Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smokecloud

Nieuwe Locatie Gehorige Huis!

Recommended Posts

Ik gandaar gewoon een soortje zetten met 2x600 maar dat is over paar maandjes dan.ik heb gelukkig wel locatie voor die 6x600 miet daarnaar heen!!tanks allemaal voor het mee denken bruinevingers tanks voor het mee denken mr Jansen tnx voor eerlijk antwoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zwevende ruimte is niet voor akostische redenen , het is om geen overlast te maken

als een drummer op volle kracht hele nacht door kan rammen zonder overlast .........

 

Ja dit bedoel ik dus. Ik ben vroeger in veel geluids studio's geweest van mensen die in een flat of appartement woonden. Die wilden gewoon een kamer hebben die helemaal geluidsdicht was, zodat ze hun instrumenten (dan wel draaitafels) de hele nacht konden bespelen zonder dat de buurman staat te klagen ;-)

 

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

mission aborted!!bedankt voor het mee denken soms kan het en soms niet!!

 

Maar waarom niet anders gewoon je doelstelling bij werken? Inplaats van SUPERGROOT. Naar gewoon 1 tentje?

ja die 6x600 en opti word M niet even kijken of 1of 2 lampjes wel kan anders moet hij echt eerst verhuizen beste optie denk ik maar

 

2 x 1200 en je verliest maar 1/3 ;-)

2x600 kan ik dus sowieso doe. Met een 800 m2 filter 1500 softbox met dimm die hoor je niet he en zijn maar 24 plantjes toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x600 kan ik dus sowieso doe. Met een 800 m2 filter 1500 softbox met dimm die hoor je niet he en zijn maar 24 plantjes toch

lol
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rust mijn kaas, voordat dit een worst kaas scenario wordt

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou gewoon filter net zo groot pakken als afzuiger.

 

Vaak pak ik grotere filter omdat deze dan zelfde flensmaat heeft als de afzuiger.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Softbox Lemmens

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boefje,

 

waarom heb jij een filter nodig?

 

Toilet

komt goed gab bedankt ik heb genoeg maten liggen gelukkig.meer capaciteit is altijd beter toch heb een softbox 2400 en een 2000 filter nog liggen als ik die op dimm zet is het toch best stil? het gaat mij om dat het geen geluid maakt haha en heb een 2000 filter liggen nieuw.maar ik ben bezig met een test draai even alleen materiaal afstellen en softboxen extra isoleren door aan de buitenkant steenwol te plakken en geïsoleerde slangen sono te gebruiken . Filter zet ik natuurlijk staand scheelt mischien 2 potten zo een.met een inblaas van 500..ik ben geen pro ik doe dit nu al 3 jaar maar werk het meest met een opticlimate.opstelling van een opti een aansluiten noem maar op is voor mij koek en ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groter dan 500 kuub ga je ze horen in een gehorige omgeving. Vorig jaar heb ik een kweek gedraaid in een berging midden in de drukte, de afzuiger was 400 kuub en blies over de hoofde van de voorbijgangers. Dat ging nog net. Overdag kon ik 'm niet voluit laten blazen dus draaide ik 's nachts. Een stille fancontroller vinden was voor mij uiteindelijk een grotere uitdaging. Tevens moest ik 's nachts naar de spot door weer en wind om de planten water te geven, tja je moet er wat voor over hebben. Het leverde me 350 gram goeie OG Kush op.

Edited by dilago
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groter dan 500 kuub ga je ze horen in een gehorige omgeving..

 

Softbox Lemmens

 

!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een 500 inblaas met sono slang en broekstuk naar de tent van 120x240. daarbij een filter van 1000m3 met een 1500 softbox die ook vanbuiten ivolledig is geïsoleerd met steenwol en op 50 procent hoor je hem niet eens meer.kamer heb ik de muren geïsoleerd met steenwolplatennheb ik ergens voor een goede prijs opgekocht.ik ga daar dus 2x600 draaien.heeft iemand nog tips?ik ga volgende week een test draaien om te kijken wat de tempratuur doet met lampen aan.het is toch beetje drama met stekjes dus ik heb geduld ps ph donner ik heb een 1000m3 lemmens liggen maar die maakt wel meer herrie dan de softbox of hoort dat niet zo te zijn?

 

Of zal ik die 1000m3 lemmens gebruiken als inblaas met een dim erop ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed allemaal!

 

Als die 500 box t goed/stil doet zou ik die lekker gebruiken, en die lemmens lekker voor een ander kweekje bewaren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed allemaal!

 

Als die 500 box t goed/stil doet zou ik die lekker gebruiken, en die lemmens lekker voor een ander kweekje bewaren.

als ik alleen die 500inblaas aan zet word de hele tent bol dus 500m3 is voldoende denk ik straks gaar de filter erin dsn heb ik een goede luchtstroom goede onderdruk dan als die 1500 aanzet dan word dat zeker gecorrigeerd door dat lucht wat weg kan

Dus geen bolling meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groter dan 500 kuub ga je ze horen in een gehorige omgeving..

 

Softbox Lemmens

 

!!

ik zij dat ik een lemmens 1000m3 had liggen maar het is van het mek torin maar wel een stalen box.ga ook een lemmens aanschaffen kijken of dat lekker werkt..tanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

tent van 120x240 [...] ik ga daar dus 2x600 draaien.heeft iemand nog tips?

 

in die tent met 3x600 draaien :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja dat is beetje moeilijk want die 1000m filter gaat in het midden niet echt ruimten denk ik man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom heb ik 2 filters hangen, uiterst links en rechts in de tent en de lampen op een rij ertussen.

Werkt perfect, en op bijna 3m2 is 3x 600w perfect

(behalve in de zomer..toen moest ik geregeld met 2 draaien of de temp ging ruim over de 30 heen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom heb ik 2 filters hangen, uiterst links en rechts in de tent en de lampen op een rij ertussen.

Werkt perfect, en op bijna 3m2 is 3x 600w perfect

(behalve in de zomer..toen moest ik geregeld met 2 draaien of de temp ging ruim over de 30 heen)

ok ja dat kan wel..als die 1000 m3 in het midden zit dan zuigt hij gelijk alle warmte van de lampen weg dus 2'is wel ideaal in deze tent ik ga er 18x25 liter potten in zetten het is beetje drama met stekjes Anders had ik er een mooi soortje in maar moet sowieso wachten mischien krijg ik wel 20x master kush of Candy kush anders word het gewoon een amneesje...

 

Ik laat ze voorgroeien in jeffies onder tl op aarde tot de wortels er helemaal uitsteken.dan gaan ze in de 25 liet pot in de kokos 4 dagen 18uur toppen en in de bloei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom heb ik 2 filters hangen, uiterst links en rechts in de tent en de lampen op een rij ertussen.

Werkt perfect, en op bijna 3m2 is 3x 600w perfect

(behalve in de zomer..toen moest ik geregeld met 2 draaien of de temp ging ruim over de 30 heen)

deed je het ook met een 500 inblaas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een iets geknepen 1000 kuub softbox voor inlaat, maar met een 500 kuub moet je t ook wel redden in de winter denk ik.

Het hangt een beetje af van de temperatuur in je ruimte of je met 1000 uit, 500 inlaat wegkomt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam ermee weg zonder actieve inlaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga een test draai doen overdag en in de nacht kijken wat de tempratuur doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom met 1x 600watt op 1 m2 met 500m3 afzuig ook makkelijk weg met passieve inlaten afzuiger gaat niet harder dan 60% draaien en kom niet boven de 27 graden uit en de ruimte is 20/21 graden waar de tent in staat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...