Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Als je iedere keer van alles blijft veranderen wordt het alleen maar lastiger voor jezelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha wiekspiet ouwe stoner.

 

Volgens mij ben jij het compagnonnetje van El Capitano, twee kneusjes bij elkaar dan krijg je dit.

 

Vakman dat klopt, zeker als je niet kan kweken zoals TS. Dan ben je juist gebaad om het simpel te houden. En more is less.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor Murdoch

 

Niemand moet je gewoon.

Je bent net cartman van southpark

Edited by MisterX
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is hier vermakelijk om mee te lezen. :innocent:

 

Staat wel een beetje synoniem voor het forum vandaag de dag..

De lamme helpt de blinde, een hoop geblaat en weinig wol..

 

Het juiste om te doen, is 3X genoemd en stelselmatig door TS genegeerd,, :withstupid:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je iedere keer van alles blijft veranderen wordt het alleen maar lastiger voor jezelf ;)

Als het kweken niet goed gaat en je verandert niks, hoe zal het dan ooit beter gaan? Juist verandering is wat nodig is als het huidige systeem niet werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dil Maar geen 10 dingen tegelijk iedere keer, dan kom je er nooit achter wat het probleem is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dil Maar geen 10 dingen tegelijk iedere keer, dan kom je er nooit achter wat het probleem is ;)

Back to basic is in mijn optiek de beste keuze om te maken, dan kan er weinig fout gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back to basics.

 

Is hem al 1000x verteld ook door mij in eerdere topics.

 

Gast wil niet luisteren, prima. Dief van zijn eigen portomonnee en die van zn compagnonnetje. Ga me niet vertellen dat je het als hobby doet in deze setup. Je zal je magere loontje wel moeten aanvullen, zo bijster intelligent kom je niet over.

 

Opnieuw begonnen en wederom wordt het niets, of je moet tevreden zijn met 0.3gr/watt.

 

als je toch meer naar je domme compagnon luistert dan naar ons vraag ik me af wat je hier komt doen voor tips. Want die tips, om het juist te doen, zijn al 1000x gegeven.

 

En dat een paar stonerds gaan lopen blaten en dat het wel prima gaat vind ik wel vermakelijk.

 

Forum is echt dood, door mensen zonder knowhow zoals wiekspiet misterx en capitano onze zware jongen die typt alsof hij 16 is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw manier van schrijven is gewoon irritant

 

Geen fatsoenlijke feedback maar alleen mensen op de kast jagen.

 

Cursus feedback geven lijkt me wel wat voor jouw

 

Beledigende opmerkingen in elke post.

Liever de dove die de blinde helpt.

Dan iemand die de sfeer hele dag verpest

 

En als iemand niet luistert reageer je toch gewoon niet meer als je het irritant vind

 

 

En alsof ik zo slecht draai met me 5 plantjes meer als een k.

En dat is het kweekje wat ik hier deel.

 

Van grote hokken heb ik geen verstand dat klopt. Maar principe zou het zelfde moeten zijn

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw manier van schrijven is gewoon irritant

 

Geen fatsoenlijke feedback maar alleen mensen op de kast jagen.

 

Cursus feedback geven lijkt me wel wat voor jouw

Op 11 liters kan iedere lul kweken

Misschien kan je met hem mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk dilago. Ik Moet me niet op de kast laten jagen

 

Je weet best dat ik altijd beleeft blijf 😉

 

Ik heb die cursus al gehad

Edited by MisterX
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk dilago. Ik Moet me niet op de kast laten jagen

 

Je weet best dat ik altijd beleeft blijf

 

Ik heb die cursus al gehad

Niet altijd, zo zie je maar.

 

Je niet op de kast laten jagen is veruit het beste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Murdoch blijft echter zielig reageren met nutteloos schelden.

boter bij de vis ik ben een kneusje even nummer uitwisselen is zo gebeurd hoor ?

 

wat kan jij je druk maken om een ander?

 

nogmaals jij hebt mij nooit fatsoenlijk advies gegeven want jij kraakt altijd menig mens af.

heb je nou al meerdere keren gevraagd niet meer te reageren? rot gewoon op ?

 

 

 

het stekje met de grond staat er sinds gisteren in, die geef ik puur water, binnen hoeveel tijd hoort het plantje geler te worden ? MITS het gif is...

 

Dil twiet supernoob en Mister x blij dat jullie wel fatsoenlijk kunnen reageren..en bedankt voor het advies jongens (y)

Edited by El capitano

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het erge is nog ik vertel alles tot in de puntjes wat ik doe maar zelf heeft hij ook geen verklaring ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@murdoch

Stonerd? Heb je mij hier zien typen dat ik zelf wiet rook?

Misschien wat voor jou of een chill pil.

 

Je komt iig over als een 16 jarige puber die probeert te pesten en nog niet de juiste js tegen gekomen.

 

Lijkt me nogal logisch dat hij hier vragen post over dingen die fout gaan en hij niet weet of sla ik nu de plank alweer mis?

Geen know how? How you know? Wat was mijn eerste advies?

Wel veel vraag tekens maar hoop dat je er niet op reageerd, want ik ga jou reacties iig niet meer lezen.

 

Triest figuur.

 

 

Sorry Cap voor de vervuiling :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Murdoch blijft echter zielig reageren met nutteloos schelden.

boter bij de vis ik ben een kneusje even nummer uitwisselen is zo gebeurd hoor ?

 

wat kan jij je druk maken om een ander?

 

nogmaals jij hebt mij nooit fatsoenlijk advies gegeven want jij kraakt altijd menig mens af.

heb je nou al meerdere keren gevraagd niet meer te reageren? rot gewoon op ?

 

 

 

het stekje met de grond staat er sinds gisteren in, die geef ik puur water, binnen hoeveel tijd hoort het plantje geler te worden ? MITS het gif is...

 

Dil twiet supernoob en Mister x blij dat jullie wel fatsoenlijk kunnen reageren..en bedankt voor het advies jongens (y)

 

Sorry dat ik me al langer druk maak om jouw kweek, maar eigenlijk niet meer zoveel. Als je geld weg wilt gooien prima.

 

Er is al zovaak tegen je gezegd om opnieuw te beginnen en deze troep de deur uit te doen. Eind 2016 heb ik je ook nog verteld om die gare paden weg te doen. Je schijnt een hele hoop op de grond zeker met zo'n veld. Toen je probs had met je opti heb ik je geadviseerd over het bijvullen, daarna deed ie het weer fijn he. En omdat je al lang met spint hebt gekampt om een elektrische spuit te halen.

 

wiekspiet is een clown, misterx heeft nergens verstand van, bedankt voor de info lol. Supernoob weet wel waarover hij praat.

 

Zodra jullie 900gr/m2 draaien per 7 weken hoor ik het wel, tot dan snaveltje toe.

Edited by Murdoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

"de mijne is groter! NIETES de mijne is groter..........." :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

900gr/m2

 

geloof je het zelf.

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

mister X zuurstof (o)

stikstof (co2)

 

lampen aan produceert een plant zelf zuurstof

in de nacht viceversa,

 

toch blaas ik 1000kuub vanuit buiten in.

en zuig ik 1700kb af

 

zoals gemeten is het in de ruimte 400ppm (stikstof)

 

de kant waar er ingeblazen word is de tegenovergestelde kant van t afzuigen.

en zelfs daar geelig..

 

nu ik de drain heb gemeten kwam ik tot de conclusie dat de ph in de slabs zuurder was dan ingestuurd. dat zou best een de oorzaak kunnen zijn.

 

LV 35%

 

Grote kans dat het aan je co2 ligt..

Al je je Opti aan hebt, maar co2 uit en je hebt geen verse zuurstof dan krijg je al heel snel problemen. probeer het met je co2 laag.

Je plantjes produceren naar mijn mening, niet genoeg co2 om zich goed te kunnen ontwikkelen.

 

Sorry, lees nu pas dat je een inblaas erbij hebt :whistle:

Edited by Snoeky
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de ppm waarde ligt op 400 dat is een prima waarde,

 

relax maar murdoch dit zal het laatste rondje zijn op slabs en tafels hoef je ook niet meer zo te schelden, gangpaden gaan ook weg gewoon weer vollebak.

 

wil die 900 m2 toch best graag zien :)

 

ik zou zeggen drop een foto of beter nog verslag ? zodat andere ervan kunnen leren.

zeg niet dat ik je niet geloof maar er zijn er maar een paar die 900+ de vierkante meter hebben gedraait ik dacht uit mijn hoofd 2.

 

je draait ook gemakkelijker 900 m2 als je ruimte 2x zo groot is als je effectiefe beschijning.

 

eigenlijk moet dus de som zijn : Gram de watt& m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die 900gr/watt wil ik ook wel eens zien in een verslagje. :icecream:

 

Ik zeg dat je te vroeg geschakeld hebt omdat ik plantjes zie die wel redelijk vitaal ogen maar nog erg klein zijn in alle opzichten. Ik ken dit soortje niet maar vind wel dat als je na 9 dagen bloei nog geen fors blad ziet je plantje gewoon nog bezig is met ontwikkelen. En dat had op dit punt toch al wel wat verder dienen te zijn, die ontwikkeling.

 

Ik zelf houd aan dat ik pas schakel als ik echt zie dat de plantjes goed aangeslagen zijn, dat kan al na een klein weekje zijn maar kan ook wel langer duren. Ik kijk niet naar aantal dagen maar naar ontwikkeling plant. Hoewel ook wel afhankelijk van soortje, heftige groeiers schakel ik eerder dan normale groeiers.

 

Als je last zou hebben van gif of gebrek aan verse lucht ga je heel binnekort op magnesium-gebrek lijkende verschijnselen zien en daarna van onderaf opdrogend blad.

 

Hoe dan ook, hou je hoofd koel en ga niet teveel dingen veranderen, check of alles goed zit, voeding, klimaat, ec, ph, ppm, luchtverversing, en als dat zo lijkt te zijn gewoon doordraaien zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zou betekenen meer als 2 kilo uit een 150x150 tentje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige wat ik tor nu toe veranderd heb is dat ik veel meer afzuig en sindsdien gaat het ook beter.

 

wellicht heb ik iets te vlot geachakelt mee eens maar ze leken t wwl goed te doen alleen ze groeien echt supergedrongen..

 

zoals de lampen nu hangen beschijn ik ongeveer 800/900 watt per tafel.. misschien het licht te intens? hoe dan ook heb ze maxx hoogte hangen nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Boefje,

 

Toen was er nog best veel kennis met die gasten.

Ik heb bv. mijn inlaat, helemaal boven in het hok,

net onder de lamp. en je wil niet weten hoe goed dat werkt.

 

En dat is gedaan, door de kennis van Racker(tje) :rofl over te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...