Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Giovanni1303

5X Dna Genetics, Holy Grail Kush

Recommended Posts

Hahaha..

Weer zo'n buiten kweekert, die had zat is met dat kut weer en binnen verder gaat.. :verrygood

Ja, je bent 1 of 2 rondjes nodig, om het verschil tussen binnen en buiten een beetje onder de knie te krijgen.

Maar dat gaat vast lukken,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha de_fohn, ik ga zeker ook wel fouten maken, ben er nu al achter dat water geven en voeden niet zo makkelijk gaat worden , en dan bedoel ik de hoeveelheid water en wanneer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog tips voor de aanschaf van evsa? Begin aardig paranoia te worden en heb de neiging alle stekkers er uit te trekken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey succes ik schuif ook aan :j

gallery_45744_18762_870576.jpg

bij mij staan ze op die katoenstickertjes wat de vsa betreft kan je gwn lekker doordraain ipv direct een evsa te halen kan je ook een automatische brandblusser erbij zetten ?

evsa is wel beter.

als je goedkijkt zie je onder de vsa de 4hoekige stickertjes zitten

gallery_45744_18762_1660623.jpg

salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water geven zou ik potjes wegen. Krijg je een aardig idee. Niet teveel vooral. te weinig kan je bijvullen.Para waarvan ? Geluid of hitte ? of wat ? Het moet wel een hobby blijven natuurlijk he :D Ik herken het wel een beetje hoor. Had het in het begin ook. Toch het vertrouwen in de spullen een beetje krijgen. "Horen de buren me niet". Dat soort shit.

 

@Kechich. Wat ik me in je verslag al afvroeg. Hoor je dat niet door de buizen van je verwarming heen ?

 

BTW lees net nog ff terug, maar stinkende vsa zou ik ook wel para van worden. Vervangen dat ding.

 

De 2 plantjes die ik nu heb staan waren er ooit 8. Heb de stekker eruit getrokken omdat ik ook zo'n akkefietje had. Die G-Tools kast die ik gebruik was ook kut geregelt. Arie de beunhaas had daar een VSA in gehangen. Om vervolgens de stroomkabel van de schakelklok achter de VSA langs naar buiten te laten lopen. Dat werd een heel flexibel kabeltje zegmaar..... Daar was ik wel klaar mee na 5 dagen. Als het niet goed voelt, voelt het niet goed. Terug naar de tekentafel.

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank allemaal , para van geluid en vooral hitte inderdaad!

 

Ik hd een lumatek evsa gezien maar ga dan dalijk toch maar is kijken voor dimlux of gavita, moet ook wel een beetje betaalbaar blijven, en tensiometer dan ook gelijk maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die hitte is kut man. Snap ook niet dat ze dit verkopen aan ons amateurs. Groothandel troep is het eigenlijk gewoon. Zou ook een lumatec nemen. Eerst maar is oogsten voor je weer 3 meier aan een lamp gaat uitgeven haha, maar dat ben ik. Denk dat je wel ff op moet letten of het ook met je huidige HPS lamp werkt. Daar is iets mee. Fijne weet ik er niet van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had net wel wel een mooie dimlux gevonden zal zo een linkje plaatsten, maar heb nachtdienst dus moet ook nog wat werk verrichten tussendoor😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gio ik heb ook een dimlux en kan je het echt aanraden werkt perfekt en je kan het nog boosten ook en met een Multi controller kan je nog veel meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, dank voor je reactie , tot nu toe is de temperatuur inderdaad aardig onder controle, baal alleen van dat kleintje, als dat niks word heb ik er nog maar 4 dat is een beeje weinig op 120x120

 

Genoeg manieren om met 4 plantjes je tentje vol te krijgen hoor :P

Ik heb er ook een van 120 op 120 gevuld met 2 plantjes dmv van te scroggen, maar ik denk dat gewoon toppen of fimmen ook al aardige struiken zal opleveren. Persoonlijk heb ik altijd liever wat ruimte over ipv alles vol te zetten, dit maakt veel zaken gemakkelijker en overzichtelijker ;)

 

succes ermee !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n Dimlux expert serie. Overdrive, traploos dimmen, dikke reflectors. Dat is wel echt weer next level hoor. Supermooi ! hangt wel een prijskaartje aan. Merk het nu al. Dat kweken... en spulletjes kopen. "het houdt niet op, niet vanzelf"

 

idd lang genoeg voorgroeien. Krijg je het zeker vol in een scrog. heb met 2 planten al 2/3de van 120x80 vol. in 5 weken groei.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fohn

mijn vsa links op de foto400W stond voorheen gwn op de tegel vloer altij sissde wel ietsjes

sinds kort rust alles op de kachel en het maakt echt helemaal geen geluid

geleid ook niet naar de andere kachels

de vsa's maken alleen de eerste 2 minuten(opstarten) een heelheel licht tk tk tk geluidje

zonder stickers is op de kachel onmogelijk dan gaat je hele gebouw het horen

duss alles wat op de kachel leunt heeft een sticker

Salut :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is een sticker??

Die ken ik alleen als een gekeurd papiertje met een plakkende achterkant

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ oude Rocker hahah ik zal ff uit bed gaan om een foto te maken

het is van stof achtige iets dus geen rubber of schuim ahtig spull die gaan zeker smelten

gallery_45744_18772_2238792.jpgwil het zelf heel stil mogelijk hebben ook qua overlast want overlast is het ergste probleem dat wij kunnen hebben

salut :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kechich , dat zijn van die filtjes voor onde de stoelpoten toch tegen t beschadigen van de vloer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n mooie heb ik ook niet hpor..

 

Het kwijl loopt me in de mond.

 

En die stickers...

Stoelpoot-viltjes,,, :) ja die plakken ook..:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

die prijs valt wel mee he heb er nooit naar gezocht naar de prijzen van evsa's

wel een paar keer naar de gavita 1000 gekeken maar die kost gwn een paarsie

dus ff doorsparen:P

is deze nu ook dimbaar met dezelfde lamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat vraag ik me ook af, kan ik die trouwens wel eens gebruiken met mn sylvania lamp? Ik bestel m gewoon en dan zien we t wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat kan dan moet het wel op de wattage van je licht draaien denk ik

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat deze t word heren

https://m.cityplants.nl/dimlux-rh-sensor-53609/

 

Voor die andere waar ik gister een linkje van plaatste heb je volgens mij een speciale lamp nodig...

 

Plantjes staan er nog netjes bij, nog steeds geen water gegeven na het inwateren van woensdag, alleen te toplaag af entoe wat nat gespoten met een planten spuit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je linkt nu de 400v versie, dus die werkt alleen met 400v lampen.

(Plaatje op die site klopt niet, dat langwerpige model is t oude type, het nieuwe model ziet er net zo uit als die andere uit die eerdere link.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dan toch een dimlux besteld zou ik wel de 400v nemen expert serie

 

en er zit een slvania lamp bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...