Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

Start Kweek Autoflowers Northern Lights En Cream Caramello

Recommended Posts

Kelso van onder wateren is heel makelijk je zet ze gewoon op een schaal wat iets groter is dan de pot daar gooi je gewoon je water in wat ze binnen die 2 a 3 uur niet opgenomen hebben gooi je uit de schaal,zo weer je dat je plant genoeg heeft opgenomen , het is altijd een heel gedoe het watergeven en de juiste verhouding te vinden maar dat leer je wel,naarmate je meerdere rondjes hebt gedraaid,je moet gewoon een vuist regelen in gedachte houden in de groei kweek je liever wat droger en in de bloei wat natter, hoop dat je wat er aan hebt

 

Xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mister xl

Zal dit morgen eens gaan toepassen :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit shit

Vandaag een enkel bladluisje gevonden op mijn plantjes , op 1 plantje zat een lichtbruin klein bladluisje , paniek paniek maar ben al blij dat het geen spint is of trips , ook zie ik nergens geen schade aan mijn plantjes voorlopig . Mijn schoonma gaat zoveel mogelijk lieveheersbeesjes vangen voor me om uit te zetten , wou bac vital plus bestellen tegen bestrijding maar is tijdelijk uitverkocht en niet op voorraad :( pfff kut kut . Maarja ill keep my head up , hopelijk groeien mijn buds rap .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit maat!! Groeien lekker door :D... Idd geluk dat het geen spint of trips is hahahaha. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIsschien is dit wat? :blink:

 

Spuiten tegen bladluis met zelfgemaakt zeepwater-spiritus

 

Een oud huismiddeltje tegen bladluizen is zeepwater-spiritus. Dit kunt u eenvoudig en goedkoop zelf maken.

 

Doe in een emmertje 20 gram ouderwetse groene of zachte zeep (geen moderne synthetische zeep!) en ongeveer 20 ml spiritus. Voeg daar 1 liter lauw tot warm water aan toe. Goed roeren en dan overgieten in een plantenspuit. Met de plantenspuit de hele plant of struik goed inspuiten, vooral de plekken waar de bladluizen zichtbaar zijn. Dit moet een aantal dagen achter elkaar herhaald worden voor een optimaal resultaat. Liever niet spuiten in de volle zon. Let bij het spuiten overigens wel op dat er niet al lieveheersbeestjes actief zijn, want die kunnen net als de bladluis ook niet tegen zeepwater-spiritus.

 

BRON: http://huis-en-tuin.infonu.nl/tuin/18575-bestrijd-bladluizen-met-zeepwater-spiritus.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha vandaag eens gekeken en geen bladluis meer te zien na besproeing en er met mijn lul eens tegen te slaan xD

 

en krijg nou een bakie pleur , mijn royal bluematic waar al heel tijd geen leven in te zien was came to life today :dribble:

 

gallery_41900_18823_2562204.jpg

 

ook is de quick one op 3 uurtjes tijd een cm in blad gegroeid , ik ging eens kijken om 3 uur , en dacht hmm blijft wat klein, dan nog eens om 6 uur en baaam it changed

 

gallery_41900_18823_2255797.jpg

 

en de 3 meiden lijken wel wat meer bloei te hebben aangemaakt maar in lengte gaat het plots wat trager precies :thumbsdown:

 

gallery_41900_18823_2020775.jpg

 

:likken: peace yoooo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

42 dagen van de kiem tot oogsten?

hey man..

Jij moet echt weer even relaxt worden?

Vraag je schoonmoeders om een schoudermassage.

 

En geef even een maand geen water (grapje)

 

Dan komt het wel goed!

alowa

 

gaat lekker daar wind in de zeilen komende dagen mooi weer .

als je een week verder bent kun je de serre oprollen en opbergen want dan passen ze er niet meer in .

24 a 25 graadjes dan gaat het hard knallen .

outdoor is losgebarsten.

eindelijks .

 

:vape:

 

ik hoop het , persoonlijk vind ik vooral mijn 2 grootste die appart in potten staan zooooo traag gaan .

ik ben dit niet gewend van autoflowers . ik head gedacht dat ze nu na 14 a 15 dagen al cm of 15 zouden zijn :(

kan dit te maken hebben met het feit dat ze de eerste 9 dagen snachts nog in koude temperaturen hebben gestaan van ongeveer graad of 5 a6 a7 ?. of omdat ik ze miss elke dag een beetje water gaf en miss beter ze enkele dagen laat droog trekken ?

ze zouden nu toch binnen een week rap een hele pak groter worden want ik zou zogezegd als genetica klopt en van ontkieming tot oogst klopt ze al binnen dag of 42 moeten kunnen oogsten . als ze zo traag blijven gaan zijn ze binnen een maand nog geen 15 cm :P

alhoewel hun meeste groei wel lijkt in de laatste 3 a 4 dagen te zijn gebeuren . en mijn 3 kleintjes die samen in een pot zitten gaan wel redelijk hard ze zijn 8 dagen jonger maar zullen ze precies nog gaan inhalen .

 

hopelijk kan er me iemand gerrust stellen en zullen ze nu idd degelijk gaan knallen , ik heb hun bladlengte eens gemeten en die is sinds gisternavond wel alweer 4 mm gegroeid .

 

ik trek vanavond weer eens fotos en zet ze dan hierop

peace forums ( wish i had a dutchie to light up :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

42 dagen van de kiem tot oogsten?

hey man..

Jij moet echt weer even relaxt worden?

Vraag je schoonmoeders om een schoudermassage.

 

En geef even een maand geen water (grapje)

 

Dan komt het wel goed!

alowa

 

gaat lekker daar wind in de zeilen komende dagen mooi weer .

als je een week verder bent kun je de serre oprollen en opbergen want dan passen ze er niet meer in .

24 a 25 graadjes dan gaat het hard knallen .

outdoor is losgebarsten.

eindelijks .

 

:vape:

 

ik hoop het , persoonlijk vind ik vooral mijn 2 grootste die appart in potten staan zooooo traag gaan .

ik ben dit niet gewend van autoflowers . ik head gedacht dat ze nu na 14 a 15 dagen al cm of 15 zouden zijn :(

kan dit te maken hebben met het feit dat ze de eerste 9 dagen snachts nog in koude temperaturen hebben gestaan van ongeveer graad of 5 a6 a7 ?. of omdat ik ze miss elke dag een beetje water gaf en miss beter ze enkele dagen laat droog trekken ?

ze zouden nu toch binnen een week rap een hele pak groter worden want ik zou zogezegd als genetica klopt en van ontkieming tot oogst klopt ze al binnen dag of 42 moeten kunnen oogsten . als ze zo traag blijven gaan zijn ze binnen een maand nog geen 15 cm :P

alhoewel hun meeste groei wel lijkt in de laatste 3 a 4 dagen te zijn gebeuren . en mijn 3 kleintjes die samen in een pot zitten gaan wel redelijk hard ze zijn 8 dagen jonger maar zullen ze precies nog gaan inhalen .

 

hopelijk kan er me iemand gerrust stellen en zullen ze nu idd degelijk gaan knallen , ik heb hun bladlengte eens gemeten en die is sinds gisternavond wel alweer 4 mm gegroeid .

 

ik trek vanavond weer eens fotos en zet ze dan hierop

peace forums ( wish i had a dutchie to light up :( )

 

Lees even wat beter :)

42 dagen plus de dagen die ze al bezig waren , iets van de 63 a 70 dagen :)

Er bestaat geen enkele soort die zo rap klaar is joh xD weet ik ook wel , mijn 3 girl is 1 pot zijn nu al week of 5,5 en hebben denk ik nog zoon week of 4 te gaan miss 5 , alles loopt goed nu ondertussen en van stress geen last hoor :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ze staan er leuk bij hoor .

doen julie mee aan de quoote 500 ?

lol

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ze staan er leuk bij hoor .

doen julie mee aan de quoote 500 ?

lol

:vape:

 

Thaha :) zo lijkt het wel he mac xD

Alles goed maatje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

kelsos alles 100 punten flex hier .

ik heb net mn 3 plantjes etnisch geprofileerd en ze zijn lekker fris diep pikgroen .

ik heb ze meteen ook aangehouden want ze stonden op verdacht luxe emmers .

dacht dat het criminelen waren heey .

.je lacht je hier in dit land toch je pik uit je broek hier zood .

:vape:

ps ik heb een nieuwe alternatieve manier van geurloos opsturen van wietsampletjes .

want de tijden van zwaar testen zijn bijna daar .

waar over later meer .

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha nice man i cant wait to hear it :)

 

Heb net eens gaan kijken naar de mijne en vandaag nog eens bewatert van langs onder .

Ale ze zijn nu ant drinken as we speak ga er later naar toe om het overig water weg te doen .

 

Weetje wat ik zeer raar vind ? Heb de foto er al opgezet maar

Kan via mijn mobiel de bbcode niet kopieren .

 

Er staan 2 cream caramels en 1 nl (grote samen) en 2 planten krijgen licht paarse trekjes in enkele bovenste takken , de lagere niet .

De een heeft het meer als de andere en zelfs paar plekjes die donkerpaars zwart zijn . De andere overige die dus nl is heeft

Dit absoluut niet .

 

De foto met bbcode komt eraan hoor tegen 8 a 9 staat die erop maar vroeg me nou af kan dit stress zijn wat ik betwijfel of is dit eigen aan zen soortje ? Lets hope et laatste xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag nog eens gaan kijken en plantjes hebben het naar hun zin precies :likken:

 

de drie meiden samen zijn nu een 37 cm groot ongeveer en de quick one groeit plots zeer rap

 

gallery_41900_18823_472495.jpg

 

er is al wat meer bloei komen opdagen en er zitten 2 spinnen bij men grote als bodyguards

morgen eens kijken om wat nieuwe pics te maken voor jullie

i forgot this time me was high :whistle:

 

peace yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit daar man!

Leuk ook die babytjes nu nog !

Succes !

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een quick side shot van mijn meiden op een regendagje in hun greenhousje

 

gallery_41900_18823_411255.jpg

 

ik denk dat ze helaas in lengte niet meer veel gaan groeien maar hun buds wat gaan uitbreiden ,

zou ik nog eens goed lst en ? of knakken ?

 

anders laat ik ze gewoon hun gang gaan nog laatste 2 weken voeding en dan niks meer buiten water

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wel voorzicht nu met lst .

want de buigzaamheid kan ook zo maar over gaan in stram .

en ik heb er hier ook wel es een paar flink horen knakken op die manier .

met een godvdmme...oooooh wat kut !!!! er achter aan .

dus voorzichtigheid is geboden nu .

het staat zo lullig hansaplast en satehstokjes .

niet zo lullig als low die aan zn stinkvingers ruikt maar toch behoorlijk lullig dan .

:vape:

ps :":knakken had ik over heen gelezen maar zou ik niet meer doen nu .

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wel voorzicht nu met lst .

want de buigzaamheid kan ook zo maar over gaan in stram .

en ik heb er hier ook wel es een paar flink horen knakken op die manier .

met een godvdmme...oooooh wat kut !!!! er achter aan .

dus voorzichtigheid is geboden nu .

het staat zo lullig hansaplast en satehstokjes .

niet zo lullig als low die aan zn stinkvingers ruikt maar toch behoorlijk lullig dan .

:vape:

ps :":knakken had ik over heen gelezen maar zou ik niet meer doen nu .

 

Heb zeer voorzichtig ge lsteed mac :)

Wat is stram precies ?

 

Ze zijn weer in lengte gegroeid precies 😄 ze zijn nu 43 cm lang :) dus ze blijven toch doorgroeien . Anders snijd ik binnen enkele dagen de groene polydraad rustig door , buds beginnen langzaam maar zeker te vormen :) great succes

 

Alowa bowa ik wil proeven xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

stram stijf of hard .

net als kabouters soms .

en ze gaan nog wel hoger worden zo te zien .

de stash is nog niet op smaak hier kels na mn holiday komt dat goed .

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

stram stijf of hard .

net als kabouters soms .

en ze gaan nog wel hoger worden zo te zien .

de stash is nog niet op smaak hier kels na mn holiday komt dat goed .

 

:vape:

 

Aaahn aait xD like a wienerbon a sunday morning xD het is nog gelukt maar meer dan een little to the left ging ik niet idd , en laat je stash maar goed op smaak komen , time makes it better :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo meine pot friende xD

even een quick update sorry maar had niet veel tijd laatste 48 uren

 

plots in die uren juist had ik mijn meisjes nog niet bezocht tot daarstraks :P :D

 

yo yo weer een mega verschil plots :dribble:

gallery_41900_18823_91558.jpg

 

van boven gezien zieje plots al goed waar mijn topjes gaan beginnen te komen :yummy: me happy

gallery_41900_18823_130952.jpg

 

ook zieje al lekkere bby buds komen

 

gallery_41900_18823_84823.jpg

 

gallery_41900_18823_1186.jpg

 

de quick one begint ook al plots goed te gaan ktijgt in de oksels al wat extra scheutjes

 

 

 

gallery_41900_18823_92128.jpg

 

zodra ikeens kan er geraken met mijn deftige cam doe ik meteen nog eens een update met betere fotos jongens .

 

de 3 grootste zijn nu een 40 tal dagen oud

krijgen op gevoel eens 1.2 liter regenwater met canna tera flores en enzym en via onder regenwater .

 

heb btw vandaag 3 nieuwe dames binnen :P autowappa seeds :P dus op zondag begint het mooi weer en deze jongen zet er nog even nieuwe bbys in om op die manier altijd wat extra ladies for later te hebben :innocent:

 

hopelijk gaat alles goed bij jullie brothers in ganja

peaaacee :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een mini updateje omdat ik niet veel tijd heb helaas

 

de drie grote meiden zijn nu +- 52 cm en 2 ervan hebben heel veel toppen die lekker aan het vormen zijn en dikker worden :dribble:

alleen vind ik het vreemd dat de andere 1 nog maar dag of 3 bloeit en nog amper ietrs heeft

dit is denk ik de northern lights dan aangezien er 2 creams en 1 nl instaan .

 

de quick one gaat ook plots hard . enkel heeft hij heel vreemd misvormd blad waar net iemand een hap uit genomen heeft maar er zitten nergens geen beestjes of sporen van beestjes op het plantje . ook heeft haar jongste zusje de bluematic hier absoluut geen last van noch de 3 grote.

 

ik vermoed dat dit een genetische fout is wss , heb dit al vaker gezien bij RQS seeds :thumbsdown:

 

verder gaat alles zijn gangetje net de wappa's erbij gezet in hun 15 liter potten , vierkante deze keer :likken:

 

nog wat crappy in thr sun fotos erbij en ja ik weet ik moet rap nog eens met mijn camera bij de plantjes geraken om mooie budshots te kunnen maken nu . de serre ruikt verdomd heerlijk nu :innocent:

 

en ps @ mac : denk dat je nog gelijk gaat hebben dat ze tegen de serre aan gaan groeien of er net onder blijven :punk:

gallery_41900_18823_14310.jpg

 

gallery_41900_18823_108018.jpg

 

gallery_41900_18823_83396.jpg

 

gallery_41900_18823_69376.jpg

 

ik ga een shivatje roken en slaapjes doen , morgen om 5 uur 20 trug naar het werkje fietsen

peace my ganja brothers :wave: :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...