Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

Start Kweek Autoflowers Northern Lights En Cream Caramello

Recommended Posts

yo yo , even weer een updatetje .

mijn plantjes staan weer enkele dagen droog , grond was zeer droog dus heb vandaag een mix met water en lichte dosis rhizotonic meegegeven .

de plantjes hadden dorst dus trokken dit zeer rap in .

groei van de pantjes gaat wel maar toch vind ik het nog steeds wat aan de trage kant vooral bij de 2 oudere plantjes .

de 3 kleintjes zoals ik dacht hebben mijn grote al ingehaald ondertussen toch eentje ervan .

 

Cream auto

Nl auto

3 kleintjes niet meer de kleinste

 

temperaturen gaan weer wat zakken en morgen geven ze wat wisselvallig weer met hogere kans op regen dus ik heb ze nu voorlopig weer even in de serre gezet maat met de deuren open en de windgaten erin voor goeie luchtcirculatie .

 

hopelijk zetten mijn wortels wat uit bij de grotere want ik zie bij een van mijn grotere planten zelfs al kleine haartjes komen (tekens van voorbloei) .

en mijn planten zijn amer 10cm groot .

 

binnen dag of 3 verhoog ik de aarde nog wat aan hun stengel en geef ik nogmaals de mix zodat ze nog extra wortels kunnen aanmaken aan hun stengel .

 

ik hoop dat de groei nog wat in orde komt want ik ben nie gewend dat het zoo traag gaat :(

 

peace mateys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ga je de ventilatie gaten maken? ga je er werk van maken of gewoon met de schaar erin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik al werk van gemaakt hoor tijdje terrug

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update de jongste plantjes zijn plots groter dan men oudere plantjes .

ze staan nogtands met 3 in 1 pot , sinds ik rhizo 1 maal heb gegeven gaat et plots hard bij die 3 maar een van men oudste heeft een probleempje

 

dit zijn de jongste met 3 samen

image

Jongtse plantje

 

deze cream caramel lijkt erg droopy nogtands geef ik niet teveel of te weinig water/voeding

 

Wat is er met me solo cream ??

 

voor mijn 2 de kweek eind juni ga ik toch plagron grond bestellen .

iemand een aanrader in plagron . met perliet , zonder perliet ? een lightmix ? batmix ? er is groot aanbod

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou met perliet pakken is een lekker luchtig structuurtje,ik ga zelf voor de growmix ben je met een aantal aan weken voor voeding klaar of je gaat voor de lichtmix ook een mooi grondje maar dan heb je wel kans dat je moet bijvoeden maar dat ligt dan weer aan meedere factoren grote van de plant enz enz hoop dat je er wat aan hebt Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou met perliet pakken is een lekker luchtig structuurtje,ik ga zelf voor de growmix ben je met een aantal aan weken voor voeding klaar of je gaat voor de lichtmix ook een mooi grondje maar dan heb je wel kans dat je moet bijvoeden maar dat ligt dan weer aan meedere factoren grote van de plant enz enz hoop dat je er wat aan hebt Mvg xl

Thanks :) , en ja he de keuze is echt enorm op gebied van welke grond je wil gebruiken . Liefst ook zo luchtig mogelijk , en met voeding kan ik zelf altijd bijvoeden :) , heb de volledige lijn van canna , miss dat ik dan best canna grond ook koop ? ? , geen idee zowiezo canna of plagron

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb atami bi growmix.

zit kokos bij voor luchtigheid.

maar heb er ook 3 in royalmix van plagron staan en daar zit dan weer perliet in!!

beide goeie grondjes voor de rest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb atami bi growmix.

zit kokos bij voor luchtigheid.

maar heb er ook 3 in royalmix van plagron staan en daar zit dan weer perliet in!!

beide goeie grondjes voor de rest :)

 

Die plagron royal mix lijkt me zeer goed :) die bestel ik zowiezo eind deze maand :) jammer dat ik deze niet gebruikt heb voor men huidige plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooyoo hoe gaat ie bij jou maat zijn ze al de lucht in geschoten haha :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooyoo hoe gaat ie bij jou maat zijn ze al de lucht in geschoten haha :vape:

 

haha valt goed mee met men 3 in een pot .

die groeien ongeveer cm of 2 per dag de laatste 3 dagen .

mijn oudere appart ga ik overpotten in de opengrond in de tuin , deze zijn een lost case vrees ik , ze groeien geen millimeter per dag dus .

mijn 2 potten komen weer vrij en nu ga ik 2 zaadjes ontkiemen van rqs , de diesel automatic en de blue matic .

ik bestel as we speak op dit moment gelijk mijn plagron lightmix met perliet die ik ga gebruiken .

 

ik ga mijn zaadjes ontkiemen in een sproutpad , de easy and safe way . dan in 1 maal overzetten in mijn 25liter potten .

ook ga ik de grond eerst vooraf bewateren met een rhizomix voor ik overpot , zorgt voor een betere wortelstimulatie .

 

dit keer wat beter knallen hoop ik:p

 

hier even de foto van een van de 3 grootste

gallery_41900_18823_1599584.jpg

 

en hier zieje bij een van me oudste fail plantjes ook plots zeer geel en wit blad , staat al droog van zondag

 

gallery_41900_18823_1535100.jpg

 

dus mijn 3 jongste gaan goed ben benieuwd wat deze gaan worden :P maar ben vooral happy dat ik mijn royal queen seed mix bijna ga hebben

grts holmes

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een update van men 3 meiden samen in 1 pot

 

gallery_41900_18823_805305.jpg

 

deze groeien met de dag , elke keer als ik ze zie is er verschil in breedte , lengte en dikte blad en nieuwe noden :P

mijn andere 2 die ouder waren , zijn helaas overleden .

 

maar niet getreurd :P heb vandaag straks een pakketje aan de deur met 5 nieuwe rqs autoflower mix en daar gaan we weer é van kiezen en bijzetten als versterking

 

dit heb ik nu staan van voeding en grond

gallery_41900_18823_106762.jpg

 

laat ons knallen die handel

Share this post


Link to post
Share on other sites

my seeds has arrived :P

gallery_41900_18823_217501.jpg

 

heb gekozen om 1 diesel automatic en 1 quick one (mix van ruderalis,williams wonder en northen lights) te ontkiemen in een spongepad .

 

morgen vul ik de 25 liter potten met de lightmix en spoel ik deze even met een rhizotonic mix .

laten we lekker knallen die handel .

 

peaaacee

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo yo forum buddies :P

even een update nu

 

spongepads vertonen al een steeltje dat opkomt net onder de laatste beetje aarde :P .

 

en mijn 3 meiden samen groeien met de dag

even wat fotos bij helaas wat minder weer in de serre

 

gallery_41900_18823_1223581.jpg

 

gallery_41900_18823_1489520.jpg

 

gallery_41900_18823_1250114.jpg

 

even nog een VRAAGJE , zou ik ze nog steeds groeivoeding geven gemixt met bloei ?

of enkel enzym met bloeivoeding ?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooooyooo gaat de goeie kant op ik gebruik alleen terra hy-pro volgens mij zit daar alles in tot een week van het einden alleen ik zit met me pk/13/14 ik heb die eigelijk zomaar gekocht maar wanneer moet ik die gebruiken haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooooyooo gaat de goeie kant op ik gebruik alleen terra hy-pro volgens mij zit daar alles in tot een week van het einden alleen ik zit met me pk/13/14 ik heb die eigelijk zomaar gekocht maar wanneer moet ik die gebruiken haha

 

Haha nice ,

Die pk 13/14 had ik gebruikt ik denk rond de 2 de a 3 de week bloei , maar just 1 keer samen met de boost in 2014 bij me amnees

 

Het is normaal aan te raden maximum 1 week pk 13 te geven , ik heb het zelfs maar 1 keer gegeven ook in die week :) , miss kan je het de laatste week of voorlaatste week dat je nog voeding ga geven het meegeven snoop :) en onthou de laatste 2 weken of toch 1,5 weken geen voeding meer meegevn met je planten :) , hoe gaat ie anders bij jou ? Zijn al bomen van 50 cm zekers ?

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik zou die grote fles 13/14 maar rustig in de koelkast zetten want zo ver is het nog lange na niet .

breek me de bek niet open over 13/14 .

de grote vergeler

 

. :vape:

 

ps en bittere topjes bleuhhh !!!!

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze worden zeker groter ben benieuwdhoe groot ze gaan worden!!

 

Dus jij Zegt geen pk gebruiken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb er altijd en alleen slechte ervaringen mee gehad .

met name door fout gebruik .

altijd binnen een paar dagen helgele planten en bittere wiet roken later .

volle doseringen zonder goeie rustige opbouw zo meegegeven en dan gaat het fout .

later ben ik overgestapt op green sensation (4 x zo duur )en dan pas je de voeding daar netjes op aan en in kleine stapjes opvoeren .

maar dat zal met 13/14 ook zo zijn .

hier komt het er niet meer in .

tis middeleeuwse paardepis.

 

:likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okey thanks man ik gooi wel in me verslag wat ik doe met voeding denk dat ik dan met me hy-pro terra growth and bloom door ga het gaat nu oed dus wil niet dat ik het nu verpest door me voeding haha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okey thanks man ik gooi wel in me verslag wat ik doe met voeding denk dat ik dan met me hy-pro terra growth and bloom door ga het gaat nu oed dus wil niet dat ik het nu verpest door me voeding haha

 

Je kan altijd een mini dosering geven he :) ( iets is beter dan niks )

En alles goed met jou plantjes ? Geef je nu ook bloeivoeding ? Of samen met grow ? Of is je hypro tera allebei in 1 ? . Kan niet wachten om de jouwe te zien snoop :) .

 

Als je een smaaktester en review schrijver nodig hebt :P i'm the guy

 

Ik twijfel wel over toppen nu , denk dat ik miss de kleinste top maar de andere laat ik zo , ze hebben al beetje groei achterstand door dat kut weer .

 

Morgenavond of overmorgen steek ik mijn diesel en mijn quick one ( williams wonder x northern lights) in hun grote potten , ze zijn nu aan het bovenkomen in hun spongepads :) de potten staan klaar met plagron lightmix met perliet en zijn voorgespoeld met rhizotonic 😄👍 . Ik ga wat soortjes kunnen testen soon , als iemand wil meedoen je bent welkom

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

minidoseringen en maxitoppen :likken:

smaaktester +1

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaait we got testers :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha hoe gaat dat in ze werking dan gewoon een top op de post :P hahah komt goed zo als het er nu uit ziet komt me oogst wel goed hahaha ga nu ff een paar fotos posten ik heb op me puntje blauwe verschijnselen en omdat ik beginner ben hahah weet ik niet of dit komt omdat het bleucheese is of dat ik iets verkeerd aan doen ben ik denk eigelijk het eerste

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

een broer van me wil ook graag testen .

hij heet kees .

 

:vape:

 

ps":idd testkees

Share this post


Link to post
Share on other sites

testers altijd welkom :P

 

alweer een cmtje erbij , iets minder dan gewente , plantjes stonden wat droog al dag of 4 dus heb ik nu een mix van groei en bloei en ok enzym van canna gemixt en ongeveer 0,6 l gegeven , slorpte ze op als een gek dus hadden serieus dorst denkek :likken:

 

gallery_41900_18823_2180497.jpg

 

maar even een vraagje tussendoor , ik gebruik nu spongepads bij 2 andere zaadjes en vroeg me af of jullie deze donker of in het licht bewaren .

sommige zeggen in een donkere kast omdat ze dan rapper strekken en eruit komen , andere zeggen gewoon in de kamer (doe ik ook) nog andere zeggen vollebak licht erop . op de ene pad zie ik al mijn zaadbolletje uitsteken die openkomt , en bij de andere ook lichtjes iets uitsteken :innocent: .

miss best nog 24 uur wachten en zien of het goed gaat normaal met spongepads lukt het easy peasy .

 

zou ik mijn grote planten miss wat verduisteren om wat meer strek te gaan veroorzaken om de groei een beetje te manipuleren of gewoon de natuur zijn gang laten gaan ?

 

greetz fellow growers

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...