Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roeieklok

kristallen op blad

Recommended Posts

Goedenavond,

 

ik ben vandaag begonnen met het knippen van mijn planten (1e keer)

Nu zitten er op de kleine blaadjes van de top veel kristallen, mag ik deze blaadjes laten zitten?

Kunnen deze ook gerookt worden of keurt een koper dit af?

 

Groeten,

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Haal er niet teveel blad uit. Alleen het grotere waar geen hars op zit. Of alle blad er af waarvan je het steeltje overduidelijk ziet zitten. Alle blaadjes waar zowat geen hars opzit en die wat lichter groen zijn ook er uit. Blaadjes die in de top zitten blijven waar je de puntjes afknipt omdat de vingers te lang zijn waar wel hars aan zit vang je op en maakt er hash van of geeft het weg aan een vriend die dit doet. Ook de allerkleinste gele blaadjes haal je er af, ziet er niet uit anders... Hang je toppen over een tijdsbestek van minimaal 2 weken te drogen op een koele donkere geventileerde plaats.

Knip (modeleer) de toppen naar een soort denneappelvorm....

 

Suuk6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en check je knipschaar eens na elke 2-3 toppen, zit vol hars,

schraap het eraf en breng alles samen, zo had ik per plant

toch zo'n 2 joints.

Nog niet gerookt maar ziet er lekker uit in elk geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites
en check je knipschaar eens na elke 2-3 toppen, zit vol hars,

schraap het eraf en breng alles samen, zo had ik per plant

toch zo'n 2 joints.

Nog niet gerookt maar ziet er lekker uit in elk geval!

Bewaar die hash nog zo lang mogelijk in het donker , want pas dan gaat ie goed smaken, het liefst meer dan 2 maanden . Rook je het nu al op dan smaakt het echt niet goed . Geduld is een schone zaak !

 

Hash moet rijpen ,het is net wijn !

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de kwaliteit, wordt ie ook beter na 2 maanden ?

zo van die hash vant schaartje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het effekt van de hash veranderd weinig , wanneer het in het donker bewaard is.

Bij hash is de smaak zeker heel belangrijk , en aangezien er bladgroen (chlorofyl) in de verse hash zit moet die worden omgezet in suikers .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle 5 vingerige blaadjes gaan eraf bij mij, de 3 vingerige laat ik zitten, maar knip alleen de puntjes eraf, zit meestal toch niets tot weinig hars aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En knippen jullie tot tegen die bloembelletjes, gaan jullie ertussen of blijf je er een stuk vanaf?

Het is ook mijn eerste keer en ben vandaag even in de shop geweest en ik zie ook niet echt hoe mijn toppen op de lekkernijen uit de shop moeten gaan lijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Das binnenwiet, met veel vollere toppen.. Meeste buitenwiet heeft veeel meer blaadjes, ook omdat veel planten gewoon niet kunnen uitbloeien. Er zouden eigenlijk een paar verschillende plaatjes tussen moeten zitten, misschien kan ik zo wel een voorbeeldje geven met een nog onvolgroeide top van mijn plant, kheb alleen een zwar klote digitale camera..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...