Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Die lijken mij prima en ze zijn scherp geprijsd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat LC zegt over je slabs en dat piepschuim zit wel wat in hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo twiet?

het piepschuim zorgt er alleen voor dat de slabs iets boller staan en piepschuim is niet giftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel boller is iets boller?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afhankelijk van waar spullen vandaan komen kan het tijdens het vervoer gegast zijn tegen schadelijk ongedierte. Weer afhankelijk van welk soort gas ze daarvoor gebruikt hebben kan dat in het materiaal doordringen en, zeker als het verpakt is, daar blijven zitten tot je het uitpakt. Ook kan het verpakken in plastic voorkómen dat uitwasemende stoffen van het product zelf (meestal lijmen e.d., waar oa tolueen en benzeen uit kan komen) verwaait, ook dan blijft het dus zitten tot je het als klant uitpakt (denk bijv. aan een matras in plastic verpakt die je uitpakt en behoorlijk stinkt).

 

En ook na het uitpakken kan een product nog aardig lang schadelijke gassen uitwasemen, wat pas merkbaar wordt als je het product daarna in een afgesloten ruimte (bak!) plaatst.

 

Piepschuim behandelen af fabriek?

Die is maf, waarom zou je?

 

Piepschuimkever

 

Mooi he de natuur :hug:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het nu met die plant op aarde?

Ik ben benieuwd naar wat de diagnose zal zijn en wat dat dan zegt over je kokos drain to waste kweek die je nu op de tafels doet :search:

 

Piepschuim is niet giftig van zichzelf.

Kan het wel worden door onvoldoende geventileerde opslag en behandeling met andere middelen en die kever vreet mest van pluimvee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plant lijkt t normaal te doen

 

ligt voornamelijk aan de PH waarde ben ik al achter want sinds ze Ph 5.6 krijgen worden ze weer groener.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ook voedingschema wat aanbevolen ph waarden met de Bcuzz betreft.

Die 6-6.5 is vast nergens op gebaseerd nu blijkt dat jouw planten groener worden op 5.6 laat in de bloei?

 

Groener worden nav lagere ph laat in de bloei zegt ? over waarom de planten sinds het begin onderpresteren.

Er kan meer N de plant in en dat maakt je plant groen, of je daar blij mee moet zijn is een 2e.

 

Volgende kweek:

volg je schema tot de letter en ga als de ronde redelijk succesvol was pas knutselen aan formules die in jouw setup zouden kunnen zorgen voor nog betere resultaten en als je wat verandert, verander dan 1 ding en niet meteen een stuk of 3 zoals je placht te doen zodat je makkelijk kan achterhalen wat die verandering nu teweeg brengt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, voor de verandering eens eens met die Volvorijder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik voor Canna A + B voeding gaan, want sinds ik overgestapt ben op GHE gaan mijn planten stukken minder lekker. Misschien trekt het nog bij, maar de eerste indrukken maken mij niet blij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik ook niet, mijn planten gaan lang zo lekker niet als op Canna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees sommige verslagen die dichte kratten hebben gebruikt en sommige die de open vouwkratten gebruikt hebben,

 

de dichte zijn in iedergeval niet verkrijgbaar meer bij de hornbach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open kratten werken prima, diezelfden waar je laatst naar linkte zijn ook goed.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

was net te laat met de lampen :whistle:

jaja ik weet t geen hps fotos !!!!

heje ff pech want ik post ze toch.

 

over ongeveer 2 weken gaan ze om.

 

 

gallery_39844_19568_3426372.jpg

 

gallery_39844_19568_3062040.jpg

 

gallery_39844_19568_479087.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...