Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lokokopf

Hoesten

Recommended Posts

Hoi iedereen ik blow ongeveer nu een maand of 3 a 4 elke dag maar als ik buiten een jonko opsteek hoest ik me zelf soms dood tot aan kosten toe. Maar als ik in de shop een jonko rook heb ik nergens last van. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt of zou kunnen liggen? Ik rook daarnaast al 6 jaar zware vanelle...

Ik draai mn jonkos altijd met sigaret.

 

Mn maten zeggen dat het aan de temperatuur ligt maar kweet niet of ik dat wel geloven moet.

 

 

iig thanks voor het lezen en de eventuele tips

 

Yo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het warm weer is ga ik juist een jointje doen in de zon, niet omdat ik moet hoesten maar omdat ik zo stoned word dan.

mischien iets met bloedruk of het zit gewoon tussen me oren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je hem met shag rookt dan? Ik blow zelf niet meer, maar wanneer ik er sigaretten in deed werd de boel wel scherper dan met shag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens dat ik flink moet hoesten, tot bijna kotsen aan toe; maar in mijn geval heb ik dit alleen bij bepaalde shop wietjes of als ik veel te dikke joints draai. Met dat laatste houd ik nu rekening en rook ik er liever 2 achter elkaar dan 1 hele dikke in 1 keer. Het eerste punt hoop ik op te lossen met m'n eigen kweek (en zelf te bepalen wat ik rook en hoe het wordt gekweekt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de CS hebben ze een afzuiger boven je hangen en heb je weinig last van de rook van je eigen joint, buiten roken is een heel ander verhaal..

Je krijgt ook meer zuurstof mee met inademen volgens mij, ik vond het altijd wel lekker buiten jointje roken omdat ipv bij binnen roken mijn luchtwegen veel meer open gingen staan.

 

Enne.. zware shaggies en dan jointjes met sigaretten is na verloop van tijd echt wel hoesten, je teert de boel goed en dat gaat loskomen omdat je blowt.

Stoppen met de zware van nelle of stoppen met blowen of het voor lief nemen en maar hopen dat je later nog van dat rokers kuchte afkomt.

 

Blowen in de zon met 25C is zelfde als biertje gaan drinken: zit meteen in je kop dan en idd BUZZ tussen je oren.

 

Daarnaast is CS wiet vaak wel een duit in de zak, als me zusje me een zakje vd CS onder me neus douwt en ik dat ruik en bekijk vergaat me de trek hoor :thumbsdown:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je net liggen, die 'nicotinevrije' ja je rookt minder teer en nicotine maar dat zit nou eenmaal in tabak

zelf een aantal verschillende merken geprobeerd en om eerlijk te zijn valt als niet roker de lichtste LM (0,22 nicotine and 3. nog wat teer) het beste

sinds ik die gebruik ben ik nog geen enkele keer misselijk geworden van te veel tabak

hoesten deed ik al niet met mijn benzinelongenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van een draagbage vaporizer? misschien een goed alternatief, plus is een stuk gezonder (minder slecht :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...