Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

unanimous

Lellijk Worden Van Haze Alikes

Recommended Posts

Precies Jansen dat is mannetaal ( lol )

 

Vader worden is t mooiste wat r is !

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mn ene zaadje is nu al 4 en lult de oren van me kop die kleine rakkert...

Zaailingen zijn prachtig maar komen uit kippevoer he vrrgeet t niet ( lol )

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ff ontopic....

Van goeie bio haze ga je space, hdb je geen rooie ogen zeker geen koppijn en al helemaal niet brak sochtends???

Wel s van chemische voedingsresten in je wiet gehoord of pompe voor de handel en lekker pk13/14 door blijven geven tot t einde??

Daar zorgen dat soort fratsen voor niet de haze wiet hash niks wat een fabels....

 

Het is Idd wel eens voorgekomen dat ik een goed bio hazeje heb gerookt..

 

 

Idd als je met tabak rookt zal je nooit de echte power, medicinale werking van cannabis ervaren en als het dan ook nog met conventionele chemische meststoffen is gegrowed tja wat verwacht je dan?? Om stoned te worden ofzo of high?

Bio/organische cannabis is de toekomst net als de rest in de wereld...gewoon weggeven want wil je meer grow je toch gewoon meer..simpel!

 

Ik rook m puur met de waterpijp, en niet met regelmaat, of verslaafd. En daar bovenop eet ik ook nog eens gezond. Ik merk wel dat je van alle wiet fysiek achteruitgaat. Maar..Zoals ik eerder ook al aangaf word ik ook niet lekker door en door stoned van die energieke high.

Valt me op dat het redelijk consistent is binnen een bepaald flavanoide profiel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, das wel een leuke PG. Helaas alleen grappig voor een wietkweker die dit snapt.

 

Als ze dat niet snappen kunnen ze niet boven de 0,5gr/watt zitten ook..;)

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merk wel dat je van alle wiet fysiek achteruitgaat. Maar..Zoals ik eerder ook al aangaf word ik ook niet lekker door en door stoned van die energieke high.

Valt me op dat het redelijk consistent is binnen een bepaald flavanoide profiel.

 

Ik merk dit effect ook, het is lastig te combineren met sport, alhoewel ik professionele bodybuilders ken die AAS gebruiken en dit combineren met een dagelijks cannabis gebruik. En gewoon top 3 behalen op het podium.

 

Het effect op mij is dat ik sowiso de dag erna extra lui ben, wat dus fysieke achteruitgang betreft inderdaad.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toppie konoppi, Purple Haze?, Als ik het me goed herriner was die purple power juist echt vlak van smaak. Wordt dan ook een vlakker buitenhazeje, of?

 

 

Hack The System, Olie zal wel helpen idd :) Mss CBD olie als een malle. Maar goed, ik heb geen geldboom in de tuin staan.. Of binnen..

Edited by unanimous

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , de werking van wiet hangt af van geur en smaakstoffen

inkoppertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook juist de haze als ik wakker wordt of voor het sporten of als ik spier blokades krijg als ik lang wakker ben als ik dan een haze aan steek kan ik weer fatsoenlijk lopen. ik moet ook geen haze roken voor ik na bed ga want dan slaap ik niet (ben ik wel heel creatief andere dingen aan het bedenken.

als ik wil slapen dan een goeie indica en dan is de klok zo uit :P

ik rook het wilt 4 vershillende soorte wiet op een dag het is maar net waar de behoefte ligt op dat moment

 

 

#de beste hash komt niet uit marokko de best de hash is zelf gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , de werking van wiet hangt af van geur en smaakstoffen

inkoppertje

 

Een deel van de after effects kan te wijten zijn aan smaakstoffen, tenmiste ik sluit ze niet uit.

Sinds er psychoactieve terpenen bestaan, "kennelijk" ook nog eens een deel van het effect zelf.

 

ik rook juist de haze als ik wakker wordt of voor het sporten of als ik spier blokades krijg als ik lang wakker ben als ik dan een haze aan steek kan ik weer fatsoenlijk lopen. ik moet ook geen haze roken voor ik na bed ga want dan slaap ik niet (ben ik wel heel creatief andere dingen aan het bedenken.

als ik wil slapen dan een goeie indica en dan is de klok zo uit :P

ik rook het wilt 4 vershillende soorte wiet op een dag het is maar net waar de behoefte ligt op dat moment

 

 

Ik wil eerst spijt krijgen dat ik die hijs heb genomen, en m dan uitrijden totdat die afzakt naar een warme head high voor lang.

En de volgende dag niet eens weten dat ik gerookt heb, wmbt een waterig WWtje en of een NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toppie konoppi, Purple Haze?, Als ik het me goed herriner was die purple power juist echt vlak van smaak. Wordt dan ook een vlakker buitenhazeje, of?

 

Ter verduidelijking een vid geplaatst van Jimi met Purple Haze.Foto was van Ace Seeds.Purple power was een kruising van Skunk x Viking, totaal niet te vergelijken met Haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk even in het NAW Seeds topic daar heb ik 2 links geplaatst met de oorsprong van haze en haar ancesters....

Alle rare fratsen die hier besproken worden klinken mij niet bekend...rook al 25 jaar haze?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ingebelt??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen Flashplayer.. Heb het linkje net gevonden :) Mooie plantjes overigens..

Edited by unanimous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...