Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

let it grow baby

Rode ogen

Recommended Posts

boeit het of je rode ogen hebt ?

 

lig meestal in een deuk al zie ik dat mn ogen zo rood als een paprika zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oog druppels zijn de MAX.Minhavez zo denk ik dat ze noemen.

3 euro voor een potje.

De politie doet je stoppen, mooie witte ogen, even blazen in het zakje, Oké niets gedronken u kunt gaan.

Druppels zijn de max, PAs OP : ze blijven wel maar een maand goed na opening.

En na een potje op 20 uitgedruppelt te hebben is het effect ietsjes minder maar nog goed.

Ik blow heeel veeel en druppels hebben mij al veel geholpen

Share this post


Link to post
Share on other sites
THC is idd alleen verslaafend in gedachte zegge ze ......................Maar what the F### maakt het nou uit of het in gedachte zit of lichaamelijk???

Aardig veel als je het moet categoriseren.

héhéhé, wordt een verslaafd aan alcohol of heroïne en je zult het verschil wel merken denkek

 

 

 

als je lichamelijk verslaafd bent aan iets, kunnen je lichaam (en je geest) niet meer zonder, als je dan cold turkey gaat wordt je zelfs ziek en dergelijke, bij geestelijke verslaving zit het gewoon allemaal in je hoofdje en is het dus in mprincipe ook ni zo moeilijk om ermee te stoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb echt nooit rode ogen, tmaakt niet uit hoeveel ik rook maar rode ogen heb ik iig nog nooit gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een handig middeltje tegen rode ogen. Het is gewoon te kopen bij de large:

 

www.large.nl

 

Het heet 'open your eyes' (mooie toepasselijke naam :) ) kost 8.99 euro en werkt perfect :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heey mensen,

 

Ik blow niet zo super vaak. Maar het begint nu wel op te vallen dat steeds als ik in het weekend naar mijn vriende ga ik met een beetje wazige ogen thuis kom.Gister waren ze echt ROOD.

 

Heeft een van jullie tip ? Of hoelang moet ik ong. voor thuiskomst niet meer blowen?

 

Hoop dat jullie mij kunne helpen before I got busted!

 

Laterz

 

in de smartshop verkopen ze een flesje met een soort spul(naam weet ik niet meer),als je 1 druppeltje er van op je oog druppelt worden je ogen weer spierwit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarja, rode ogen heb ik niet echt, alleen een keer na een space cake, maar voor de rest heb ik het niet, me ouders vragen weleens of ik blow, ik blijf ontkennen, ze vermoorden me als ze erachter kome <_< omdat ik ook nog eens gymnasium doe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de combinatie wiet en gymnasium moet je voorzichtig mee zijn <_<

Ik zelf zie rode ogen niet echt als een probleem. dat kan vele oorzaken hebben.

Maar die wazige slaperige blik in de ogen zegt veel meer. :specool

dus gewoon een :rofl opzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat wel, me cijfers zijn ook niet meer zo goed, maar ik kan het wel aardig in de hand houden, alleen in de weekenden en soms sla ik een weekend over, na de vakantie die over een week komt stop ik de rest van het schooljaar, ff zorgen dat ik over ga. dan in de zomervakantie... blowen voor leven !! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook redelijk veel wiet, en ben ook bang voor mn ouders...

 

als ik thuis kom, in de namiddag van een dag in et weekend, dan let mijn ma vooral op mijn ogen...

 

En ze ziet het altijd als ze een beetje rood zitten !!!

 

 

als je niets wil gebruiken, dan wacht ik 2uur, na 2uur merk ik niets meer van wiet (ook mn ogen niet)

 

ben toch van plan minavez es aan te schaffen..

 

weet iemand hoe het PRECIES geschreven is ????

 

dank & peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je het gewoon kan uitspreken als minavez of hoe je het ook schrijft <_< meestal ga ik lekker vroeg naar buiten, rond half 1 naar een vriend en dan als ze op zijn gaan we nog ff ''uitjonkelen''. Voor jou zouden de druppels een goede uitkomst zijn, ik heb geluk dat mijn ogen nooit echt rood worden door het blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Er is mij verteld dat de rooie ogen na het roken van B.H.O. niet of bijna niet zichtbaar is.

Ik weet niet zeker of het ook echt zo is, mijn ogen zijn ook nooit rood.

 

Ik ben een echte THC junk. Zwaar verslaafd, deze jongen gaat niet op vakantie naar landen waar een doodstraf heerst of waar alleen maar troep te koop is zoals in Gambia ..!!

 

Succes met je ogen !!

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...