Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Pouky

Nu Cbd/thc Olie

Recommended Posts

Ja, het gaat beter want neem nu overdag 2x 2 druppels en dat gaat prima.

Alleen ben ik nog niet tevreden over de pijnafname, dat mag wel beter.

Misschien nog verder ophogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijnafname beter?

Welk effect zoek je dan en welke pijnen heb je?

 

Het is geen heilige graal :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spierpijnen, zenuwpijnen, gewrichtspijnen.

De olie zorgt er nu nog niet voor dat ik beter met mijn pijnen kan omgaan. Mogelijk heeft dat nog wat tijd nodig.

Ik ga nog wel ff door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk je een verschil in de hoeveelheid andere pijnstillers die je inneemt op één dag tegenover voor je met de olie begon?

 

Heb je een gezondere eetlust nu tegenover hiervoor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bepalend zijn je pijnen voor wat je wel/niet doet op een dag tov toen je nog niet aan de olie was?

 

Als ik een joint rook als ik verga vd nekpijn is de pijn niet weg, ik ga er alleen geen probleem van maken en zie wel waar het schip strandt en voordat ik het weet ben ik een paar uur 'pijnvrij' verder en heb ik toch wat gedaan waar de pijn als ik daarin was blijven hangen genoeg was om er een heel ellendige 24u van te maken.

 

Het is/wordt geen einde vd wereld gevoel met canna in mijn geval wat als ik zo naar de reacties van anderen luister op mijn verhaal wel mee bezig zou moeten zijn :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik merk niet dat ik nu toe kan met minder pijnstillers.

Wel heb ik laatst de dosering n keer overdag verhoogd en had ik over het geheel minder pijn. Maar ik heb wel 2 uur voor pampus gelegen, tot niets in staat, dus dit is niet handig. Overigens voelde het wel fijn om zo te ontspannen.

Als ik minder gebruik, heb ik geen pijnafname maar voel me dan ook niet prettig, ben dan niet helder, vergeetachtig, veel gaat wat langs me heen.

 

Mijn eetlust is onveranderd, maar was al prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch eens een andere olie proberen. amnees lijkt me niet de meeste geschikte strain. zombie wiet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medicinaal gezien is een Amnesia nu ook niet direct iets waar ik het voor de pijnklachten bij zou zoeken.

Dikke indica's eventueel een goeie Sativa maar niet die rare Amnees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er nu weer mis mee met Amnees?

Spice is zombietroep, maar kan dat nu niet zeggen van Amnees.

Elk mens is weer anders & zo is weer elke wietvarieteit anders.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gemerkt dat wanneer je deze verhoudung aan houd; 35% cbd en 65% thc de bijwerkingen een stuk minder zijn.

 

Als je hasj koopt in een coffeeshop die zinn waar test kan je precies de verhoudingen uitrekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...