Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Stoprot, Wat Vinden We Daar Van?

Recommended Posts

Erdbei komt origineel uit Zwitserland waar hij speciaal geselecteerd is voor onze omstandigheden. Op tijd gaan bloeien en op tijd klaar zijn.

De herijuana voegt potentie toe en een korte bloeitijd, deze moet je niet vroeger maken want anders had Knutsel dat wel gedaan die de Heribei ontwikkelt heeft.

Ga je ze vroeger maken dan word het een semi of gewone autoflower en dat is de Heribei echt niet en dat wil je ook niet want daar zit geen potentie in en kun je geen goeie selecties op doen door t autoflower gen.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap PG dat je er belang bij hebt om de producten te promoten net als de soortjes die hier in de Sannies Shop aangeboden liggen.

 

Maar je kan die soortjes heel goed vervroegen hoor! Potentie van de ierdbei is al aanzienlijk. Guerilla Gold is ook niet onaardig alleen de herijuana spant natuurlijk de kroon van de 3.

 

Ik vind mijn eigen kruising van GG#2×S5 wel wat weghebben van de heribei, een soortgelijke golfbal opbouw.

 

Ik had de heribei graag nog een keer terug gekruisd zien worden met een vroege ierdbei al is het maar om hem een week eerder te krijgen.

 

Cannaseeds.dk heeft een tijdje "Erdbei" in het assortiment gehad, volgens de geruchten bleken deze van LBH te komen en betrof een kruising met Guerilla Gold×Ierdbei. Ik heb er toevallig nog 4-5 zaden van. Ook de basics ierdbei heb ik nog. Volgend jaar absoluut een zadenrun mee knallen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hack volgend jaar ga ik de heribeizaden run doen , en ook de ierdbei run , de vroegste man van de ierdbei mag ook vroeg heribei vrouwke bestuiven ,kijken wat dat word , ik denk vroeger net wat jij zegt .

Ik vind de ierdbei en de GG2 en die kruising met herijuana kei goed , de wiet geeft kei harde ballen .hahahahahah

 

Als jij dat dat ook doet hebben we altijd stuif hahahah

 

EEn s5 ga ik bestuiven met maf stuif , die is vroeg , en dat met de s5 lijkt me mooi om te proberen , en volgend jaar met de ierdbei besstuiven .

Ik snap dan ook niet waarom die potente strain niet meer gebruikt word , een mooie plant .

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel de heribei regulier hebben, ik wil hem.ook wel bestuiven maar als de stekken hiervan al niet deugen dan de nakomelingen al helemaal niet denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Moet je wel de heribei regulier hebben, ik wil hem.ook wel bestuiven maar als de stekken hiervan al niet deugen dan de nakomelingen al helemaal niet denk ik.

 

Die heb ik volgend jaar regulier hacky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij zelf die cross gemaakt? Ik ken geen heribei regulier jij wel?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is ik dan ook hoop ik B)

 

Ja die kennen wij wel Polder!! :icecream:

Kun je een beetje minderen met dat kontenkruiperij richting Sannie kerel, komop man wij zijn niet van gisteren :)

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als het goed is ik dan ook hoop ik B)

 

Ja die kennen wij wel Polder!! :icecream:

Kun je een beetje minderen met dat kontenkruiperij richting Sannie kerel, komop man wij zijn niet van gisteren :)

 

IK ken die reguliere wel , jij ook he hacky , als je een paar honderd zaden koopt van sannie fem , en afgerekend ook voor fem , en ze blijken dan regulier te zijn , dan voel je je eigen goed genomen , maar wij hebben nu reguliere zaden .

Hoe dat feest is afgelopen weet ik ook niet , en bij een forumlid van ons kan je ze ook krijgen , en volgend jaar heb ik er 1000enden .

 

Als het goed is ik dan ook hoop ik B)

 

Ja die kennen wij wel Polder!! :icecream:

Kun je een beetje minderen met dat kontenkruiperij richting Sannie kerel, komop man wij zijn niet van gisteren :)

 

Natuurlijk krijg jij er hacky dat weet je toch .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo wiet, niet zeggen man!! Dat is een beroepsgeheim! :jump: :jump: :jump: :jump:

 

Weet ook niet of onze makker hier zo blij mee is dat je dat op het forum gooid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ie jou regulier opgestuurt (mazzelaar) haha wat zal ie knetter zijn geweest idd dat feestje kon ik niet....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knetter? Met zulke hoeveelheden maak je echt geen fouten makker zulke orders daat denk je wel drie keer bij na. Naar mijn mening bewust, maar ten nadele van Sannie zelf. Gewilde genetica is nu regulier verkrijgbaar :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jo wiet, niet zeggen man!! Dat is een beroepsgeheim! :jump: :jump: :jump: :jump:

 

Weet ook niet of onze makker hier zo blij mee is dat je dat op het forum gooid!

 

IIK zeg toch niet wie die reguliere zaden heeft gekregen , hij is er zelf ziek zat van , contact gezocht met sannie , maar niet te bereiken , hij reageerd niet eens meer , niet echt netjes natuurlijk als dat zo is .

HIj zal zelf wel weten wie hij ze verkocht heeft nietwaar .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fem bestellen en reg krijgen.. Baas!

Klote fem zou verboden moeten zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om even duidelijk te zijn (staat ook in een ander topic) dit gaat over mij en mijn collega.

 

Ik heb Sannie net nog weer een mailtje gestuurd voor uitleg. PG zou jij het niet eens kunnen opgooien want ons neemt hij schijnbaar niet serieus. En dat terwijl ik afgelopen jaren daar al een aantal duizenden euros (zonder overdrijven) aan zaden heb gekocht.

 

Maar zoals Hack al zegt, hij heeft zichzelf in de vingers gesneden want wij hebben de genetica in reg vorm nu net zoals mijn forum vrienden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Johnny, hoe dit went of keert, die reguliere moet je nooit meer verliezen, je kan nu zelf feminiseren en ze op de markt brengen.

Je hebt iets gekregen wat het niet was dus een vergoeding is zeker op zijn plaats, al het werk en de kilo's die je nu moet laten liggen omdat je de helft minder vrouwen hebt.

 

Ik vind het jammer van Sannie, ik heb altijd met plezier zaden gekocht maar dit zijn geen streken als iemand voor zoveel geld inslaat en dan niks meer laat weten, als ondernemer tot ondernemer roep ik hem op dit fatsoenlijk op te lossen. Dit is geen stijl Sannie, laat zien dat je een kerel bent en corrigeer dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ben blij dat het regulier zaad is , degene die het gekocht heeft voor veel geld is dat minder denk ik , en dat er dan niet gereageerd word als je iets vraagt, je mag toch vragen om het op te lossen nietwaar .

Dat is het minste wat hij kan doen , dat hij niet meer levert aan nederlanders , geeft nog geen recht om het weg te wuiven , of niet te reageren .

Misschien komt er nu schot in , ik ben benieuwd .

 

Maar Johnny, hoe dit went of keert, die reguliere moet je nooit meer verliezen, je kan nu zelf feminiseren en ze op de markt brengen.

Je hebt iets gekregen wat het niet was dus een vergoeding is zeker op zijn plaats, al het werk en de kilo's die je nu moet laten liggen omdat je de helft minder vrouwen hebt.

 

Ik vind het jammer van Sannie, ik heb altijd met plezier zaden gekocht maar dit zijn geen streken als iemand voor zoveel geld inslaat en dan niks meer laat weten, als ondernemer tot ondernemer roep ik hem op dit fatsoenlijk op te lossen. Dit is geen stijl Sannie, laat zien dat je een kerel bent en corrigeer dit.

 

Zeer zeker had hij goed zaad , en een goede service , dat moet ik zeggen , ik heb niet anders mee gemaakt hoor , maar nu wat johnny mee heeft gemaakt dat is natuurlijk niet netjes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie levert toch gewoon weer? Max van 40 zaden staat er in de shop dus neem aan dat we gewoon weet terecht kunnen maar ik weet het nog zo net niet ik heb geen zin om genaaid te worden en ik denk niemand met mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Sannie levert toch gewoon weer? Max van 40 zaden staat er in de shop dus neem aan dat we gewoon weet terecht kunnen maar ik weet het nog zo net niet ik heb geen zin om genaaid te worden en ik denk niemand met mij.

 

DAt zag ik net ook hack , maar ik durf er ook niet meer te bestellen , ik ben ook bang om allemaal reguier te krijgen , hij moet het eerst maar eens oplossen met Johnny en zij collega .

Ik schrok me kapot toen Johnny het zei ,ik dacht hij houd me voor de gek , maar dat bleek toch niet zo te zijn .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We krijgen er vast wel lucht van als het alsnog netjes opgelost word door Sannie. Zo niet, dan weet je dat je er niet moet bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou voor mij een doorbraak zijn.

Ben dus heel benieuwd naar manieren om toprot tegen te gaan.

Wat zijn de ervaringen tot nu toe?

 

Autoflowers,

 

Lees over canna cure dat het een groeistimulator is die plagen weert en meeldauw tegen gaat.

Of het wat tegen toprot kan betekenen is me niet geheel duidelijk wat me doet vermoeden dat het tegenvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige oplossing is omhakken. Als het weer kut is ontkom je er niet aan.

 

Cannacure hoor ik binnen slechte verhalen over, helpt geen fuck. Heb je er buiten ook niets aan.

 

Hoe gaat ie binnen GrowingP? Vraag ik niet om lullig te doen maar uit intresse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...