Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

grow4funn

30 X Pp 1800 Watt

Recommended Posts

selecteer de mooiste

als je haar niet kunt missen uit de huidige ruimte,

omdat je maar 12 hebt.

snij dan een stek van de mooiste plant .

gooi die in je voorgroei tentje

dat word dan je moeder

en waneer deze ronde ten einde komt

kan je hem gelijk weer volgooien met stekken.

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen, met veel pijn in mijn hart al de mannen eruit gehaald.

Er zijn er nu nog 12 over. Even afwachten of ik de tent nog vol krijg, anders ga ik met 2 lampen verder.

 

span z.s.m. een net zodat elk stengeltje, hoe klein ook, belicht wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heb ik nodig om er een stek af te halen dan kan ik gewoon een stuk afsnijden en dan in een jiffy zetten

moet ik en stek pakken onder aan t plantje of bovenkant

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum...tekken-snijden/

 

als je nu een stek pakt heet dat monstercropping

je kan nu 2 stekken pakken voor het geval 1 mislukt

omdat je stekken in de bloei gepakt hebt

duurt het wel ff voor ze weer in de groei schieten

dit proces heet reveggen.

ik zal nog ff een paar topictitels met handige info posten

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede avond .

vandaag 16 dagen 18/6 en 13 dagen 12/12

der zijn nog 12 dames over .

de temperatuur kugt netjes tussen de 22 en 29 graden .

de lv zit tussen de 38% en de 50% .

ze krijgen elke dag een halfe liter water met het plagron voedings schema .

 

 

gallery_44094_17962_17932.jpg

 

 

gallery_44094_17962_12876.jpg

 

 

gallery_44094_17962_27580.jpg

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allemaal het gaat niet meer zo heel geweldig .

een plant word echt veel te groot .

en de temperatuur was van de week in een x 36 graden met 3 lampen .

met t warme weer dus k al 3 dagen ma met 2 lampen .

met 2 lampen aan is de temp zelfs nog 31 dit is gwn kut natuurlijk.

denk toch dat k de inblaas niet van zolder moet pakken dat die lucht te warm is

omdat de zon natuurlijk de hele dag op t dak staat te loeien ..

die dag dat de temp zo hoog was was t buiten ook 22 .

maar mn lamp brand van 2100 tot 0900.

precies altijd als k nie thuis ben dus ken er volgende week pas wat aan doen .

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die langste gewoon ff knakken, en misschien regulator van aptus een optie ivm temp. Las op teach me zijn topic dat hem dit help bij hoge temp.

Verder ziet het er goed uit toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat word er precies bedoelt met knakken dan voor de rest gaat t allemaal nog netjes hoop alleen dat k volgende week de 3e lamp wel weer aan kan zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

blaas je de warme lucht wel uit naar een ander vertrek?

 

ik draai 's nachts en heb met dezelfde tent en 3 lampen tijdens die warmere dagen uitschieters gehad naar 28.5 op tophoogte, afzuig draaide max op 60%

 

1000 in en 1500 uit zou dit met gemak aan moeten kunnen, tenzij de aangezogen lucht al iets van 27 graden is (zolderkamer, overdag hartje zomer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je neemt de plant net boven de bovenste internode en plet die voorzichtig tussen duim en wijsvinger en dan buig je hem de kant op waar je de meeste ruimte hebt.

Je voelt een knak, dat is voldoende je zijtoppen zullen nu meer de hoogte in gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak regulator van aptus, zeer goed tegen warmte en als je 2 à 3 dubbele dosis gooit remt het ook de groei.

Ik heb wel eens midden in de hitte golf gezeten, met temps van +-36. Ook nog met haze, weinig tot geen foxtails en gewoon kneiter hard.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak regulator van aptus, zeer goed tegen warmte en als je 2 à 3 dubbele dosis gooit remt het ook de groei.

Ik heb wel eens midden in de hitte golf gezeten, met temps van +-36. Ook nog met haze, weinig tot geen foxtails en gewoon kneiter hard.

 

Succes!

klopt idd wat je zegt, maar dan had die het eigenlijk al vanaf het begin moeten mee geven om echt bestand te worden tegen de warmte lijkt mij, en dat het met een dubbele dosering de groei remt is nieuw voor me, staan ze dan ook meteen stil of moet je dat een paar keer herhalen? en heeft dat ook eventueel nadelen? ik gebruik alleen in de zomer Regulater in de koudere maanden niet omdat ik kwa opbrengst geen verschil zie maar wel zonder problemen in de zomer ivm foxtails ect ect.

 

@ grow4funn ,hoe geef jij water van onder of boven? je aarde ziet er namelijk behoorlijk droog uit!

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak regulator van aptus, zeer goed tegen warmte en als je 2 à 3 dubbele dosis gooit remt het ook de groei.

Ik heb wel eens midden in de hitte golf gezeten, met temps van +-36. Ook nog met haze, weinig tot geen foxtails en gewoon kneiter hard.

 

Succes!

klopt idd wat je zegt, maar dan had die het eigenlijk al vanaf het begin moeten mee geven om echt bestand te worden tegen de warmte lijkt mij, en dat het met een dubbele dosering de groei remt is nieuw voor me, staan ze dan ook meteen stil of moet je dat een paar keer herhalen? en heeft dat ook eventueel nadelen? ik gebruik alleen in de zomer Regulater in de koudere maanden niet omdat ik kwa opbrengst geen verschil zie maar wel zonder problemen in de zomer ivm foxtails ect ect.

 

@ grow4funn ,hoe geef jij water van onder of boven? je aarde ziet er namelijk behoorlijk droog uit!

k geef van boven water rond de 700 ml per dag ma denk dat k 2 x per dag ga wateren wand de tensio geeft soms wel 400 aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak regulator van aptus, zeer goed tegen warmte en als je 2 à 3 dubbele dosis gooit remt het ook de groei.

Ik heb wel eens midden in de hitte golf gezeten, met temps van +-36. Ook nog met haze, weinig tot geen foxtails en gewoon kneiter hard.

 

Succes!

klopt idd wat je zegt, maar dan had die het eigenlijk al vanaf het begin moeten mee geven om echt bestand te worden tegen de warmte lijkt mij, en dat het met een dubbele dosering de groei remt is nieuw voor me, staan ze dan ook meteen stil of moet je dat een paar keer herhalen? en heeft dat ook eventueel nadelen? ik gebruik alleen in de zomer Regulater in de koudere maanden niet omdat ik kwa opbrengst geen verschil zie maar wel zonder problemen in de zomer ivm foxtails ect ect.

 

@ grow4funn ,hoe geef jij water van onder of boven? je aarde ziet er namelijk behoorlijk droog uit!

 

Zo staat het op de aptus site:

 

Tips & Trucs

Meng de Regulator altijd als eerste in het voedingsvat als dit helemaal gevuld is met schoon water.

Met de Regulator blijft de plant compact. De afstand tussen de vertakkingen (internodes) wordt heel regelmatig. Als planten te groot dreigen te worden kan met het hoger doseren van de Regulator de groei in de hoogte worden geremd. Met de Regulator kunnen planten veel hogere temperaturen aan. Tot 40°C blijft de plant gewoon groen groeien en bloeien. Regulator verhoogt het droge stof gehalte. Dit levert bij het indrogen een paar procent voordeel op!

Maak een vat met Regulator binnen 3 dagen op.

 

 

Ik zie ook zeker meer in opbrengst, maar kan ook liggen aan andere factoren die ik nu beter beheers.

Maar tegen warmte werkt het zeker. Ik had toen 2 kweekjes lopen. 1 daarvan op canna en supertrive, 1 op aptus met regulator. Die ene op canna veel foxtails. wel compact, maar minder dan op die ene van aptus. Temps en stats waren nagenoeg hetzelfde.

 

Opbrengst canna per m2: 500gr

Opbrengst aptus per m2: 580gr

 

Beide had ik 600w per m2 hangen. Trek daar zelf maar je conclusies uit.

 

 

Succes in ieder geval deze ronde!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook de aptus lijn altijd zeer tevreden over geweest, maar als basis voeding gebruik ik nog altijd canna, welke basis voeding gebruik jij dan?

 

grow4funn, 400 mbar is veel te droog probeer tussen de 70 en de 100 te blijven, zou eens 1,5 liter per plant doen kijken tot hoever die zakt, soms moet je gewoon een flinke plens water geven om hem even goed te laten zakken en dan goed bij sturen en juiste hoeveelheid proberen te vinden.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik h&g cocos a en b. Npk verhouding is mooi in die voeding niet te zwaar dus mooi voor haze. Misschien dat ik daarom wat hoger met de ec kan. Ook wel bcuzz gebruikt maar met Hg toch betere resultaten. Moet ik er wel bij zeggen dat ik met bcuzz die ronde probeerde om de ec max 1.7 op te laten lopen. Misschien dat daar aan ligt. Ben toch maar gwn terug gegaan op Hg.

 

Ik geloof als ik het goed heb a van Hg npk 4.0.3. Bcuzz zit op 6.0.6. Dacht zoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook de aptus lijn altijd zeer tevreden over geweest, maar als basis voeding gebruik ik nog altijd canna, welke basis voeding gebruik jij dan?

 

grow4funn, 400 mbar is veel te droog probeer tussen de 70 en de 100 te blijven, zou eens 1,5 liter per plant doen kijken tot hoever die zakt, soms moet je gewoon een flinke plens water geven om hem even goed te laten zakken en dan goed bij sturen en juiste hoeveelheid proberen te vinden.

ze hebben net water gekregen de tensio gaf gwn weer 500 aan veel te droog dus ze hebben 700 ml gekregen en als ze dat hebben gehad dan geeft de tensio 40 aan .

k denk dat k 2 x per dag moet gaan wateren .

de vokgende ronde worden zeker potten van 25 liter .

wand als k.nu een liyer geef komt het er aan de onderkant pot uit en toch 24 uur later geef de tensio weer 500 aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is als je met kleine potten kweekt idd en zaad planten zuipen veel, beter gewoon idd 25 liter kuipen of nog groter dan komt de tensio meter ook meer tot zijn recht.

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag .

vandaag 16 dagrn 18/6 en 22 dagen 12/12.

de inblaas verplaatst en de temperatuur zit weer mooi op max 29.4 snachts rond 1 uur zelfs nice 28.

met 3 lampen de temperatuur met de lamp uit is 25.4.

de lv zit tussen de 45 en 34.

ze krijgen nou anderhalve liter per dag dus 18 liter per dag met 18 ml green sensation en 85 ml bloom.

 

gallery_44094_17962_2875472.jpg

 

gallery_44094_17962_1172420.jpg

 

 

gallery_44094_17962_1990866.jpg

gallery_44094_17962_1935329.jpg

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede morgen .

16 dagen 18/6 en vandaag 28 dagen 12/12.

de temperatuur zit mooi tussen de 21.9 en 28.5.

de lv tussen de 56 / 34.

ze krijgen per dag 1.5 liter per stuk dat is dus 18 liter per dag de tensio zit elke x tussen de 50 en 250.

ik gebruik 18 ml green sensation en 90 ml terra bloom.

ze gaan tot nu toe lekker al heb k wel een hele erge doorschieter die zit al net zo hoog als de lamp kap .

met de rest gaat t heel goed volgens mij .

 

 

gallery_44094_17962_2738615.jpg

 

 

gallery_44094_17962_3599537.jpg

 

 

gallery_44094_17962_2834767.jpg

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het met de stekken,

die je genomen hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het met de stekken,

die je genomen hebt

ja k was denk k te laat wand moest ze dan ook.nog laten wortelen en voorgroeien stekken sneiden en wrer voor groeien .

mijn volgende ronde worden weer zaden aleen nu wel betere hoop k en dan neem k er 4 meer om daar me moeders van te maken en daar voortaan stekken van af ga halen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag .

vandaag 16 dagrn 18/6 en 36 dagen 12/12.met 26 dagen zichtbare bloei.

de temperatuur zit mooi op max 28.7 snachts rond 1 uur zelfs nice 27.4 :yummy:

de temperatuur met de lamp uit is 20.1

de lv zit tussen de 61 en 34.

ze krijgen nou anderhalve liter per dag dus 18 liter per dag met 18 ml green sensation en 85 ml bloom.

 

gallery_44094_17962_2116511.jpg

 

gallery_44094_17962_75894.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...