Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Medicinale Cannabis Verklaring En Woningbouw

Recommended Posts

Ik zou dolgraag cannabis kweken voor mijzelf, maar ik wil niet hiervoor mijn woning op het spel zetten.

Het lijkt mij tevens een erg leuke hobby, waarin je steeds beter wordt, en dit ziet aan de opbrengst.

 

Dan zou ik het beter ergens anders kunnen hebben, wat niets met mijn woning te maken heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De woningbouw heeft met jouw een contract, daarin staat dat hennep/wiet telen in en om het huis niet mag.

Hiermee ben jij akkoord gegaan door te tekenen.

Volgens de wet kan ontbinding contract opgevoerd worden door de woningbouw omdat jij iets doet wat niet mag volgens contract.

Civiel recht.

 

Lees goed KAN, het is een erg zwaar middel en wordt niet zomaar gedaan.

Ook pas na een ontdekking van kweken in de meeste gevallen.

 

Ik had de burgemeester/gemeente als de sodemieter aangeschreven zoals aangeraden wordt als je ergens op i-net die verklaring op zoekt.

Mail hem als je kunt en vraag om zijn spoedige reactie, kan je mee wapperen naar de woningbouw als het nodig is.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reactie woningbouw:

 

Wij geven hier geen toestemming voor en maken hierin geen uitzonderingen. Dit staat ook in uw algemene huurvoorwaarden en daarbij hebben wij een hennepconvernant waar we niet van af kunnen wijken. We begrijpen dat dit voor u nodig is om te functioneren en hopen dat u een andere oplossing kunt vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in Tilburg zou wonen, zou ik waarschijnlijk wel toestemming krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende stap.. de burgemeester gaan benaderen met je verklaring en verzoek tot mogen kweken.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf erbij, niet geschoten is altijd gemist.

Dat jij het al opgeeft, voordat je begint is jouw keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn aardig wat soorten.

 

Welke wiet soort ontspant lichamelijk goed?

Ik heb veel last van gespannen nek en schouders.

 

Graag ook noemen of het een high of stoned soort is.

 

Mijn wensenlijst hieronder wat me zo binnen schiet, alle zijn stoned.

 

Herijuana IBL

Nothtern Lights*

Black Domina

Ortega *

Mazar

Night Queen

White Rhino *

Maple Leaf

 

etc many more..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat jij het al opgeeft, voordat je begint is jouw keuze.

 

Opgeven?

 

Ik zag (en zie) de weg van de rechterlijke macht veel hoopvoller in dan een CDA/CU gemeente met een woningbouw die zeer trots is op alle convenanten waar ze in zitten proberen te bewegen tot het innemen van een positief standpunt omtrent het medicinaal kweken van cannabis.

 

Nu huur ik sinds 2jr niet meer maar mijn standpunt is nog steeds niet veranderd, laat de rechter maar een uitspraak doen, de rest is niet kundig genoeg.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat je behalve de medische verklaring je ook aan de 5 planten regel houdt. Bij binnenkweek zorgen voor NEN-keuring en aparte groep. Niet meer als 2 m2 gebruiken en max 800 watt.

Dan kan je het ook verzekeren, wat van belang is als je binnen kweekt. Betaal gewoon je energierekening, gebruik het alleen voor jezelf.

 

Alles over de eigen kweek Tilburg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik op de link die Blowsterke je geeft, lees, klik misschien nog wat verder en lees nog wat meer en wees volledig op de hoogte van hoe het er in Tilburg aan toe gaat.

 

Zouden de andere gemeenten een voorbeeld aan kunnen nemen, was een heel groot maatschappelijk probleem in 1x opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke wiet soort ontspant lichamelijk goed?

Ik heb veel last van gespannen nek en schouders.

 

Graag ook noemen of het een high of stoned soort is.

 

Ik heb naast mijn rug en knieën ook voornamelijk last van me nek en schouders waar ik het voor gebruik.

Alle indica's / indica dominante planten zorgen voor een stoned effect (met soms klein beetje high)

 

Northern Lights

Super Skunk

Afghan Skunk

Afghan Kush

White Widow

Black Domina

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens G-39 of T.P.R geprobeerd@capo?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...