Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Aantjes

Eerste Kweek

Recommended Posts

Maar in de natuur jack,

krijgen ze juist geen natte voeten, omdat het water door het bladeren dek altijd naar buiten wordt geleid.

 

In de natuur, is het relatief altijd droog rond de stam...

ja hoe kan het dan dat het resultaat het zelfde bleef?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In denk ook dat het niet uitmaakt. Men zegt dat mensen vet worden door met een volle maag te gaan slapen, dus als je dikke toppen wilt lijkt mij dat je water geeft net voordat de lampen uitgaan. Zelf geen ervaring mee, ik geef uit praktische overwegingen tijdens het licht aan water als ik er ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan blijf ik gewoon zo doorgaan zal morgen weer FF een paar nieuwe foto,s schieten.

Thx mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat kun jij misschien vertellen??

ja maar jij kunt ook veel vertellen :lol: ;) ik zie niet in waarom ik daar over zou liegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat je liegt hoor..

 

Ik zeg dat het 'snachts nat laten staan indruist tegen de natuur.

Net als waar we het al een eerder over hebben gehad, water dicht rond de stam..., :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat je liegt hoor..

 

Ik zeg dat het 'snachts nat laten staan indruist tegen de natuur.

Net als waar we het al een eerder over hebben gehad, water dicht rond de stam..., :book:

ik ben het in ieder geval niet met je eens dat het kwaad kan :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan het geen kwaad hoor doe dit al vanaf het begin zo.

En zie geen verschijnselen dat ze te vochtig staan.

En ik geef altijd water bij de stam.

Gr aantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan het geen kwaad hoor doe dit al vanaf het begin zo.

En zie geen verschijnselen dat ze te vochtig staan.

En ik geef altijd water bij de stam.

Gr aantjes

ik heb ook nog nooit problemen ondervonden en geef ook vol tegen de stam en ik heb wel lang ervaring ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack,,

 

We kunnen het er over eens zijn, dat we het oneens zijn.. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgensmij maakt het helemaal niks uit zo te zien .

Iedereen heeft zijn eigen manieren.

Maar het is wel leuk om te weten hoe andere het doen.

Greetz aantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 3 foto's morgen meer.

THC word goed aangemaakt sinds een paar dagen.

Als het goed is nog ongeveer 25 dagen.

Foto's zijn van de royal cheese.

 

gallery_44796_18271_17961.jpg

gallery_44796_18271_845510.jpg

gallery_44796_18271_245846.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ben ik vandaag erachter gekomen dat er zaadjes aan de stam van de bleu grape dream groeiden.

Gelijk alles met natte vingers weg gehaald toen ging ik verder kijken zag ik bladluis en spint.

Grrrrrr heb ook al tijd wat wie heb er een makkelijke oplossing?.

Aangezien de cheese op dag 27 bloei staan.

Groeten aantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ben ik vandaag erachter gekomen dat er zaadjes aan de stam van de bleu grape dream groeiden.

Gelijk alles met natte vingers weg gehaald toen ging ik verder kijken zag ik bladluis en spint.

Grrrrrr heb ook al tijd wat wie heb er een makkelijke oplossing?.

Aangezien de cheese op dag 27 bloei staan.

Groeten aantjes

wordt moeilijk als je al in dag 27 bloei zit en beestjes uitzetten heeft geen zin daar heb je het veel te warm voor in je hokje, ik dacht je kweekt uit zaad hoe kan er dan spint en bladluis in je hok zitten?? :wacko:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ben ik vandaag erachter gekomen dat er zaadjes aan de stam van de bleu grape dream groeiden.

Gelijk alles met natte vingers weg gehaald toen ging ik verder kijken zag ik bladluis en spint.

Grrrrrr heb ook al tijd wat wie heb er een makkelijke oplossing?.

Aangezien de cheese op dag 27 bloei staan.

Groeten aantjes

wordt moeilijk als je al in dag 27 bloei zit en beestjes uitzetten heeft geen zin daar heb je het veel te warm voor in je hokje, ik dacht je kweekt uit zaad hoe kan er dan spint en bladluis in je hok zitten?? :wacko:

Ik heb eerst stekken gehad van een vriend die stonden in dat hok maar dat waren een hermas.

Waarschijnlijk komt het daardoor. Ben nu begonnen met look water.

Tot wanneer kan ik dat het beste gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aantjes, zoals je kan zien zitten kwekers niet bepaald op een lijn. Van Oude Rocker zijn er foto's dat hij kan kweken en van Jack White niet. Dus zou ik het advies van de oudste opvolgen, ben ik heel eerlijk in. Foto's zeggen meer dan woorden, sorry Jack.

 

Overigens denk ik dat Jack White prima kan kweken hoor, maar Oude Rocker heeft simpelweg meer bewijzen geleverd. Door kweekverslagen te maken krijg je meer credit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aantjes, zoals je kan zien zitten kwekers niet bepaald op een lijn. Van Oude Rocker zijn er foto's dat hij kan kweken en van Jack White niet. Dus zou ik het advies van de oudste opvolgen, ben ik heel eerlijk in. Foto's zeggen meer dan woorden, sorry Jack.

 

Overigens denk ik dat Jack White prima kan kweken hoor, maar Oude Rocker heeft simpelweg meer bewijzen geleverd. Door kweekverslagen te maken krijg je meer credit.

nou dan kunnen ze beter niet jouw verslagen gaan lezen jij kan nog niet eens plantje fatsoenlijk optrekken op grond :rofl snap ook niet dat jij mensen advies geeft als je zelf niet eens kan kweken. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aantjes, zoals je kan zien zitten kwekers niet bepaald op een lijn. Van Oude Rocker zijn er foto's dat hij kan kweken en van Jack White niet. Dus zou ik het advies van de oudste opvolgen, ben ik heel eerlijk in. Foto's zeggen meer dan woorden, sorry Jack.

 

Overigens denk ik dat Jack White prima kan kweken hoor, maar Oude Rocker heeft simpelweg meer bewijzen geleverd. Door kweekverslagen te maken krijg je meer credit.

 

Ja precies ik kijk altijd wie antwoorden geeft meestal zijn het bekende uit andere topics en posts.

Ik heb al meerdere discussies gezien waar Jack white bij betrokken was/is.

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Nu vertelde iemand mij geen lookwater aangezien ik op dag 28/56bloei zit.

Wat kan ik het beste doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aantjes, zoals je kan zien zitten kwekers niet bepaald op een lijn. Van Oude Rocker zijn er foto's dat hij kan kweken en van Jack White niet. Dus zou ik het advies van de oudste opvolgen, ben ik heel eerlijk in. Foto's zeggen meer dan woorden, sorry Jack.

 

Overigens denk ik dat Jack White prima kan kweken hoor, maar Oude Rocker heeft simpelweg meer bewijzen geleverd. Door kweekverslagen te maken krijg je meer credit.

nou dan kunnen ze beter niet jouw verslagen gaan lezen jij kan nog niet eens plantje fatsoenlijk optrekken op grond :rofl snap ook niet dat jij mensen advies geeft als je zelf niet eens kan kweken.

Dat ik niet zou kunnen kweken is onzin, ik laat alleen mijn fouten ook zien. Als ik geen adviezen mag geven omdat ik mijn fouten ook laat zien, houd jij dan helemaal je bek maar want je laat niks zien. :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je de fouten ook durft te laten zien is juist belangrijk voor anderen, dankzij dit forum doe ik een hoop ideeen op, waar ik mij eigen draai aan geef.

Deze ronde kwam het er bij mij nog niet van om zelf een verslag te maken, maar de volgende ronde zal ik ook een poging doen, zodra ik mijn setup uitgedokterd heb.

 

OT. Dat lookwater lijkt mij niet zon idee, met nog 4 weken te gaan oid? Dat zou de smaak van het product misschien wel niet ten goede kunnen komen.. gok ik.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan ik het beste doen?

Sowieso niet meer met chemicaliën in de weer in dit stadium. Wat je kan doen is de bladeren besproeien met het biologische middel Bugdeath. Daarmee heb ik een plaag destijds aardig onder controle gehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...