Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dromex

Politie!

Recommended Posts

Er is gelukkig in Nederland geen aktief opsporingsbeleid al probeert men dit ons met regelmaat wijs te maken.

Snif drones en shit, wat een grap. Natuurlijk bestaat dit technisch wel.

En bepaalde technieken worden simpelweg ook ingezet.

Maar zeer beslist niet op schaal!

 

Maar het is niet alleen het politie apparaat wat ons in de weg kan zitten.

Denk ook aan deurwaarders met machtigingen, para buren (ben zuinig op en aardig voor omwonenden, is nog eens leuk ook, kweek veilig, kweek stil), je stroommeter buiten je eigen voordeur (b.v. beneden in een centrale hal), netjes betaalde stroomleveranciers welke zich als moraalridders melden bij politie, vervelende verhuurders / perceeleigenaren die soms in een donkergrijs schimmig gebied opereren, onaangekondigde woninginspectie (deze dient wettelijk 14 dagen vooraf schriftelijk bekend gemaakt te worden), onaangekondigd onderhoud aan (aanpalende) woning (b.v. aan de dakkapellen van de buren), dak- of schoorsteenlekkages bij buren die in het geheel NIETS van doen hebben met jouw eigen superzorgvuldige wijze van werken maar waarbij iemand wel graag bij jou binnen wil kijken of het niet daarvandaan komt.

 

Make sure the shit is not gonna hit the fan!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buren die bellen.

 

Nog nooit zoiets gehoord. Buren die bellen over evt aanwezigheid van een plantage. Komen ze aan de deur, jij laat ze binnen en geeft ze koffie. Maar is niemand die zegt mogen we even naar boven lopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze komen komen ze met een huiszoekingsbevel,ga daar maar vanuit.

Anders is het geen serieus bezoek binnen dit onderwerp.

 

En dan mogen ze zelfs je toilet nog van de muur rukken als ze daar reden toe vinden.

 

Dus lopen ze ook gewoon naar boven naar je slaapkamer....

 

 

Babylon come and take it away :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buren die bellen.

 

Nog nooit zoiets gehoord. Buren die bellen over evt aanwezigheid van een plantage. Komen ze aan de deur, jij laat ze binnen en geeft ze koffie. Maar is niemand die zegt mogen we even naar boven lopen?

Tja, denk je dat ik het verzin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort buren kan je treffen. ff de nazi lijn MMA bellen. Een buur(t)man van serieus 5 huizen verderop die kwam piepen over het feit dat ik joints zat te roken in de tuin met een paar vrienden. "Wacht maar tot ik die speklappen op de bbq gooi buurmattie" ! lol wat een gek. Meepraten en doorgaan. Geeft mij dan weer dat extra duuwtje in de rug om dan die filter na twee kweken maar te vervangen ipv drie lol :P.

 

Mijn buurvrouw in mijn oude huis vond het dan weer schitterend, 5 van die bomen op mijn dakterras, 5 auto's ernaast. Dikke, dikke wietlucht vanaf augustus. "zalig buurman, zo fijn wakker worden iedere ochtend met de ramen open". Dat wil je hebben lol.

 

Om het verhaal nog sterker te maken. Eerste huisje dat ik had. Bovenwoning, was ontruimt geweest "een plantage". Ik kwam er wonen. Flink in de nerden shit, 5 servers in de gang. De buurman hoorde weer een dikke zoemtoon in de hal. Meteen de politie gebeld: "er is weer een kwekerij". Zit ik zondag avond knetter op de bank staan de matrozen voor de deur. Lekker dan.

 

Volgende huis wordt er 1 zonder buren, Hek er omheen, paar wacht torens. Ben er klaar mee.

 

Mijn credo is ook. Niet over auwehoeren, best lastig als het iets is waar je passie voor hebt, dat dan weer wel. De mannen die ik in ene met dikke zakken haze door de buurt zie schuiven zijn over het algemeen snel ontruimt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een onbewoond eiland....

 

eiland van plastic flessen ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol... ook hier zijn ze regelmatig binnen geweest terwijl t hok boven draaide. Geen probleem hoor bakkie koffie kunnen ze krijgen praatje over de buren en de wijk rolde er nog een jointje bij ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder zijn ervaring is eigen,gelukkig zijn mensen niet te beroerd om hun ervaring hier te delen. :tu

 

 

 

@ Dilago : Ik hoor het wel vaker broeder,waarom dat dan bij mij niet zo chill ging weet ik niet.

Ondanks dat ik ondersteboven was reageerde ik adequaat op de situatie,en was alles behalve onredelijk.

Maar helaas mocht het niet baten.....alles in vuilzakken en mee>>>

 

Gelukkig geen ontruimingsploeg,die lachten de juten uit aan de andere kant v/d lijn....... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat binnen laten, hadden de bp een bevel bij zich of kwamen ze even vissen nav de klacht vd buren?

Nogal een verschil in hoe je ze benaderd lijkt me, in geval 2 beter op de koffie uitnodigen ipv raar gedrag gaan lopen vertonen en je niet proberen te verlullen of verdacht te maken :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Ik hoor het wel vaker broeder,waarom dat dan bij mij niet zo chill ging weet ik niet.

Ondanks dat ik ondersteboven was reageerde ik adequaat op de situatie,en was alles behalve onredelijk.

Maar helaas mocht het niet baten.....alles in vuilzakken en mee>>>

Dat is mooi klote maat. :(

 

Bij mij hadden ze geen huiszoekingsbevel en doordat ik ze binnenliet geloofden ze dat de hennepgeur veroorzaakt werd door de bong die prominent op tafel staat.

 

 

Dat binnen laten, hadden de bp een bevel bij zich of kwamen ze even vissen nav de klacht vd buren?

Nogal een verschil in hoe je ze benaderd lijkt me, in geval 2 beter op de koffie uitnodigen ipv raar gedrag gaan lopen vertonen en je niet proberen te verlullen of verdacht te maken :withstupid:

Ze kwamen alleen vissen en inderdaad zo denk ik er dus ook over.

 

Lol... ook hier zijn ze regelmatig binnen geweest terwijl t hok boven draaide. Geen probleem hoor bakkie koffie kunnen ze krijgen praatje over de buren en de wijk rolde er nog een jointje bij ook :)

Ja met die omgekeerde psychologie heb je de meeste kans de dans te ontspringen.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind als je kweekt, en je gaat wiet roken in de tuin of op wat voor manier dan ook dat de buren iets ruiken.. dat je sowieso niet echt slim bezig bent.

 

je hebt geluk gehad. de meeste agenten zouden vragen of je bezwaar hebt dat ze even vlug rondkijken. en daar zit je dan met je "nee liever niet" aan de koffietafel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zeg je gewoon dat er hier allerlei sexuele handelingen worden verricht op extreme basis en dat er in die kamers allemaal geil speelgoed rondslingerd die je graag prive houd. Dus "liever niet"

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind als je kweekt, en je gaat wiet roken in de tuin of op wat voor manier dan ook dat de buren iets ruiken.. dat je sowieso niet echt slim bezig bent.

 

je hebt geluk gehad. de meeste agenten zouden vragen of je bezwaar hebt dat ze even vlug rondkijken. en daar zit je dan met je "nee liever niet" aan de koffietafel.

Nou ja, ik woon hier dus zou niet weten waar ik anders moet roken.

 

Dan zeg je gewoon dat er hier allerlei sexuele handelingen worden verricht op extreme basis en dat er in die kamers allemaal geil speelgoed rondslingerd die je graag prive houd. Dus "liever niet"

Klopt, ik zei: 'voordat u mijn slaapkamer te zien krijgt wil ik u wat beter leren kennen.'

 

En precies op dat moment werden de agenten gepiept, saved by the bell. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was tegen een agente mag ik hopen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was tegen een agente mag ik hopen ^^

Ja, daar ga ik wel van uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet in de tuin of met de deur open. als je binnen rookt en je hebt genoeg onderdruk kun je het buiten nooit ruiken. de meeste stoners hebben een mentaliteit van "dat mag toch gewoon" maar dat het geur overlast met gevolgen van dien heeft, of dat het een optelsom is voor iemand snappen ze niet. daar gaat nu net dit topic om. hoe verklein je de kans om gepakt te worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de portiek onderweg naar mijn ruimte ruikt het best vaak naar wietrook, die mensen daar zijn niet vies van een jointje :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supernoob. Zeker waar. Ik heb daar ook veel te makkelijk over gedaan. Nu moet ik wel zeggen dat ik in zo'n buurtje woon. coffeeshop om de hoek, coffeeshop aan het einde van de straat...Wietlucht is niemand onbekend, maar in de basis beter niet 24/7 dikke haze joints paffen onder het afdakje voor de deur met een lamp op zolder :D Zo loop ik tegenwoordig ook nooit met meer dan 2 max 3 gram op zak. Dat hele dikke zakken strooien ding helpt ook niemand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste agenten zouden vragen of je bezwaar hebt dat ze even vlug rondkijken. en daar zit je dan met je "nee liever niet" aan de koffietafel.

 

Nog een verschil in hoe je tegemoet treedt:

staat de wijkagent tegenover je of is het er 1 van een club met een missie die zich bijna nooit alleen aan je deur zullen melden :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol... als de mensen rond mij geen wiet ruiken is het veel verdachter als dat ze wel wiet ruiken..:)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

blow niet, en had ik wel geblowt had ik t niet op locatie gedaan waar mn dames stonde

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technische tip.

 

Je kan nog zo goed isoleren etc. De uitblaas blijft t belangrijkste wat vanaf buiten te traceren valt.

 

Probeer nooit rechtstreeks naar buiten te blazen maar dmv een bufferruimte, dit kan een zelfgemaakte nis zijn of een andere kamer geleidelijk aan je warme lucht uit te blazen.

 

Zon lange mogelijke uitblaas slang is ook altijd goed.

 

Erg interessant aspect van het hele proces altijd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt. Dat heb ik in het begin ook flink onderschat en mijn hoofd ook flink over gebroken. Dat hele lucht circulatie ding was nieuw voor mij. Interessant en leerzaam sowieso.

"Wat als, en dan, hoeveel, hoevaak en wat een focking herrie! Het raam direct naar de buren of , naar de hal door het daklicht. Waar zuig je aan, waar blaas je weg ?. Wil je potentieel vocht in huis, of wietlucht en geluid bij de buren".... Keuzes, keuzes lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...