Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Giovanni1303

5X Dna Genetics, Holy Grail Kush

Recommended Posts

ga ik nu niet redden helaas, als ik vanavond thuis ben van t werk pot ik ze over dan morgen vroeg om 7 uur lampje uit en dan morgen middag om 1 uur de hps aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan gewoon tot iets onder de blaadjes overpotten. Kunnen ze lekker verder groeien en heb je niet van die tauge slierten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had t idee om ze vanavond om 10 uur na mn werk over te potteb en van tl naar hps te gaan to morgen ochtend 7 uur, dan 6 uurtjes slapen en dan om 1 uur in de middag gaat de volledige cyclus van 18/6 op hps van start, is dit wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies.

18 liters inwateren met 1.5 a 1.8 liter?

Gebruik canna terra proffesional, volgens beschrijving moet ik bij gaan voeden als ik voor de 2de keer water geef, mar de eerste keer wel wortel stimulator en enzymen mee geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zaadplantje, heeft de eerste paar dagen helemaal niks nodig,

Behalve LICHT op de kop!

 

Het heeft dan nog voldoende aan wat het oorspronkelijke zaadje nog aan stoffen voor hem heeft..

 

Daarna, zou je ze idd wat stimulator mee kunnen geven..

Vooral niet teveel..!

En dan na een weekje, dan geef je heel voorzichtig eens een beetje voeding.

Een kwart van wat je schema aangeeft..

 

Rustig aan laten wennen..

Maar licht, veel eb lang licht op de kop..

Dan strekken ze ook niet zo..

 

Wat billmurry

En dan gewoon tot iets onder de blaadjes overpotten. Kunnen ze lekker verder groeien en heb je niet van die tauge slierten

 

aangeeft, is een optie,

Maar ik ben er niet kapot van.

De natuur heeft haar een wortelstelsel mee gegeven, welke jij dan dieper zet dan dat de natuur had had bedoeld.

Die gewoonte, komt uit de stekwereld, waar ze geen pen wortel hebben.

Maar een zaadplantje, staat in wezen boven op de aarde,

en haar wortels houden haar rechtop..

Share this post


Link to post
Share on other sites

He dank voor jullie tips, t is een latertje geworden maar ze staan in de tent onder de 600.

Morgen meer!

 

Fijne nacht!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal vannacht wel niet zo goed slapen haha, hoop dat alles goed gaat

 

Heb trouwens de vsa op een mdf plaat gaat dat goed of moet ik die wr morgen af halen en op een stoeptegel of iets leggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MDF kan prima..

Maar niet zo er op.

 

Als ik zoiets zou doen,

dan zou ik daar een paar ringen of zo tussen doen..

Tenminste een cm..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg ik m straks zo lang ff op een tegel denk ik en dan kijk ik als ok wat meer tijd heb wel is ff voor een paar ringen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een update,

 

gister de potten in gewatert met 1.8 liter per pot ph 6,0

lamp zojuist laten zakken tot op 60cm was begonnen op 70cm

maar eentje gaat t niet redden dnk ik die staat al en paar dagen stil.

 

sorry voor de onduidelijke fotos maar kon nu ff niet anders, heb ook een foto gemaakt van de in mijn ogen verloren zoon.

moet wel herel goed kijken wil je m zien op de foto

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja,

In onze hobby heb je niks aan zonen,

dus dan geeft het miks..

 

Maar stel dat het wel een meisje is,,

Waarom denk je dat ze niks is?/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha sorry vergeten dame dan haha,

Nouja omdat de rest elke dg vooruit gaat en die staat al zeker 2 dagen stil zonder ook maar iets te bewegen, lijkt wel dood😜

 

Oja, mn ELT VSA word gloeiend heet en stinkt een beetje, ben hier niet zo kapot van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben sowieso niet kapot van een VSA..

Ik wil niet anders dan een Evsa..

Is ook goedkoper in gebruik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik er ook maar een aanschaf , maar kan geen kwaad voor nu? En wat zeg jij van de trieste dame?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een gewone VSA wordt inderdaad bloedje heet. Dat is normaal en kan geen kwaad. Als je budget het toelaat zou ik wel gelijk een evsa aanschaffen. Stukje veiliger en dimmen is ook erg handig. Als je genoeg luchtinlaat hebt moet je het makkelijk redden met je afzuiging tenzij de ingezogen lucht erg warm is. Succes met je eerste kweekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, dank voor je reactie , tot nu toe is de temperatuur inderdaad aardig onder controle, baal alleen van dat kleintje, als dat niks word heb ik er nog maar 4 dat is een beeje weinig op 120x120

 

En die vsa, tja had t beter gelijk goed kunnen doen.

Ga morgen opzoek naar evsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker laten staan.

Alleen als ze droog is water geven..

 

Als ze over een dag of 10 nog zo achter ligt,

kun je d'r altijd nog uit halen.

 

Waarom zo'n haast.

Mooi laten staan,,

Het kan nog altijd een juweeltje worden,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben redelijk ongeduldig en ben constnt bang dat ik t fout doe! Daarom ven ik ook erg blij dat ik hier een beetje feedback krijg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha sorry vergeten dame dan haha, Nouja omdat de rest elke dg vooruit gaat en die staat al zeker 2 dagen stil zonder ook maar iets te bewegen, lijkt wel dood Oja, mn ELT VSA word gloeiend heet en stinkt een beetje, ben hier niet zo kapot van!

 

Ja dat zijn ook wel de VSA's voor de beroepskwekers vind ik. Was er ook niet kapot van. Ze doen het wel, maar ideaal is het verre van. Gebruik zelf een Eurogear VSA die is in iedergeval nog ingepakt in een kunstof behuizing en hij zoemt helemaal (nog) niet. Wordt ook stinkend heet. Daar doe je weinig aan. Met metalen bussen aan een kale muur hangen of op een baksteen/tegel leggen. Alles goed aarden Dat is alles wat je er op het moment aan kunt doen. Heb ik ook gedaan. Behalve een EVSA kopen natuurlijk. Voor mijn eigen gemoeds rust en de veiligheid van de buren heb ik er nog een mabo blusser boven gehangen.

 

Ben ook met mijn eerste kweek bezig. Kijken, kijken, kijken, lezen hoop leren en aan het einde van de rit hopen dat je wat overhoudt. Dat is nu het spelletje. Kan na 2 maanden groeien en bloeien al wel zeggen dat ik een paar lelijke fouten heb gemaakt. Goed dat blijf je houden. En straks nieuwe ronde, nieuwe kennis, nieuwe kansen.

 

Blijf meekijken in iedergeval. Ziet er goed uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m nu op 2 badkamertegels liggen maar hoorde gister avond ineens wat brommen beneden dus moet er zo nog ff naar kijken want heb t idee dat dat komt door de trillingen van de vsa en niet van de afzuiging komt,

 

De 5de minder valide is ook aan t bijtrekken 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesssh! http://www.wietforum...600w-hps-scrog/

 

zelfde oppervlakte denk ik. Heb zelf een zepert gemaakt door voeding te gebruiken die ik normaal buiten altijd gebruikt heb. Prima spul, maar als n00b ben je een stuk beter af met zo'n voedingslijn die jij gebruikt. Ik heb lang zitten zoeken naar: "wat is genoeg...." En weet het eigenlijk nog niet helemaal. De planten lezen noemen ze dat. ....... Nou ook met 4 jaar buiten ervaring. Heb ik nog wel een paar rondes nodig.

 

Qua trilling. Zorg dat je alles goed afhangt. Heb zelf, zelfs mijn ventitoren afgehangen aan het plafond met tiewraps en easyrollers. Buisventilator in box aan rubber. Geen vibrerende shit in mijn kast lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...