Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Heisenbergg

Autoflower Buitenkweek '15

Recommended Posts

Voor oktober oogsten is toch vroeg zat ? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik denk dat de laatste week wel ff billen knijpen word maar kan het toch niet beïnvloeden

dus we zien het wel.

 

En waar ik meer tegen opkijk is het knippen ook al zijn het twee planten die ik heb wat een kut werk

de eerste 100 planten waren leuk nu is de lol er echt af en is het meer een straf MAAR als jet hangt geeft het

toch wel een voldaan gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste week van september billen knijpen? Hoezo?

Oktober kan ook een hele mooie maand zijn nog ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi buitenkweekje!

Je planten staan kerngezond!

Wel opletten met meneer schaap, die lusten die malse blaadjes en topjes graag :likken:

Ben benieuwd naar jou oogst, heb zelf ook 2 autos staan dus zou graag de oogst vergelijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste week van september billen knijpen? Hoezo?

Oktober kan ook een hele mooie maand zijn nog ^_^

 

het is meer dat als er nu een bui valt er weinig aan de hand is want er zit nu nog niks op wat kan gaan rotten, als er straks toppen op zitten en het gaat dan regenen is sept ben je de klos. kwa zon of warmte geen gebrek in sept ( zou een beetje zonde zijn van 5 maanden werk ) dus vandaar billenknijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een later bloeistadium kunnen ze altijd gaan rotten.. ongeacht in welke maand.. Die van mij staan nu toch ook volop in bloei :rolleyes:

Het is niet zo dat ik er nu niet om hoef te denken omdat het juli is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat pica's van de autoflowers... ik ga morgen waarschijnlijk naar de Hollands Hope. Heb ze deze week is opgemeten, dan is wat makkelijker om te vergelijken;)

 

PowerPlant - 62cm - maar echt een bonken toppen in de hele plant:

 

nRDPsa8l.jpg

 

Vzsyn5dl.jpg

 

YrG9NJEl.jpg

 

BigBud - 69cm:

mFKcImyl.jpg

 

1tD3JIgl.jpg

 

Bg4QUtll.jpg

 

White Widow - 70cm:

k1ZPws0l.jpg

 

i31Y9lkl.jpg

 

9DVkF7hl.jpg

 

 

White Widow - 75cm:

 

I2DABtcl.jpg

 

m47dB7Ml.jpg

 

vAfxx7hl.jpg

 

Groepsfoto in de schuur. Ik heb ze maandag hele dag binnen gehad, en vandaag in de middag tot nu naar buiten. Vanaf donderdag word het weer beter gelukkig.

 

RLluNBrl.jpg

 

Hoeveel denken jullie dat er ongeveer aan zit droog, zover je dat in kan schatten? En ze moeten nog wel 1 a 2 weken toch? Tnx!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten!👌🏻

Edited by homegrower1967

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste week van september billen knijpen? Hoezo?

Oktober kan ook een hele mooie maand zijn nog ^_^

 

High life

 

Ten eerste had ik het over mezelf ik heb er nu nog niks aan zitten.

 

Ten tweede doe jij er 5 maanden over met je auto planten .....? Wel goed lezen als je een reactie neer zet

 

Ten derde iedereen weel dat ongeacht welke maand je zit vocht voor de toppen ( verdere bloeifase )slecht is

Dus als je plant in mei in bloei staat kan hij dus ook kan rotten heheh

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shifty:Ik betwijfel of dit allemaal wel waar is

 

Ik kan het zelf ook nog amper geloven, maatje ;) :P

 

De laatste week van september billen knijpen? Hoezo?

Oktober kan ook een hele mooie maand zijn nog ^_^

 

High life

 

Ten eerste had ik het over mezelf ik heb er nu nog niks aan zitten.

 

Ten tweede doe jij er 5 maanden over met je auto planten .....? Wel goed lezen als je een reactie neer zet

 

Ten derde iedereen weel dat ongeacht welke maand je zit vocht voor de toppen ( verdere bloeifase )slecht is

Dus als je plant in mei in bloei staat kan hij dus ook kan rotten heheh

 

Ik denk dat hij ook over zn 2e ronde heeft... maar we zijn het er over eens, vochtig weer kan het aardig verpesten in de bloei, en in sept/okt word de kans steeds groter dat dit het geval is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De laatste week van september billen knijpen? Hoezo?

Oktober kan ook een hele mooie maand zijn nog ^_^

 

High life

 

Ten eerste had ik het over mezelf ik heb er nu nog niks aan zitten.

 

Ten tweede doe jij er 5 maanden over met je auto planten .....? Wel goed lezen als je een reactie neer zet

 

Ten derde iedereen weel dat ongeacht welke maand je zit vocht voor de toppen ( verdere bloeifase )slecht is

Dus als je plant in mei in bloei staat kan hij dus ook kan rotten heheh

 

Met autoflowers weet he het nooit ,ik de zomer rotten ze ook net zo hard buiten zeker als er veel regen valt ,en weinig ventilatie heeft ,flink erdoor waaien bedoel ik .

En in okt kan je ook goed oogsten ,meestal heb je eind aug begin sept die klote regen ,als je plant daarna afbloeid en het is goed weer ,kan het goed uitvallen ,hoewel ik er bij de auto,s een groot vraagteken bijzet ,zeer rotgevoelig .

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke planten man. Vooral die WW ziet er goed uit zo! Worden volle toppen :yummy:

Maar ze zijn nog lang niet rijp hoor. Zeker niet met 2 weken al. Ik denk eerder minimaal 4 / 5 weken. Maar eerder oogsten kan altijd natuurlijk.. :whistle:

 

 

@ silverboxx,

Och jonge.. Je leest zelf niet goed. Je wilt een punt maken die niet te maken is omdat je zelf niet goed leest.

Ik geef alleen aan dat zelfs oktober ook een hele mooie droge maand kan zijn. Wat Wiet61 al zei: je kunt soms beter in laat september afbloeien als in augustus. Het is maar net wat het weer doet in die periode.

En met autoflowers is het altijd extra oppassen. En dat jij dus niet persé eind september hoeft te ''billen knijpen''.

Ik val je niet aan ofzo doe rustig man ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net terug van de guerilla hollands hope spot. Aardige struik moet ik zeggen, vol groen. Meer valt er niet echt over te zeggen :P Ik ben van plan om er volgend jaar een veldje Big Devil XL autoflower zetten (regulier). Ik ga daarvoor dit jaar een zadenkweek proberen... ik heb er 10 gekocht waarvan 9 kleine plantjes zijn geworden nu. Ik wil er op een gegeven moment 2/3 apart zetten ergens... moet nog even kijken hoe en wat, heb hier geen ervaring mee.

 

cyi7ISNl.jpg

 

szLUvB4l.jpg

 

9viJSfml.jpg

 

vbzDmAil.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde zou je onruid weg kunnen halen houd meer water en grondstoffen aan de pant. Proficiat met jou 1e kweekverslag naar het lezen van dit topic zit het wel goed bij jou laat je niet gek maken top. Heel veel vergeten hennep is onkruid groet uit zich zelf hard met liefde en goed grond in de natuur kan je heel ver komen lekker door blijven gaan in de natuur. Wanneer je alles door hebt kan binnen kweken altijd houd je controlle over de situatie weer in Nederland niet altijd optimaal. Maar goed niet aan de orde zorg voor later heel veel succes mag je een goed oogst tegemoet gaan 👍

 

PS: Brand plekken in het begin van de groei zijn brand blaasjes water in het blad is gaan opzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend even bij de spot geweest en overlegd met het "personeel". Lieveheersbeestjes waren druk met luis op te eten, en ook mijn maat egel was druk in de weer voor zijn slakkenmaaltje. Even later zag ik er zelfs twee lopen, dus ik denk dat er een nest zit. Ze gaan als de brandweer nog steeds, hopelijk hoef ik ze niet om te hakken :( . Ze worden namelijk te hoog, niet goed over nagedacht.... volgend jaar ga ik op deze plek een veld autoflowers zetten.... maar we zullen wel zien of we dit jaar de kweek gaan afmaken. Komt goed ;p Laterr

 

 

ycB4xEtl.jpg

 

kJ5ftkMl.jpg

 

2OjCw3Cl.jpg

 

bxFKONsl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je ze niet buigen of knaken? zie ik er hier wel meer doen op het forum.

zou zo zonde zijn om hem om te moeten hakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope nog geen enkele bloei... ze zijn wel vrij laat hé? Ik laat ze voorlopig nog staan, we zien wel hoe het gaat lopen. Ik hou jullie op de hoogte;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrienden van het forum, zit net wat te denken... is het een idee om er een net over te gooien zodat je een soort scrog idee krijgt? Iemand hier verstand van of ervaring? bedankt alvast;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dat prima kan al ben je er vrij laat mee.

ik zou ik wat info zoeken over knakken. denk dat je daar meer aan hebt in dit stadium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net terug van het "knakken" ging niet geheel zonder slag of stoot haha. Paar keer geknakt, met als gevolg dat er een soort wondjes onstonden (scheuren). En een hele top afgebroken. Ze zullen er niet dood van gaan denk ik maargoed.

 

lC06EkFl.jpg

 

CjBM7vel.jpg

 

En de autoflowers.... volgens mij bijna klaar om te oogsten, ik zie veel bruine haartjes en heb geen microscoop om naar de trichomen te kijken. Wat denken jullie ervan? In het echt zien de haartjes er bruiner uit moet ik zeggen.

 

WhiteWidow:

 

kLiFUOe.jpg

 

XITukCx.jpg

 

PowerPlant:

 

WiwEFUS.jpg

 

6395qSy.jpg

 

WhiteWidow 2:

 

sVsVhyB.jpg

 

j0f8JNb.jpg

 

Big Bud:

 

PyEn1Uq.jpg

 

p6NO27R.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de autoflowers nog wel even kunnen hoor...de foto's laten toch echt nog veel te veel wit zien in verhouding met bruin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...