Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenefingers

Hk/chocolate Rain.zomer 2015

Recommended Posts

Mooi bosje daarzo.Is eens weer een keer wat anders dan een Rhododendron in de tuin.:D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

konopi, ja zeker een rhododenron, geweldig om te zien, als je nagaat dat er nog een paar flinke scheuten zijn afgebroken met die storm van de zomer, en dan het herstel, ben ik zwaar onder de indruk

deze pakt meer uren zon dan die van mij , en dat is goed aan de bloei te zien, ze zit bijna op 1 maand, zeg maar 30 dagen. :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

update 20 septemebr.Net over de 40 dagen bloei.gallery_32015_17984_269663.jpgOndanks bijna een hele week petweer, gaat het vullen van de topjes gestaag door.gallery_32015_17984_522395.jpgBeetje klein allemaal.gallery_32015_17984_899122.jpg

De durban stekken hebben de afgelopen week 24 licht gehad, en is weer aan t terugschakelen naar groei; even aanzien wanneer ik weer op 18 uur licht ga zetten, maar effect geeft t zeker zo,n periode 24 uur licht.gallery_32015_17984_487590.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi groene

 

Leuke topjes ziet er heerlijk uit en voor t revegge kan je beter de plant even laten ressetten door 1 a 2 uur donker te geven.

Het zal het proces versnellen waardoor ze eerder 5 vingers gaat maken.

 

Hou ze groen he ze heeft honger...

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je pg.

Ik heb haar net weer een palmas thee gegeven!Thanks.

Gaan we doen met de stekken, resetten, zet hen wel op 20 uur. :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotos.gallery_32015_17984_126307.jpg het is opvallend hoeveel planten nu in de bloei staan en afrijpen. deze mezenbal zelf gemaakt, heeft z,n plan getrokken.gallery_32015_17984_211662.jpg De klimop, gaat aan de bollen voor de spreewen, die ook wel druiven lusten die eerder klaar zijn.gallery_32015_17984_4040.jpg terwijl ik de laatste dagen van september m,n pijpje rook onder de druif, komen de spreewen in getalen aan zetten met hun charges op de trossen, het regent om me heen!

Intussen de laatste week voor de hoofdtopjejsgallery_32015_17984_324540.jpgDe toppen zien er nogsteeds fris uit, het is onder de hoofdbuts klein, en overweeg een oogst in 2een.gallery_32015_17984_809930.jpggallery_32015_17984_303490.jpgDe trich produktie is wederom klasse! En er is weer wat zon nu, eindelijk! De uurtjes krimpen wel wat dat betreft in die malle binnentuin!

Edited by groenefingers
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als toch de mezenbollen kiemen dan wordt t tijd dat je je handen gaat wazen kerel!

Die vingers zijn wel eeeel groen!

 

Gaat lekker voor de restt! Waarom niet gedeeltelijk oogste? Je plukt toh ook nie de groene druiven? Ik vindt ze athans maar smerig zuur.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig he, gekiemd in frituurvet!

Denk wel dat ik dat doe Oz, maar de belofte op mopoi weer de komende dagen, hoop ik nog even vol te houden. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...