Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rock fever

1X Critical Jack Herer Auto, 1X Og Kush Auto

Recommended Posts

High iedereen,

 

Ik begin te denken dat mijn plantjes ongeveer klaar zijn. Alle haartjes zijn bruin, zelf die op de onderste topjes en ik kan nog weinig transparante trichomes waarnemen. Heel veel milky nu. Ik denk soms ook amberkleurige te zien maar omdat ik mijn lens naar de kl... heb geholpen is het moeilijk om dat te zien. Melkwit zijn ze iig zeker:D. Daarom denk ik dus ook dat de wiet ongeveer klaar is, maar had toch nog graag even jullie mening. En dan bedoel ik puur met de foto's op uiterlijk oordelen. Niet altijd heel correct maar geeft toch een hint. Het lijkt me ook dat ze nu niet echt hard meer aandikken maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik ze zoveel zie en het niet opmerk.

Zwellen de toppen echt nog zo hard in hun laatste dagen?

Ik heb ook wel eens gelezen dat je een autoflower pas oogst als de bladeren echt geel worden en afsterven, maar is dat zo? Lijkt me dat zolang ik de dames licht en water geef dat dat lang kan duren:p? En ik oogst ook liever de kleine blaadjes als ze nog groen zijn dan verdord:p.

 

Hieronder zie je twee foto's van de OG Kush en ééntje van de Critical Jack

 

gallery_5204_7095_3408916.jpg

 

gallery_5204_7095_5101138.jpg

 

gallery_5204_7095_5795364.jpg

 

De foto's van m'n smartphone zijn vrij goed dus je zou wel een beetje moeten kunnen inzoomen. Laat jullie mening maar weten! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, lang gaat het niet meer duren.

 

van mij mag ie binne enkele dagen om :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze omgelegd, post straks wat fotos.

 

45 gram Jack, 33 Gram OG en 28 gram knipafval, nat wel te verstaan. Was wat ik er van verwacht had:P.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, hier wat foto's van de dames. Eerst nog een afscheidsfoto van hoe ze er op het laatste bij stonden:

 

Jack

gallery_5204_7095_1241787.jpg

 

OG

gallery_5204_7095_1154102.jpg

 

En dan de toppen na het knippen, links de Jack, rechtse de OG:

gallery_5204_7095_2982871.jpg

 

En hier hangen ze in de tent te drogen:

gallery_5204_7095_3250627.jpg

 

 

77 gram nat, dan hoop ik op een twintig gram droog? Ik laat de afzuiging wel draaien van de tent momenteel, maar is dit 24/24 nodig/aangeraden?

 

EDIT: Het hasjballetje dat ik van de schaar had gehaald zojuist opgerookt en wat heerlijk man! Was echt een aangename beetje fruitige, citroenachtige smaak. En de high is er ook naar. Het was maar een klein bolletje maar zit hier knetterhigh te typen nu:P. Hopelijk is de wiet er ook naar;).

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes toch.

fijn rokertje de og kush:)

zal mijn oogst en gewichten vandaag ook eens uploaden.

en dan kan ik mijn topic ook sluiten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de afzuiging even afgezet, na 4 dagen drogen zijn ze echt al wel droger dan verwacht. 22°C en 55% LV constant nog altijd. Ik bedoel vanbinnen zit heus nog wel vocht, maar langs buiten is het echt al wel droog. Kan iemand me vertellen of en hoeveel ik die afzuiging moet laten draaien?

 

Knipafval is al helemaal droog. Ik had ook twee minitopjes van helemaal vanonder aan de OG denk ik. Heb dus maar even geproefd. en het was een lekkere high. Kan niet wachten om een echt goede top te proeven die wat langer gerijpt heeft.

 

Heb me ook een nieuwe bong aangeschaft om m'n eigen kweekje mee te testen:P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiger gewoon 24/7, maar je temp is eigl wat te hoog, gaat te snel zo.

Graadje of 17/18 werkt beter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiger op n timer helpt ook. Laat je m n kwartiertje per uur draaien ipv continue.

Er hangt maar zo weinig wiet in dat tentje dat ik me over rot geen zorgen maak, maar wel dat t allemaal veel te hard droogt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het droogt inderdaad te hard, maar ik kan er weinig aan veranderen. De wiet blijft wel naar wiet ruiken en niet naar gras.

 

Ik zal de raam in de kamer even open zetten, hopelijk krijg ik de temperatuur naar beneden.

 

EDIT: mijn timer kan ik slechts per uur instellen denk ik.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste analoge timers (al moet je daar wel mee oppassen als je een zeer eenvoudige hebt, dat je deze niet te zwaar belast) kun je per kwartier of per half uur schakelen.

Ik doel dan op zo'n ding met pinnetjes.

Digitale timers hebben nog veel meer mogelijkheden volgens mij.

 

Geen idee of zo'n afzuiger ook zo'n opstartpiek heeft (zoals een VSA) want anders moet je een timer met een relais gebruiken.

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit amigo!!

Ben benieuwd hoeveel gram je droog over gaat houden.

 

Welke strains ga je nu verbouwen?

Dat wordt een leuke eerste echte binnenkweek!! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De topjes waren dus echt wel te snel aan het drogen. Daarom heb ik besloten ze nu al te curen. Heb ze van de grote takjes gehaald en ze zitten nu in de weckpotten. Vanbinnen zit zeker nog vocht in de toppen dus ik sluit de potten nog niet af. Maar ik hoop dat het vocht zich nu even terug wat gelijkmatiger zal verdelen over de top. Een kurkdroge buitenkant en een vochtig midden willen we niet:p.

 

De wiet blijft wel lekker naar wiet ruiken, geen vieze grasgeur dus dat is wel goed. De toppen zijn niet allemaal even vol maar qua plakkerigheid zijn ze dik in orde :D.

 

Ik twijfel nog een beetje aan de strains Hitsfromthebong. Er komt sowieso een auto White Widow maar de andere ben ik nog niet helemaal uit. Wild Thailand Ryder heeft de meeste kans om de kamergenote te worden;). Gaat nog wel een weekje duren voor ik de kweek terug opstart. Ben wel benieuwd naar hoe de plantjes het gaan doen nu ze volledig onder de LED kunnen groeien:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag pakje aangekregen om m'n eigen kweekje in te testen:D. Een nieuwe bong voor thuis en een glazen pijpje voor op vakantie, nu kan ik de tabak echt volledig bannen:p.

 

gallery_5204_7095_860159.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is droog nu, heeft best al een lekkere geur al laat ik het wel nog enige tijd curen. Heb natuurlijk al wel geproefd en persoonlijk verkies ik de OG boven de Jack. Vooral de geur van deze is beter. Uiteindelijke opbrengst was 6 gram kush, 7 gram jack en 8 space muffins van de sugarleaves:p. Weinig, maar kwalitatief gezien ben ik er wel tevreden van.

 

Het is dan ook tijd voor ronde twee, maar dat verslag zal in de micro sectie gepost worden.

 

EDIT: http://www.wietforum.nl/topic/123774-microkweek-1x-auto-white-widow-1x-pineapple-express-auto/

Hier het nieuwe verslag;).

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...