Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

Start Kweek Autoflowers Northern Lights En Cream Caramello

Recommended Posts

klein updatetje :P

 

gallery_41900_18823_1837376.jpg

 

gallery_41900_18823_2012069.jpg

 

ze zijn nu ong 16 cm dus dat komt wel goed .

vandaag weer lekkere zon geweest eindelijk :dope: :shifty:

ik vraag me wel af of ik de drie grote meiden wat uit elkaar zou houden door middel van buigen of knakken of met een draadje ze wat schuin trekken dat ze van elkaar weg groeien ?? miss scroggen ? geen idee wat ik er het best mee zou doen .

 

alle tips zijn welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ff met groen gecoate plantdraad uitelkaar lst-en met tape aan de pot plakken.

dan krijgen ze wat ruimte .

dan schieten die onderste scheuten als paddoos uit de stam.

word dan een mooi bossie struikie naturel scrogg zonder netje .

persoonlijk zou ik na het lst-en er ook nog een laag verse aarde op aanbrengen met wat wormemest en andere biospullen er door .

want zo met zn drieen zuigen ze dat potje zo maar leeg .

want volgende week waanen ze zich in de tropen zo warm het word zegt piet

ziet er goed uit kels .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ff met groen gecoate plantdraad uitelkaar lst-en met tape aan de pot plakken.

dan krijgen ze wat ruimte .

dan schieten die onderste scheuten als paddoos uit de stam.

word dan een mooi bossie struikie naturel scrogg zonder netje .

persoonlijk zou ik na het lst-en er ook nog een laag verse aarde op aanbrengen met wat wormemest en andere biospullen er door .

want zo met zn drieen zuigen ze dat potje zo maar leeg .

want volgende week waanen ze zich in de tropen zo warm het word zegt piet

ziet er goed uit kels .

 

:vape:

 

Vandaag begonnen met lst :)

Plantjes zijn sinds gisteren weeral 2 cm gegroeid xD het gaat als een trein mac :)

 

Thanks voor al je hulp

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met te kijken naar mijn laatst genomen fotos en vandaag moet ik zeggen dat mijn planten alweer ferm verandert zijn :) , heb al 3 maal mijn gsm vergeten mee te nemen naar de plaats van kweek dus heb helaas geen fotos om up te loaden maar morgen doe ik dit alvast wel weer , planten zijn inmiddels van 14 cm gegroeid naar 20 cm in 3 a 4 dagen :) , de lst heeft goed geholpen want mijn kleine vertakking tussen de stammen zijn inmiddels serieus opgeschoten ook zitten ze alweer aan hun volgende internode extra bezig :) , heb 1 van de 3 getopt om te kijken watbze gaat doen . Enige wat ik heb is dat 1 puntje van het grootste blad bij me grootste plantje wat verbrand is , wss wat water op gevallen en dan verbrand in de zon , ze zijn mooi groen dus overvoeden doe ik alvast niet . Morgen wat extra fotos zoals beloofd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, ik heb op 3 plantjes in 1 pot dus ik houd dit in de gaten, ik heb zelf ook een topoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, ik heb op 3 plantjes in 1 pot dus ik houd dit in de gaten, ik heb zelf ook een topoc.

 

Nice :) thanks om te volgen , de laatste foto is helaas niks zoals hoe de plantjes er nu uitzien :) , heb de laatste fotos vrijdag genomen en geupload denk ik :) , nu is er alweer 4 a 5 cm bij sinds dan en de kleine vertakkingen waren toen (nu vrijdag) nog 2 kleine blaadjes en ondertussen bu al 2 takken van 2,5 cm :) ook is er alweer een extra internode bij :) , moet wel zeggen dat ik perongeluk er 3 in 1 pot heb staan haha omdat ik zo overtuigd was dat mijn zaad slecht was en de een later ontkiemd dan de ander ( lang verhaal) en dan plots toch 3 kleintjes boven en die doen het nu sinds 2 weken plots zeer goed . Ik denk wel dat ik ze soon wat meer moet bewateren en voeden dan de andere 2 die appart in hun potten staan :)

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: alowa

 

 

ik had er me verleden jaar hiero pecies het zelfde .

4 in 1 pot

gelukkig kwam jan thuis een boterham te vragen .

en had ik mn olympus sp-81ouz niet vergeten . :likken:

kluit goed inwateren uur van te voren .

en zagen wiedewagen .

gallery_7335_4882_55659.jpg

en ze leefden nog lang en gelukkig .

ze hebben er wel een mespuntje streß van gehad maar dat gaat wel weer over .

doe dit thuis niet na want het kan dramaties verlopen .

voelt klote als je kluit uitelkaar valt .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: alowa

 

 

ik had er me verleden jaar hiero pecies het zelfde .

4 in 1 pot

gelukkig kwam jan thuis een boterham te vragen .

en had ik mn olympus sp-81ouz niet vergeten . :likken:

kluit goed inwateren uur van te voren .

en zagen wiedewagen .

gallery_7335_4882_55659.jpg

en ze leefden nog lang en gelukkig .

ze hebben er wel een mespuntje streß van gehad maar dat gaat wel weer over .

doe dit thuis niet na want het kan dramaties verlopen .

voelt klote als je kluit uitelkaar valt .

:vape:

 

Haha , ik denk dat ik dat best niet probeer mac xD , stel je voor met een zaag :) , ik ga ze gewoon uit elkaar binden en uit elkaar houden tot mijn groene buds klaar zijn denk ik . Indoors zijn er ook veel mensen die hun planten wat tegen elkaar staan dit lukt wel denk ik :) , nu hopen op mooi weer want ze geven weer regen uit vandaag :( , binnen een halfuurtje vertrek ik naar men werk , smiddags ga ik nog even gaan zien naar men plantjes en neem ik mijn camera mee voor fotos :)

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals beloofd nog eens wat fotos van vandaag .

was extreem kutweer met veel regen en wind dus heb het wat rap rap gedaan.

excuse me for ze low quality :innocent:

gallery_41900_18823_347815.jpg

 

gallery_41900_18823_515549.jpg

 

 

gallery_41900_18823_1729142.jpg

 

plantjes zitten nu op 20 a 21 cm hoogte en beginnen te bloeien .µ

nu hopen dat ze dubbel lengte groeien at least . zoals je ziet beginnen de kleine vertakkingen te groeien en te stijgen , nu hopen dat het weer wat word binnekort dat er eindelijk eens wat betering komt .

 

peace my friends :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw man ze zien er goed uit !!

 

Fingers crossed for more sunlight ! :jump:

 

Thanks man :) , ja ben ook wel blij de groei ging plots hard in de laatste week , nu hopen idd op dat zonnetje , fotos zijn wat onduidelijk maar alst eens mooi weer is ga ik wat deftige fotos makenet de digicamera , omdat ze met 3 staan is het moeilijk soms vanuit de juiste hoek ze te schieten

 

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooooo broo het begint te komen he nu nog paar dagen goeie zon moet jij is opletten hoe ze nog zullen schieten good luck man en idd dat zagen zat ff te lezen wel gedurfd hoor ik zou daar zelf ook niet aan beginen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooooo broo het begint te komen he nu nog paar dagen goeie zon moet jij is opletten hoe ze nog zullen schieten good luck man en idd dat zagen zat ff te lezen wel gedurfd hoor ik zou daar zelf ook niet aan beginen haha

 

Haha idd ik durf dat ook niet :)

Heb eentje wel getopt en moet zeggen van stress niks te zien , groeit gewoon lekker door :) .

Ik bind ze zo meteen opnieuw wat uit elkaar zodat ze elkaar wat meer licht kunnen geven en hoop op ze minst dat het volgende week wat zon mag zijn want het is al 4 dagen grijs hier en zo nog voor een dag of 4 :( , ze hebben voorbloeihaartjes dus ik wil mijn buds kunnen laten knallen .

 

Grts bro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de grijze dagen waar je over sprak zien je plantjes er een stuk gezonder uit als de mijne :innocent:

Maargoed, ik wens jou ook zon toe voor de komende tijd !

Dat die toppen moge knallen :excl: :excl:

 

Merinhos :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

allwoa

 

gaat helemaal goed man .

daar wil mac as ze rijp is wel eens een sampletje testen van .

hier 30 + zitten er warmpjes bij wietvrienden .

langzaam de spanning opbouwen met lst .

net als met jeweetwel heey .

hier in het noordse 30 + soepn kjoeen loeien en mee mekaars brommers knoein !!!

 

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik was net buiten met het zonnetje :) even ip locatie gaan kijken en er is al extra bloeivormig :) en planten zijn nu +- 30 cm maar de zon scheen nog niet op de serre zat aan zijkant van het dakje nu :( se er uit halen en daar zetten lijkt me riskant , je weet nooit se vallen nu wel al meer op , ook lijkt me alsof met de hevige wind en regen ze toch wat nat zijn geworden door de gaten die in de serre zitten :( , zal ze moeten heel mooi int midden voor de deurtjes zetten vanavond denk ik :( , nu begint et alweer wolken bij te komen en ze geven een storm straks :( pffff precies alsof onze plantengoden ze het niet gunnen dit jaar :(

 

Stengel is wel al meer of cm dik en stevig

 

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch een dagje mooi weer gehad vandaag , althans van een uur of 2 namiddags tot wanneer de zon onderging :P

dus mijn plantjes hebben eindelijk eens kunnen genieten van lekker weertje sinds e week geleden ;p

ook gelijk nog klein beetje water met tera flores plus boost en enzym gegeven

 

even wat onduidelijke fotos om mijn update te tonen haha :P

 

gallery_41900_18823_1127856.jpg

 

gallery_41900_18823_2511080.jpg

 

even een budshot geprobeerd maar macro lukt niet op mijn iphone helaas :(

 

gallery_41900_18823_1556406.jpg

 

en nog eens een lieveheersbeestje uitgezet als bodyguard voor bladluizen :P voor het geval deze eens zouden willen langskomen :P .

 

 

gallery_41900_18823_635669.jpg

 

 

grts homies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan lekker man. Met dit weer zie je ze vooruit gaan he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan lekker man. Met dit weer zie je ze vooruit gaan he...

 

Ja gaat goed :)

Hopzlijk hebben ze alledrie voldoende voeding en water maar denk dat wel aangezien ze alledrie mooi kleur hebben en bladeren mooi omhoog staan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi kelso gaat lekker toch moet ik even zeuren op de foto zie ik gebold klauwblad,meschien dat het komt omdat ze nog geen water hebben gehad voordat je de foto nam, maar het kan van verschillende oorzaken zijn Dat geklauw kan meerdere redenen hebben, tekort water, te hoge bodem-ph, te hoge bodem-ec, , hitte straling, haal je ze wel eens uit je tentje dat ze eens lekker nat kunnen regen en dat de wind erdoor kan waaien ?

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi kelso gaat lekker toch moet ik even zeuren op de foto zie ik gebold klauwblad,meschien dat het komt omdat ze nog geen water hebben gehad voordat je de foto nam, maar het kan van verschillende oorzaken zijn Dat geklauw kan meerdere redenen hebben, tekort water, te hoge bodem-ph, te hoge bodem-ec, , hitte straling, haal je ze wel eens uit je tentje dat ze eens lekker nat kunnen regen en dat de wind erdoor kan waaien ?

 

Yo yo :) ja toen had ik nog geen water gegeven , ik was vandaag even gaan kijken omdat ze gistern water hebben gehad en was al beter met het blad . De ph waarde kan ik niet meten maar mijn water is wel 48 uur op kamertemperatuur geweest en 24 uur een zakje groene thee laten trekken op een emmer water van 10 liter . Ik vroeg mijzelf ook wel af of ik miss niet te weinig water geef aangezien iedereen zegt niet teveel water durf ik niet meer dan een litertje geven meestal per keer . Moet wel zeggen ik geef ze nu om de 2 dagen water met canna tera flores en boost accelerator en enzym en nog nooit last gehad van geel blad of hangende bladeren dus ik denk dat ik mijn watergift mag opscalen wat denken jullie ? Alle tips zijn welkom om mijn 3 dames wat beter te laten worden .

En mijn serre heeft rondomrond overal gaten en luchtgten zodat de wind er mooi door kan blazen en zodat de temperatuur

Wat beperkt blijft , bij en dag zoals deze met 20 graden buiten in de zon is het rond de 28 a 30 graden in de serre ,maar met een fris briesje dat erdoor blaast , zal ze bij zeer mooi weer wel nog eens buiten zetten als ik de tijd heb . Hopelijk is die serre zijn geld wat waard en goed voor men bbys maar dit denk ik toch wel

 

Cheers

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

mooie lst die scheut schiet al omhoog .

die krijgt meer licht nu .

zelf had ik her en der al een knakje gedaan .

geef je ook wel eens van onder af water ?

met een liter zit je wel redelijk in de buurt denk ik .

maar van onder af kan je zo n kluit lekker ff laten water sucken naar behoefte .

heb je dat gietwater ook belucht met een pompje of is zo uit de kraan ?

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké man duidelijk,wat Mac ook aangeeft van onderen water meschien een optie voor jou dan nemen ze op wat ze kunnen opnemen,zo geef je ook nooit teveel

 

Xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er ietwat lichtjes uitzien,stikstof behoefte is iets groter dan er gevoerd word geloof ik(maar da's mijn mening) :innocent:

 

Maar ze pakken wel mooi aan Kelsorules,recht zo die gaat. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké man duidelijk,wat Mac ook aangeeft van onderen water meschien een optie voor jou dan nemen ze op wat ze kunnen opnemen,zo geef je ook nooit teveel

 

Xl

Ik vind ze er ietwat lichtjes uitzien,stikstof behoefte is iets groter dan er gevoerd word geloof ik(maar da's mijn mening) :innocent:

 

Maar ze pakken wel mooi aan Kelsorules,recht zo die gaat. :whistle:

lowa

 

mooie lst die scheut schiet al omhoog .

die krijgt meer licht nu .

zelf had ik her en der al een knakje gedaan .

geef je ook wel eens van onder af water ?

met een liter zit je wel redelijk in de buurt denk ik .

maar van onder af kan je zo n kluit lekker ff laten water sucken naar behoefte .

heb je dat gietwater ook belucht met een pompje of is zo uit de kraan ?

:vape:

 

yo yo thanks voor al jullie hulp mannen , ik was rap nog effe wezen fotos gaan maken voor jullie .

ik zou best wel graag eens van langs onder water geven maar hoe doe je dat juist ?

 

@mac : het gietwater is kraanwater dat afgezuurd is en 48 gelucht in een grote emmer van 12 liter .

@mister xl : dit wil ik dan ook eens proberen maar hoe ga je best te werk enige tips ?

@collie : ik ga nu wat fotos tonen als ze idd een stikstof tekort hebben , voeding omhoog of iets specifieks gaan gebruiken ?

 

gallery_41900_18823_1146471.jpg

 

dit is een foto van het blad dat het puntje wat naar beneden krult

 

gallery_41900_18823_487758.jpg

gallery_41900_18823_487758.jpg

 

 

enkele fotos van hun schaamhaar , in elke oksel zit dit zoon beetje nu

 

 

gallery_41900_18823_370343.jpg

 

 

gallery_41900_18823_25620.jpg

 

 

gallery_41900_18823_698804.jpg

 

en ten slotte een foto van onze rqs quick one

 

gallery_41900_18823_851201.jpg

 

tell me what you think tips altijd welkom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...