Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Pouky

Nu Cbd/thc Olie

Recommended Posts

Naja alcohol met mate icm cannabis geeft ontspanning. Gaat erom dat je een gewenning gaat opbouwen. Dus zorg ervoor dat je de avond zo relaxt mogelijk maakt als je een druppeltje derbij doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Konopi,

 

De stoffen die jij opnoemt, zitten die van nature in CBD en THC?

 

groetjes Pouky

Die zitten in de harskliertjes, waar ook de cannabinoiden zitten.Elke soort heeft zijn eigen samenstelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Nou nee. Ik gebruik nog steeds 2x 2 druppels per dag.

Als ik smiddags om 12 uur 2 druppels neem, merk ik het effect na ongeveer 1,5 uur.

Ben dan moe, sloom, slap in mijn ledematen en merk ook dat ik niet goed kan nadenken en wat vergeetachtig ben, voel me ook niet zeker met lopen.

Eigenlijk doe ik niet veel in die tijd behalve zitten en liggen. Dus kan geen druppels nemen als ik nog weg moet.

Heb ook het gevoel dat ik er nog steeds geen 3 moet nemen. Denk dat het teveel is op dit moment.

Merk ook dat ik nu meer voel van de druppels dan in het begin. Is dat niet vreemd?

 

Kan je mij nog iets adviseren?

 

Groetjes Pouky

Share this post


Link to post
Share on other sites

let wel op voor je bloeddruk als je iemand bent met een redelijk hoge bloeddruk en je neemt regelmatig olie in dan kun je problemen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ben dan moe, sloom, slap in mijn ledematen en merk ook dat ik niet goed kan nadenken en wat vergeetachtig ben, voel me ook niet zeker met lopen.

Eigenlijk doe ik niet veel in die tijd behalve zitten en liggen."

 

zou je het dan niet iets verdunnen? hoe lang gebruik je deze dosis in totaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik gebruik deze dosis nu 1 week. Ik kan natuurlijk ook overdag 2x 1 druppel nemen en kijken hoe dat gaat.

Wat me wel opvalt is dat ik de 2 druppels s'avonds minder voel dan die van overdag. Kan dit te maken

hebben met het feit dat ik om 12 uur s'middags nog amper iets in mijn maag heb?

 

groetjes Pouky

 

Hoi,

 

Ik heb volgens mij geen hoge bloeddruk. Heb het niet onlangs laten meten, maar heb het nooit gehad.

 

groetjes Pouky

 

Even iets anders.

Ik heb 2 aparte berichten verstuurd, maar toch verschijnen ze in 1 bericht.

Hoe kan dit?

 

groet Pouky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt dat je het vlak achter elkaar doet.Zou de conc olie met doseren over de dag verdelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat me wel opvalt is dat ik de 2 druppels s'avonds minder voel dan die van overdag. Kan dit te maken

hebben met het feit dat ik om 12 uur s'middags nog amper iets in mijn maag heb?

 

Dat kan voor hoe je de olie ervaart flink uit maken, iets in je maag of zga niets.

De dosis kan hier een rol in spelen maar je kunt beter wel zorgen dat je wat in je maag hebt of kort na inname vd olie iets naar binnen krijgt om de verschijnselen wat te dempen of zich zelfs niet meer voor te laten doen.

 

Ben je wel eens eerder stoned of high geweest van recreatief gebruik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje voor je reactie.

Nee,mijn eerste ervaring met wiet is deze olie.

Tis dus allemaal nieuw voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, dan heeft een grens opzoeken van wat je aan kan misschien een averechtse uitwerking als je geen ervaring met high of stoned zijn uit verleden hebt.

 

Alcoholische versnaperingen en olie niet samen in gaan nemen, eenmaal daarmee gestart werkt al heel snel de olie niet meer zonder dat je alcohol geconsumeerd hebt.

 

Misschien is dosis van 1 druppel verspreidt over 4x per dag wel genoeg ipv de dosis per keer proberen op te hogen en 'iets' proberen te merken, jammer genoeg kan niemand je dat precies vertellen, je zult dat echt zelf uit moeten vinden.

 

@noob

sommige medicijnen moet je juist op nuchtere maag in nemen en hoort niet in je rijtje thuis

drank en drugs daarentegen, wel goedkoop, iets nemen op nuchtere maag, je kan met minder dan de helft toe vaak :jump:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

op nuchtere maag is altijd sterker, dat is zo bij alle drugs, alcohol en medicijnen.

 

het hele gevoel wat jij omschrijft is "stoned" .. denk wel dat je iets teveel neemt op dit moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ibuprofen zou de psychoactieve werking kunnen stoppen (lees: dempen) had ik eens ergens gelezen maar met behoud van de medische werking van de olie.

 

Ben niet zeker van de dosis maar dacht 400-600mg. (Pin me er niet op vast :) )

 

Zou de ibuprofen niet dagelijks gebruiken (lever schade) maar enkel in noodsituaties als de olie je te ongemakkelijk laat voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel tijd moet er dan zitten tussen alcohol en de olie? Of kan je het beter helemaal geen alcohol nemen als je wietolie gebruikt?

Is het altijd zo dat door alcohol de wietolie minder werkt?

 

Ik neem nu s'morgens 1druppel, s'middags 1 druppel en s'avonds 2 druppel. Van 1 druppel merk ik dus niet veel.

Ik zou inderdaad 4x 1 druppel kunnen proberen, er zit dan minder tijd tussen het innemen. Ik neem nu na een uur of 6 opnieuw een druppel.

 

De 2 druppels overdag bleken inderdaad teveel te zijn, maar 1 druppel per keer is weer te weinig. Ik zal het inderdaad zelf moeten uitzoeken wat voor mij werkt

 

De Ibuprofen hou ik in gedachten, mocht het nodig zijn.

 

Allemaal bedank voor jullie reacties!

 

Groeten Pouky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter de combi niet bewust in gaan nemen, tijd ertussen maakt dan niet uit.

Als je eens een glaasje drinkt als je al olie op hebt alla maar niet als je olie neemt ook alcohol nemen.

 

Waarom zou je zoveel olie tot je moeten nemen dat je iets merkt?

Wat mist er allemaal als je 1 druppel per keer neemt tov 2 en niet verzandt in dat hangerige wat je bij 2 hebt over een hele dag?

 

Die 2 druppels kan in de avond na het eten wel merk je maar misschien heb je het niet eens nodig en kan je ook dan met 1 drup toe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel vrijwel niets van 1 druppel, heb nog steeds pijn en voel ook geen ontspanning. Van 2 word ik dus wel duf en dus meer ontspannen.

Kan het zijn dat wietolie langer nodig heeft om zijn werk te doen, dus dat je pas na weken het effect gaat merken van dezelfde dosis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel vrijwel niets van 1 druppel, heb nog steeds pijn en voel ook geen ontspanning. Van 2 word ik dus wel duf en dus meer ontspannen.

Kan het zijn dat wietolie langer nodig heeft om zijn werk te doen, dus dat je pas na weken het effect gaat merken van dezelfde dosis?

 

Ik denk nog steeds dat je wat omhoog moet in de dosering. Als je wat langer gebruikt ga je ook minder merken van het stonede gevoel.

 

Wat ik ook zou proberen is om van wat meer bronnen olie te kopen en erachter te komen van welke wiet de olie word gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Ja, ik ga binnenkort 1 druppel meer gebruiken. Merk al dat ik er aan wen, geen suf gevoel meer van 2 druppels.

Heb het nog ff nagevraagd, maar mijn olie is gemaakt van Haze en Cannatonic.

 

groet Pouky

Share this post


Link to post
Share on other sites

de werking zou hetzelfde moeten zijn, maar de lichamelijke "inslag" zou minder moeten worden, dat je 1 druppel erbij kan is een goed teken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke.

Gisteravond 3 druppels genomen en heb er geen last van gehad, prima geslapen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...