Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

coco mapito

Levenslang Voor Afknallen Van 2 Mocro-Rippers

Recommended Posts

racisme komt van 2 kanten, en dan zelf racistisch doen just like dem ?

racisme komt van geen 1 kant dat bedoel ik alleen met mn post's.

blijf verder lekker in je waantje, als je ervan geniet ben ik ook weer blij, je maakt tenminste te kennen dat je er lol aan hebt.

end good all good.

 

Mzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

racisme komt van 2 kanten, en dan zelf racistisch doen just like dem ?

racisme komt van geen 1 kant dat bedoel ik alleen met mn post's.

blijf verder lekker in je waantje, als je ervan geniet ben ik ook weer blij, je maakt tenminste te kennen dat je er lol aan hebt.

end good all good.

 

Mzl

 

Sorry jongen, maar dat breezertaaltje van jou kan ik niet volgen.

 

Whatever happened to sense of humor? :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

die sense of humor hangt naast Lau

aan een touw.

Einde oestrogeen-achtig gemekker en melo-drama:

Tijd voor een heerlijk marokaans hasje,

en een sneeuwitje van broodkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde oestrogeen-achtig gemekker en melo-drama:

 

 

"Jij geen fijne dag,

Man die zich niet weet te verantwoorden

voor stomzinnige opmerkingen die zieke mensen kan beschadigen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde oestrogeen-achtig gemekker en melo-drama:

 

 

"Jij geen fijne dag,

Man die zich niet weet te verantwoorden

voor stomzinnige opmerkingen die zieke mensen kan beschadigen"

 

 

Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wees er maar trots op.

zal de overgang wel zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk jij dat je de overgang haalt of ben je al aan het dementeren? Ik gok op het laatste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, weetje wat het geval is:

 

Jij plaatst een (over) emotioneel bericht over een wietbaas die twee mensen liquideert,

die, als die op de blaren moet zitten, zich bewust wordt dat er veel vriendjes van de overledene in hetzelfde gevang zitten,

en er dus tussen uit knijpt.

Jij hebt de behoefte om dit in een context te zetten van een heel andere zaak,

krijgt tegengas, en gaat wederom over emotioneel medi gebruikers zitten uitlokken.

 

Ik denk niet jij prijs stelt om te horen hoe het met mijn lichamelijke conditie is,

dus daar vermoei ik je niet mee.

Als jij je misplaatste huillie huillie berichten iets minder gekleurd kunt belichten,

lijken alle moeilijkheden uit de wereld.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, weetje wat het geval is:

 

Jij plaatst een (over) emotioneel bericht over een wietbaas die twee mensen liquideert,

die, als die op de blaren moet zitten, zich bewust wordt dat er veel vriendjes van de overledene in hetzelfde gevang zitten,

en er dus tussen uit knijpt.

Jij hebt de behoefte om dit in een context te zetten van een heel andere zaak,

krijgt tegengas, en gaat wederom over emotioneel medi gebruikers zitten uitlokken.

 

Ik denk niet jij prijs stelt om te horen hoe het met mijn lichamelijke conditie is,

dus daar vermoei ik je niet mee.

Als jij je misplaatste huillie huillie berichten iets minder gekleurd kunt belichten,

lijken alle moeilijkheden uit de wereld.

 

 

Mijn berichten draaiden maar om twee punten:

 

Het absurde verschil in straf voor Lau G en roofmoordenaars van juweliers.

De hardvochtigheid van het EBI-regime, waarop door vele gerespecteerde advocaten zoals Gert-Jan Knoops, mensen die intellectueel wel iets meer in huis hebben dan jij, al heel lang kritiek wordt uitgeoefend.

 

Jammer dat veel mensen, waaronder jij, zich niet kunnen beperken tot het aangaan van een discussie op basis van argumenten. Einde discussie voor mij.

 

PS En dat gekoketteer met je ziekte begint ook strontvervelend te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, dan hoop ik dat je vind dat je je punt gemaakt hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gebruik van buitensporig grof geweld hoort niet bij deze plant.Dit verwacht je meer bij hard drugs, maar niet bij deze plant.Bepaalde politici kunnen hierdoor weer ideeën krijgen om de touwtjes nog strakker aan te trekken,Heel jammer dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gebruik van buitensporig grof geweld hoort niet bij deze plant.Dit verwacht je meer bij hard drugs, maar niet bij deze plant.Bepaalde politici kunnen hierdoor weer ideeën krijgen om de touwtjes nog strakker aan te trekken,Heel jammer dit.

 

Natuurlijk staan die politici weer voor in de rij om dit soort dingen te gebruiken om hun eigen achterlijke beleid te rechtvaardigen, maar ze zijn zelf wel de oorzaak van deze ellende. Als iedereen gewoon mag kweken en gebruiken komen criminelen niet aan de bak. Heb je ooit een politicus gezien, die heeft toegegeven dat hij een fout heeft gemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politici doen aan korte termijn denken of ze zijn flink bewerkt door bepaalde lobbygroepen, maar kijken niet wat echt goed is voor de samenleving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politici doen aan korte termijn denken of ze zijn flink bewerkt door bepaalde lobbygroepen, maar kijken niet wat echt goed is voor de samenleving.

 

Precies, dus dat systeem van politieke partijen, die de dienst uitmaken in een land, moet op de helling. Geleuter over partijtje X is beter dan partijtje Y slaat echt nergens op, het is 1 pot nat. Het is toch van de gekke, dat je bijv. alleen burgemeester kan worden als je lid bent van een politieke partij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beleid had in de jaren 90 al geupgrade moeten worden, maar de Fransen waren daar niet mee eens, dus zitten we nu met de gebakken peren.De Fransen maken zich liever druk over wiet dan over ;lekkende kerncentrales.

De meeste burgemeesters zitten ook voor hun eigen hachie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan deze aflevering nog goed herinneren... (wiet slecht voor je geheugen?:likken:)

 

 

 

Reconstructie van de moord....

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...