Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dejerry

Zijn De Can Lite Filters Verbeterd Ten Opzichte Van 2014

Recommended Posts

Ik heb een nieuw filter aangeschaft en can lite 2500 kuub en vroeg mij af of deze nu nog steeds van slechte kwaliteit zijn zo als in 2014. Er zijn namelijk veel slechte ervaring te lezen op internet omtrent de can lite filters en alle topics waren in 2014 gestart. Dus is dat een tijdelijk probleem geweest of zijn het gewoon slechte filters? Wie draait of heeft gedraaid met een can lite filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier om de hoek heeft er een ruim 2 jaar nonstop gedraaid, met haze, uitblaas binnen in t pand, probleemloos van begin tot eind.

Van mid 2015 tot midden 2017, ik denk in totaal 9 rondes.

 

Was wel n kleintje, iets van 800 kuub oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook bijna 2 jaar gedraaid met een can-lite, ook uitblaas in huis, geen probleem. Staat nu op mijn droogtent en nog steeds geen probleem!!

Is ook een kleine, 300 kuub.

 

Met grote geen ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, er is niks aan veranderd.

Blijven onbetrouwbare filters, erg gevoelig voor min/max airflow en vochtige omgeving.

Wel goedkoop en lekker licht van gewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 rondes hier met een 800kub van can-lite geen geurtje te bekennen in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 rondes (waarvan ook ene met super skunk die super stinkt) met can-lite 800m3 gedaan en

ook geen problemen ondervonden, daarna voor die paar tientjes uit voorzorg vervangen voor wederom een can-lite.

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai al jaren met canlite 2000 tot 3000m3 en afblaas soms in huis zonder problemen. Vervang ze elk jaar maar ooit een fout gemaakt en meer als 2 jaar met een 2500m3 gedraait zonder problemen. Ik kan me niet vinden in de problemen die ik hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...