Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Europeaan

Guerilla In Het Buitenland

Recommended Posts

Hallo lieve mensen!

 

Ik ben Europeaan, met een hoofd op stoom om volgend zomerjaar m'n eerste Guerilla avontuur te beleven. Schriftjes vol geschreven; van drogen tot meten, licht is gewicht omringt met andere wijsheden die hier rondzwerven zijn mijn pen uitgevloeid en verzameld alsof ik een spons of bol.com ben. Na jaren meelezen weet ik dat jullie lief genoeg zijn om een gek idee niet per direct kapot te bashen :)

 

Met de vakanatie achter de rug (still shredding skin) ben ik eens mijn wilde haren gaan kammen. Het plan voor een buitenlandse Guerilla kwam stap voor stap in m'n hoofd naar boven: Wie durft en slim genoeg is kan met kilos naar huis. We redden ons wel, en zolang er potgrond en water is zijn we voorzien toch? Unieke buitensoorten bloeien immers beter af bij veel zonuren.

 

Zuid-Europa. Bergen. Bomen. Wietbomen. Betere buitenwiet dan binnenwiet en colaflessen met zonnesteken. Geen gekneuter in kikkerland maar zaaien in April. Rot? Nee. Daar niet :)

 

Wat zijn jullie stoutste dromen? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen we verhuizen hack?

zit ook een beetje te kwijlen hier :dribble:

 

jij een kas, ik een kas en knallen maar!

kunnen we een wedstrijdje met elkaar houden :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gvd doen we! We gaan gewoon inwonen bij lieve mensen, en betalen ze naderhand met een leuke fooi!

 

Everybody wants Dutch grown B)

 

Als het maar geen Easy's worden :withstupid:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet z'n topic maar eens lezen. Big up voor die mannen. Dan weet ie' zelfs nog niet eens of hij gaat kunnen oogsten. Rippers en popo's heb je daar ook, zoals in jullie geval.

 

In the end.. Als je zo'n oppervlakte en serres aan een aantal leden hier op WF zou schenken ben ik van overtuigd dat ze het minsten even goed zullen doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Je moet z'n topic maar eens lezen. Big up voor die mannen. Dan weet ie' zelfs nog niet eens of hij gaat kunnen oogsten. Rippers en popo's heb je daar ook, zoals in jullie geval.

 

In the end.. Als je zo'n oppervlakte en serres aan een aantal leden hier op WF zou schenken ben ik van overtuigd dat ze het minsten even goed zullen doen

 

Dat weet ik wel zeker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De provincie Extremadura in Spanje is compleet verlaten en vergrijst. Op een bebost gebied iets groter dan Nederland wonen 1,1 miljoen mensen. Het klimaat is zon. Veel zon!

 

Fijne zomer :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtige is dat je op de terugweg niet om Frankrijk heen kan..Zou daar niet graag gepakt worden met n x aantal kilo's op je achterbank.. Finca met n hectare voor paar duizend euro is ook wel heel aantrekkelijk natuurlijk. ;)

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spreek je de taal? Daar kun je niet zonder in Spanje.

 

Veel zon is veel water geven. In spanje kun je niet kweken zonder water in de buurt.

 

LTGS die washing machine die we hadden in Barca was ook kaswiet volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik niet zo zeer, aan de bar kan ik me verstaanbaar maken. Maar enkele naasten van mij spreken het vloeiend, dus ik red me wel.

 

als je al zegt "sprechen sie flappen" met het internationale gebaar erbij en je laat een leuke zakje zien dat je niet eens de taal hoeft kunnen te spreken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

uno servesa porpafor! :likken:

 

Nee maar als je serieuze zaken wilt doen daar moet je gewoon redelijk de taal spreken. Niemand spreekt daar engels.

 

Ik ben wel benieuwd hoe TS dat wil doen? Daar gaan wonen de zomer? Daar ontkom je niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het nogal gedurfd...

Je bent in feite gewoon bezig met grensoverschrijdende criminaliteit , dat heeft geloof ik erg weinig te maken met hobby kweken..

<Maar stel dat je gewoon hobby deed. dan rijzen de volgende vragen..:

 

Lokaal ongedierte , al dan wel of niet met petten of gewoon een uzi...ken je ze een beetje , of weet je hoe je gaat voorkomen dat ze jou leren kennen?

 

Hoe zit het met kwaliteit leidingwater?

Heb je grondwater aanvoer? Heb je ook een besef wat verontreinigt terugvloeien van ongebruikt voedingswater voor een schade aanricht als je niet organisch werkt?

Met veel zon heb je inderdaad veel water nodig, weet je hoe je waterpomp werkt? kan je dat ding ook repareren , of heb je reserve onderdelen , zo heel ver van de growshop?

 

Eigen rookwaar op vakantiebestemming kweken is een ding , maar speciaal groot uitpakken OMDAT je in het buitenland zit is mij een brug te ver

 

Ik hoop dat je bezint voor je waar dan ook aan begint

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien dat dit topic wat reacties los maakt!

 

Spijtige is dat je op de terugweg niet om Frankrijk heen kan..Zou daar niet graag gepakt worden met n x aantal kilo's op je achterbank.. Finca met n hectare voor paar duizend euro is ook wel heel aantrekkelijk natuurlijk. ;)

 

Klopt! Finca's genoeg, al hebben ze ons Hollanders als snel door denk je niet? Het transport is voor een slimmerd geen enkel probleem, want met een kilo op de achterbank is ook best lomp -.-

 

Ik vind het nogal gedurfd...

Je bent in feite gewoon bezig met grensoverschrijdende criminaliteit , dat heeft geloof ik erg weinig te maken met hobby kweken..

<Maar stel dat je gewoon hobby deed. dan rijzen de volgende vragen..:

 

Lokaal ongedierte , al dan wel of niet met petten of gewoon een uzi...ken je ze een beetje , of weet je hoe je gaat voorkomen dat ze jou leren kennen?

 

Hoe zit het met kwaliteit leidingwater?

Heb je grondwater aanvoer? Heb je ook een besef wat verontreinigt terugvloeien van ongebruikt voedingswater voor een schade aanricht als je niet organisch werkt?

Met veel zon heb je inderdaad veel water nodig, weet je hoe je waterpomp werkt? kan je dat ding ook repareren , of heb je reserve onderdelen , zo heel ver van de growshop?

 

Eigen rookwaar op vakantiebestemming kweken is een ding , maar speciaal groot uitpakken OMDAT je in het buitenland zit is mij een brug te ver

 

Ik hoop dat je bezint voor je waar dan ook aan begint

 

Uitpakken in het buitenland is toch een brug te ver! Daarom had dit topic beter 'Dromen in het buitenland' kunnen heten. Het gaat me niet zozeer om de grootste plantage or whatever. Maar omdat je in het buitenland bent, kun je wel iets spannends doen.

 

Het leidingwater? Is niet hetzelfde als hier.

Waarschijnlijk zul je moeten meten en afzuren, net als hier.

Ongedierte dieren? Groter en sterker, minder erg dan hier; overleven we wel.

Aan ecologische schade zoals jij die vermeld had ik nog niet zozeer gedacht, daar ga ik mij in verdiepen.

 

Bedankt voor je morele advies.

 

 

uno servesa porpafor! :likken:

 

Nee maar als je serieuze zaken wilt doen daar moet je gewoon redelijk de taal spreken. Niemand spreekt daar engels.

 

Ik ben wel benieuwd hoe TS dat wil doen? Daar gaan wonen de zomer? Daar ontkom je niet aan.

 

Me hablo Espanol un poco. Ik ben het er mee oneens dat je de taal moet kunnen spreken. Alsof je verplicht bent hele gesprekken aan te knopen bij de supermarkt. Een flesje bloeivoeding aanwijzen of een biertje bestellen moet lukken, waar ook ter wereld

Sorry ook deze vraag snap ik niet zo goed; uiteraard moet je er wonen/verblijven. Ik zeg all the way guerilla en gaan voor tent+camping/wild kamperen.

 

:dope:

 

 

Spreek je de taal? Daar kun je niet zonder in Spanje.

Veel zon is veel water geven. In spanje kun je niet kweken zonder water in de buurt.

 

Ja want zonder taal kun je onmogelijk communiceren. Nee even serieus..

 

Veel zon is veel water geven, klopt en dat zal in het Zuiden dan ook challenge nummer 1 worden.

Het voordeel is; water kun je toevoegen en moeilijk wegnemen

Hier vechten we tegen rot - in het Zuiden tegen droogte.

Liever te veel zon dan alleen maar regen, denk ik dan :rolleyes2:

 

Lokatie is daarom super belangrijk, in een woestijn ontkiemen is onverstandig

Duizend liter potgrond is trouwens prima te tillen. Het klinkt veel maar in een paar uur ligt het op zn plek :showoff:

 

Tijd en energie.

 

 

Lekker druk hier, houden we het gezellig :yummy:

 

:wave:

 

Edit: Deze video kwam ik nog tegen Crimson

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen we verhuizen hack?

zit ook een beetje te kwijlen hier :dribble:

 

jij een kas, ik een kas en knallen maar!

kunnen we een wedstrijdje met elkaar houden :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Vet idee :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja joh geen probleem! dan zetten we er ook wel een kas bij voor jou :icecream:

heeft iemand nog een tonnetje liggen voor een lap grond?

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zin hebt om in het buitenland in de bak te raken moet je zoiets vooral gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je niet genoeg aan 1 tumble :P

 

Die van mij is binnen trouwens, nog nooit gewerkt met zo'n ding maar we gaan het meemaken. Ik doe in ieder geval niks meer met een schaar outdoor. Ik ben gvd dagen lang achter elkaar aan het knippen is niet meer normaal man!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bereid jij je maar voor op echte liefde dan.. :D

 

Totdat ik tumbele ontdekte stond ik idd gewoon n maand te knippen tot je geen wiet mee zien kon. Nu lekker vers erin en draaien maar.

 

Enjoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dan heb je niet genoeg aan 1 tumble :P :rtfm: :likken: :whistle:

 

Die van mij is binnen trouwens, nog nooit gewerkt met zo'n ding maar we gaan het meemaken. Ik doe in ieder geval niks meer met een schaar outdoor. Ik ben gvd dagen lang achter elkaar aan het knippen is niet meer normaal man!!

 

DAn heb je wat te doen hack , anders lig je toch maar met je potlood te spelen heel de dag :whistle: :rtfm: :likken:

Maar ik kan je gelijk geven hoor , als je veel hebt is het veel werk dat buitenspul , het kan ook goed zijn dat ik zo,n ding ga kopen, dagen knippen zie ik ook niet zitten , dagen geld beuren wel , maar ja dat is er ook niet bij

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Spanje zijn de regels soepeler als hier of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschilt per regio. Catalonie en baskenland is het geregeld, andere regio's weer niet.

 

Moet je Weetje vragen, die weet er meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...