Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Misschien ff een paar dagen stoppen met voeding, ook ff de rest van de oppervlakte van de grond ff vochtig spuiten met een plantenspuit

 

Thnxx..

 

Je steeltjes beginnen paars te worden. Dus minder voeding of water

 

Okiiiedokiie.. zal ik dat eens proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat ook te denken aan te veel water; hangende bladpuntjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat ook te denken aan te veel water; hangende bladpuntjes.

 

Ik ga nu zorgen dat ze droger worder en van daaruit bouw ik het op met water zonder voeding in het begin

. Is dat een goed id ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst 2 tensiometers aangeschaft die dingen zijn egt perfect misschien zou je er ook een moeten halen die geven het veel duidelijker aan.

Ik zou gwn ff een paar dagen stoppen met voeden tot de verbrande puntjes wegtrekken en dan langzaam weer opbouwen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst 2 tensiometers aangeschaft die dingen zijn egt perfect misschien zou je er ook een moeten halen die geven het veel duidelijker aan.

Ik zou gwn ff een paar dagen stoppen met voeden tot de verbrande puntjes wegtrekken en dan langzaam weer opbouwens

 

Ja indd alleen even water erbij.. ik heb 2 analoge tensiometers... staan meestal op de rand rood en blauw... dry/moist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik ook in me buitenplant en die heeft geen problemen gehad nog en ik blijf ook op het randje hangen..

Ik heb ook 2 blumat tensiometers gekocht dat is wel iets wat je moet hebben bij een binnenkweek ben ik nou achter

 

Oja en die meters die jij heb moet je in de grond laten staan anders gaan ze kapot(koper legering gedoe)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik ook in me buitenplant en die heeft geen problemen gehad nog en ik blijf ook op het randje hangen..

Ik heb ook 2 blumat tensiometers gekocht dat is wel iets wat je moet hebben bij een binnenkweek ben ik nou achter

 

Oja en die meters die jij heb moet je in de grond laten staan anders gaan ze kapot(koper legering gedoe)

 

Oo goed dat je het zegt. Ik had ze juist extra uit de grond gehaald.. duw ik ze strks ff terug thnx..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 1 dag overgeslagen met water geven.. nu begin ik zonder voeding en niet niet al te veel water. ph tussen de 6.0 en 6.3 . Sorry voor het gebrekkkige nl ( whiskey schuld haha )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er al een stuk beter uit als in begin... Ik geef ze nu veel minder water :icecream: :icecream:

 

begin van de 2e week groei

gallery_44750_18241_2181395.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kindjes doen het goed... Nu alleen nog de komende hitte dagen doorkomen :whistle: :whistle: :whistle: :icecream: :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kindjes doen het goed... Nu alleen nog de komende hitte dagen doorkomen :whistle: :whistle: :whistle: :icecream: :icecream:

Ja daar ga ik ook problemen mee krijgen.. 37 graden buiten word zeker 40+ in de tent :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here... 22:00 tot 10:00 is echt noodzakelijk! Anders gaat het echt fout deze week.

ik heb nog een tentje overdag draaien, ben sterk aan het overwegen om die ook om te zetten op nachtschema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opticlimate aanschaffen kan ook een optie zijn als je wat spaargeld over hebt.

 

Volgende week hang ik 6 cooltubes in mn tent om de zomer door te komen. Helaas lastig te krijgen in de buurt

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opti is voor mij nog ff stapje te ver hoor... zo professioneel ben ik nou ook weer niet bezig.

en dan loopt het stroomverbruik gelijk nog erger de spuigaten uit, dat komt misschien wel eens als ik een groter pand betrek. (Maar dan mag eerst mijn bedrijf wel ff meer gaan opleveren...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet ik mijn klok ook maar ff gaan verzetten.. Ik draai nou 18:00 tot 6:00

 

Zou elke dag een uurtje extra dus 13 uur licht veel uitmaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kindjes doen het goed... Nu alleen nog de komende hitte dagen doorkomen :whistle: :whistle: :whistle: :icecream: :icecream:

Ja daar ga ik ook problemen mee krijgen.. 37 graden buiten word zeker 40+ in de tent :(

 

Ik zit ook nog eens op de zolder .... haha..

 

Ik laat um snachts afkoelen en zodra de zon komt gooi ik de ramen dicht en goed afplakken hopen dat de warmte mee gaat vallen..

 

Van 22:00 tot 10:00 uur draaien. Is het al een stuk afgekoeld :)

 

Ik draai nog 18/6 deze week.. ergens deze week wel omzetten na 12/12..

 

Ik denk dat ik ze ook ga omzetten met de tijdschema.. alleen hoe doe ik dat ??.. draai nu van 6 tot 24:00 ik denk dat ik ze woensdag dan maar in de bloei ga zetten.. hebben ze 19 dagen gegroeid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naar bloei gaat zet je de planten 22u in het donker, om vervolgens het tijdsschema op 2200~1000u te hebben lopen. Liever ineens je klok omgooien dan stapje voor stapje. Ze komen er wel bovenop

 

Volgende keer dus rekening houden dat je 's nachts wilt afbloeien, en eigenlijk ook wilt groeien :) suc6.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...