Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tofugreen

Van 0.5 Gr/watt Naar 0.8 Of Meer

Recommended Posts

als je voor je zelf kweekt moet je blij zijn met elke gram dan moet je niet zeuren dat je geen kilo's draait

maar wat is er mis met kweken voor euro's?? het is uiteindelijk ook gewoon een job waar je 40uur per week in steekt en uiteindelijk betaal je nog belasting ook

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik meer grammen de watt wil dan hang ik simpelweg een lampje minder op en dat kweken hard werken is weet ik, maar als je mij adviseert ontslag te nemen van dit prachtige werk dan ik jou ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek ook tomaten voor de centen.. maar wil wel top kwaliteit levere dilago ..puur omdat het mijzelf een goed gevoel geefyw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat knap dat sommige mensen om de meest onbenullige reden er toch in slagen om een soort verkapte schelkannonade te starten.

Is je eigen waarheid zo belangrijk dat je een ander om de oren moet slaan met zinnen zoals "wat een bullshit"?

Of is het 'korte lontjes seizoen' net van start gegaan en heb ik dat gemist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek ook tomaten voor de centen.. maar wil wel top kwaliteit levere dilago ..puur omdat het mijzelf een goed gevoel geefyw

Ja ik ook en om kwaliteit te leveren is opgeven wel het laatste advies wat je ter harte moet nemen. :)

 

Wat knap dat sommige mensen om de meest onbenullige reden er toch in slagen om een soort verkapte schelkannonade te starten.

Is je eigen waarheid zo belangrijk dat je een ander om de oren moet slaan met zinnen zoals "wat een bullshit"?

Of is het 'korte lontjes seizoen' net van start gegaan en heb ik dat gemist?

Mensen adviseren te stoppen omdat ze jouw quota niet halen vind ik bullshit ja en bemoei jij je eens met je eigen zaken, oude koeien op te rakelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'oude koeien op te rakelen'

Mooi hoe iemand 2 spreekwoorden door elkaar husselt en er toch nog - ongewild - iets leuks uit komt.

 

Het is een forum en enige corrigerende opmerkingen van anderen - in alle vriendelijkheid en goedbedoeld - zorgen ervoor dat een forum gezond blijft. Wellicht zou je eens wat aan zelfreflectie moeten doen, want het valt me op dat er al mening topic is waar jij het al heel snel aan de stok krijgt met deze of gene.

Als dat 1 x gebeurt... dat kan.

Bij 2 x .... kan toeval zijn.

Bij 3 of 4 x lijkt het er verdomd veel op dat iemand graag het conflict opzoekt.

 

Mijn - wederom goedbedoeld - advies: Tel eens tot 10 en reageer niet zo snel als door een bij gestoken.

Je leven wordt er een stuk leuker door.

En dit forum ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het spreekwoord heus wel en als je evenals ik niet van conflicten houdt (geloof het of niet, kennelijk doe je dat niet) moet je je er vooral een beetje mee gaan zitten bemoeien. Dat is niet de meest ideale methode om ze te voorkomen.

 

Adviseer hobbyisten op hun forum bijvoorbeeld maar niet om er mee te stoppen als je van een goede sfeer houdt. Als ik mij aanmeldt op een motor forum en ga zeggen dat ze er maar mee moeten stoppen omdat ze niet snel genoeg rijden dan is de kans aanwezig dat een dergelijke reactie als trollen gezien kan worden. Ja, als je wilt dat mensen vriendelijk zijn - een uitstekend uitgangspunt - wees dan zelf het lichtende voorbeeld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...