Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Topjuh

Wie Is De Sjaak? Whatsapp Berichten Lezen

Recommended Posts

 

Check vanaf 0:34, deze gast is zo genaaid.

Doe dus nooit mee aan deze spellen haha en kijk uit met whatsapp.

Ik gebruik zelf soms Telegram, maar ik weet niet zeker of dat ook wel 100% veilig is

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

110 plantjes per kamer de outlul, bonzai boompjes.... Beter snel opruimen zie zooi :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dribble:

 

kijk daarom doe ik nooit stoute dingen

wat een...... uhm,uhm,uhm, .........kwekert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smartphones, tablet, Google Chrome, Windows 10 ... allemaal voor ander dingen gebruiken en zeker niks met .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn dus de kwekers die opgerold worden

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie doet uberhaupt nog iets voor 250 euro wat een schooiers echt te belachelijk welke hartverzakkende streken ze leveren aan dierbaren zoals partners en ouders en dergelijke. Hoe kan je iemand een hartverscheurend gevoel geven voor 250 euro. Als ze nou met 25 rooitjes staan te zwaaien oke maar zo zie je maar hoe vies geld is en dat iedereen werkelijk iedereen bereid is om zichzelf te schande te zetten voor een paar rotcenten waar je nog geen fatsoenlijk paar schoenen voor koopt!!!

 

in je blootje of schaars gekleed over straat in een stadscentrum of smerige rotzooi uit andermans bek lopen vreten of je vriend of vriendin overtuigen vreemd te zijn geweest die mensen denken allemaal niet na wat voor gevolgen dat kan hebben en impact kan hebben op je leven. De idioten staren zich blind op een tweedehands playstation ofzo. Hebben nog nooit 250 euro gezien en zijn bereid een ander er voor op te hangen. Het zal je vriendin maar wezen die in dr nakie over straat loopt voor 250 euro.

 

2 rooitjes dat ze me pik vanavond nog zuigd de slet!!

 

Ik haat die mensen die eraan meedoen uit het diepste van mijn hart, echt jullie kunnen beter dood gaan, de mensen die het presenteren ook wat een volk schaamteloos uitschot bahh... 250 euro doe normaal man!! Gedraag jullie!

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach joh, die haat je uit het diepste van je hart, izza da ech zo????

 

mensen die 250 euro veel geld vinden en zich daardoor wat laten naaien, die haat je uit de grond van je hart?

 

ik wil niet weten wat jij je vijand toewenst,

wat dat moet wel heel erg worden :rtfm:

 

alhoewel ik sommige van jou voorbeelden, ook totaal niet snap en me er totaal over verbaas

lukt dit zonder haat, :innocent:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar de fack koop jij je schoenen wel niet kerel

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat versta jij onder fatsoenlijke schoenen HTS? :D

 

Het is best sneu hoeveel wanhopige hoeren er eigenlijk zijn, voor idd maar 250 euro.

Kan daar zelf geen haat naar voelen, heb er mee te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja al die heisa hier om niks. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...