikt.

Die werkt namelijk over een bredere ph range om te voorkomen dat wanneer jij er vanaf wijkt de boel als een kaartenhuis in elkaar stort.

 

Ik zal nu wat fotos posten, want ik heb allemaal rare bladeren gekregen... donkerbruine met gaten, vergeelde dooie bladeren, gele slap hangende bladeren :thumbsdown: (donkerbruine met gaten heb ik gister verwijderd...

 

p61dd.jpg

 

qzhoqg.jpg

 

ipsgom.jpg

 

2cnt5pe.jpg

 

wbqxjk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ik zo terug kijk denk ik ook dat het voedingstekort is terwijl ik de schema aanhoud van Aptus

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, Batmix grond van Plagron

 

Is deze echt voor 6 weken voorbemest? Na welke week begonnen de plantjes al te verlichten van kleur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij begonnen ze na 2/3 weken heel geeltjes te worden in eerste instantie was dat verholpen door alleen stikstof extra bij te geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...