Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Heisenbergg

Autoflower Buitenkweek '15

Recommended Posts

Hey heisenbergg zie nu pas dat je ook een topic hebt hier nice man.

Plantjes zien er goed uit.

Wat heb je eigenlijk voor een plank liggen op je spot daar?

Veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey heisenbergg zie nu pas dat je ook een topic hebt hier nice man.

Plantjes zien er goed uit.

Wat heb je eigenlijk voor een plank liggen op je spot daar?

Veel succes

 

Joo bedankt, haha dat is een plaat hout. Geen idee die lag daar al, had hem met het slechte weer ook een beetje als beschutting neergezet rechtop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder, week 8 voor de autoflowers....

 

Er7gB5bm.jpg

 

KF360Qnm.jpg

 

WhiteWidow:

6e21Vpwm.jpg

WhiteWidow:

cJJ3KKym.jpg

BigBud:

enphI7Tm.jpg

PowerPlant:

m033vKTm.jpg

 

En gisteren nog een pottenkijker betrapt :P

lWi6g10m.jpg

 

 

De Hollands Hope guerilla gaan ook lekker.. er zit alleen wel veel bladluis in. Nog even kijken of we daar wat aan moeten doen.

 

m84SS4hm.jpg

 

6iRVs3Sm.jpg

 

fN57zinm.jpg

 

Nieuw: Big Devel XL Auto regulier zijn aan het ontkiemen/voorgroeien, wil er ook een paar gebruiken om zaden te kweken.

YC5YyrHm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey walter White,

Ze hebben er zin in ,voral die in de vollegrond dat gaan monsters worden hoop voor je dat ze beter uit mekaar hebt gezet,veel succes verder

 

Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey walter White,

Ze hebben er zin in ,voral die in de vollegrond dat gaan monsters worden hoop voor je dat ze beter uit mekaar hebt gezet,veel succes verder

 

Mvg xl

 

Bedankt man;) Ze hadden idd wel iets verder uit elkaar gemogen achteraf gezien, maar dit gaat ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de buitenste omlaag trekken :)

 

Hoe staat het met de bloei van je autoflowers week 8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlaag trekken? Wat bedoel je daarmee haha? De autoflowers gaan lekker, steeds meer topvorming. Vooral de big bud heeft veel en dikke toppen al. Deze week zal ze ook wel goed doen, want zon=gewicht toch? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ze gaan! :P heb ze net met met tairipjes (hoe schrijf je dat;p) beetje naar buiten gebogen, en wat gewaterd. Ze gaan knallen deze week.

 

0enL0X4l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tie-wrap, 'tiewrap' (volgens Onze Taal de officiële Nederlandse schrijfwijze[1]), maar ook vaak als tyrap, tie-rap of tie-rib geschreven en genoemd als 'ladderstrip', kabelbinder, 'bundelbandje', 'bindbandje', 'trekbandje', 'snelbinder', 'colsonbandje' of 'sjorbandje', is een type verpakkingsmateriaal, meest als een plastic riempje, dat in het bijzonder bedoeld is voor het snel en eenvoudig aan elkaar bevestigen van elektriciteitskabels.

 

mag allemaal ;)

ziet er goed uit daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha bedankt, komt van het engels natuurlijk ;p Gaat idd wel lekker, ook voor de auto's en hun toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ken als je voorzichig bent nog wel wat verder buigen hoor, vinden ze alleen maar lekker die extra ruimte.

 

Gaat verder lekker zo te zien;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor tip;) Ben idd eerder bang dat ze 3 meter ofzo worden... ze beginnen dan wel op te vallen hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heisenbergg ik ben even niet mee, is de Hollandse Hope ook een autoflower?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag ook een bigbud zaadje ontkiemd gaat morgen de grond in.

Hoop dat ik ook zo'n mooie plant krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag ook een bigbud zaadje ontkiemd gaat morgen de grond in.

Hoop dat ik ook zo'n mooie plant krijg.

 

Succes man;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder....

 

Guerilla Hollands hope:

 

Zs75MROl.jpg

 

WCS1xgVl.jpg

 

Omdat ik bang ben dat ze te hoog worden heb ik ze getopt... had het nog nooit eerder gedaan. Ik heb het bovenste stukje bij iedere plant gewoon eruit gedrukt. Zie hier het resultaat.

 

jKE42GIl.jpg

 

N7uDdwZl.jpg

 

En de autoflowers in de potten. Ze staan volop in de bloei. Vooral de powerplant, die wel wat kleiner is, heeft enorm veel topvorming. De onderste bladeren beginnen al geel te worden.

 

Gil8qlEl.jpg

 

Whitewidow:

FM7X5qAl.jpg

 

Bigbud:

NyNjLi9l.jpg

 

De powerplant:

HeuUKPSl.jpg

 

Whitewidow:

kkApn4Sl.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negen blije planten. Jij gaat je voorlopig niet vervelen, gok ik :spliff: :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha van die hollands hope verwacht ik niet zo heel veel, kan heel goed gaan maar kan ook helemaal mislukken. De autoflowertjes zijn meer een zekerheidje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het gaat hier ook voorspoedig zie ik ,ga zo door . :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er echt super uit mooie sterke soortjes ook veel succes nog en blijf je volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed man zien er mooi uit je plantjes.

Doordat je de Holland hope hebt getopt zullen ze flink in de breedte gaan groeien. Ik ben bang dat ze erg tegen elkaar aan staan. Kun je later misschien nog wat problemen met rot verwachten omdat de wind erdan niet goed door kan waaien.

 

Wat ik zou doen is van de buitenste planten de top naar buiten buigen en vast zetten met stokken. Dan krijg je mooie bolletjes. Groeit toch weer naar de zon toe.

 

Je autoflowers zien er erg mooi uit zijn mooi groot geworden.

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed man zien er mooi uit je plantjes.

Doordat je de Holland hope hebt getopt zullen ze flink in de breedte gaan groeien. Ik ben bang dat ze erg tegen elkaar aan staan. Kun je later misschien nog wat problemen met rot verwachten omdat de wind erdan niet goed door kan waaien.

 

Wat ik zou doen is van de buitenste planten de top naar buiten buigen en vast zetten met stokken. Dan krijg je mooie bolletjes. Groeit toch weer naar de zon toe.

 

Je autoflowers zien er erg mooi uit zijn mooi groot geworden.

Succes verder

 

Bedankt voor de tip, ik ga ff checken of ik daar wat aan kan doen inderdaad. Achteraf niet handig gedaan zo dicht bij elkaar gezet, maarja is de eerste keer zullen we maar zeggen... Ik zie ook nog geen enkel teken van bloei, dus is een laat soortje schijnbaar. Ik hoop dus maar op een droog en warm najaar;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet ook tot eind sept dus we zitten in het zelfde schuitje

 

hopen op het beste :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...