Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

grow4funn

30 X Pp 1800 Watt

Recommended Posts

Ten eerste ik hou ook net van zaadplanten teveel feno verschil en kans op herma... ten tweede pp is geen super opbrenger neem dan a.haze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste ik hou ook net van zaadplanten teveel feno verschil en kans op herma... ten tweede pp is geen super opbrenger neem dan a.haze...

raar de gs zegt tegen mij pp is een van de grootste opbrengers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste ik hou ook net van zaadplanten teveel feno verschil en kans op herma... ten tweede pp is geen super opbrenger neem dan a.haze...

raar de gs zegt tegen mij pp is een van de grootste opbrengers

moet je niet na luisteren gs praten altijd wat voor het beste voor handen ligt, pp is een leuk soortje maar niet uit zaad niet compact genoeg en dat is bij jou ook duidelijk te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP is geen kilo knaller nee. Werk zelf altijd met gefeminised zaden. En nog NOOIT geen hermas gehad. Dit kun jezelf goed in de hand houden door niet te lopen klooien met je temperatuur en licht. Houd je het stabiel dan is er niks aan de hand.

 

Stekken brengt spint en andere rotzooi mee in je kweekruimte. Zaad niet.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP is geen kilo knaller nee. Werk zelf altijd met gefeminised zaden. En nog NOOIT geen hermas gehad. Dit kun jezelf goed in de hand houden door niet te lopen klooien met je temperatuur en licht. Houd je het stabiel dan is er niks aan de hand.

 

Stekken brengt spint en andere rotzooi mee in je kweekruimte. Zaad niet.

 

Met welke soorten heb jij goede ervaringen, TGM? Coole nick trouwens. :tu :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical, Critical Jack, Skunk. En heb nog NL staan en een paar Great White shark staan. Maar wat die gaan doen geen idee. Heb nu net 24 zaailingen overgezet in 11 liter potten. NL X WW

 

Met haze iets minder goede ervaringen.. wat Fem zaad zou zijn schoot me alles vol met zaad. En een paar mannen er tussen.. Al met al 11 weken ellende dus

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste ik hou ook net van zaadplanten teveel feno verschil en kans op herma... ten tweede pp is geen super opbrenger neem dan a.haze...

raar de gs zegt tegen mij pp is een van de grootste opbrengers

moet je niet na luisteren gs praten altijd wat voor het beste voor handen ligt, pp is een leuk soortje maar niet uit zaad niet compact genoeg en dat is bij jou ook duidelijk te zien.

dat heb jij helemaal goed gezien het is zeker niet compact

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coco jambo, ik heb een hekel aan zaad, telkens als ik iets voorbij zie komen wil ik weer iets speciaals i.p.v. de standaard shaze-stek, bijv sannie gehad zoals shack,SP,Killingf maar telkens wanneer de stekboer mijn favo haze niet beschikbaar had.

 

nood breekt wetten, een stek is identiek aan haar moeder behalve dat ma een penwortel heeft.

zaad niet, en dus zit ik hier weer met een kush (hy-seeds<tevreden over) welke gelukkig wat meevalt maar toch ook weer wat verschil in plant qua structuur/rijpheid, niks boven mn shaze stek die is , sneller klaar op dezelfde dag klaar, gelijk veld,geen verschil in wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt is een nadeel. Daarom scrog ik de boel ook. En om alles een beetje gelijk te houden duw ik wat terug en dan omleiden. Hy seeds is een goede idd. 100% ontkiem met mn zaadjes

 

Maar qua opbrengst wel altijd goed met zaad. Altijd op minstens 30 g per plant gemiddeld

gezeten. Hoe erg ik ze soms ook mishandeld had.

 

Bij stekken is het soms maar zien wat je krijgt. Oude moederplanten / slechte wortels/ of een zooi spint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spint heb je zo eruit gehaald als je de goeie middelen hebt slecht gewortelde stekken is je eigen schuld moet je ze niet pakken :whistle: ik draai momenteel beter met stekken dan met zaad verleden ook altijd zaad gehad maar na een tijdje toch herma's terwijl de omstandigheden en de soort precies het zelfde waren was puur de genetica en in de zomer met zaad kweken is ook een ramp kunnen echt niet tegen warmte die krengen kom je een keer boven de 30 graden meteen foxtails hermas tot en met en dat ligt niet aan je zelf! kweek die critical jacks maar een van de hy-seeds in de zomer met temperaturen boven de 30 kijken of je dan nog altijd zo tevreden bent :lol: :lol:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar skunk staan in de zomer anders.. af en toe boven de 30 graden en geen last. Zet er straks tubes in en een andere luchtinlaat.. dus ben er niet zo bang voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt is een nadeel. Daarom scrog ik de boel ook. En om alles een beetje gelijk te houden duw ik wat terug en dan omleiden. Hy seeds is een goede idd. 100% ontkiem met mn zaadjes

 

Maar qua opbrengst wel altijd goed met zaad. Altijd op minstens 30 g per plant gemiddeld

gezeten. Hoe erg ik ze soms ook mishandeld had.

 

Bij stekken is het soms maar zien wat je krijgt. Oude moederplanten / slechte wortels/ of een zooi spint.

30 gram per plant vind k wel heel erg weinig ik had nu al iets meer als 50 per plant en bij 2 was de hoofdtop een bos takken en een hoofdtop heb k nog weg moeten gooien ook dus denk dat k wel op 55 per plant zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar skunk staan in de zomer anders.. af en toe boven de 30 graden en geen last. Zet er straks tubes in en een andere luchtinlaat.. dus ben er niet zo bang voor

zet die critical jack maar eens van Hy-seeds in de zomer begin meteen een kweek verslag praten we dan verder ;) heb in het begin ook niet vaak last gehad van herma's maar toch uiteindelijk gekregen, je kan nu wel alle soortjes gaan testen om te kijken welke stabiel zijn en niet met alle respect maar daar heb ik geen tijd voor :D weet wel welke ik moet zetten als ik het nog eens zou doen, maar ben nu dik tevreden op stekken en haal nu zelfs meer en heb geen last van spint. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken zijn heel erg moeilijk te krijgen hier erg jammer wand k zou ook graag een x rondje draaien met stekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens berekeningen van justitie haalt de gemiddelde hennepkweker 28,2 gram hennep van 1 plant af :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens berekeningen van justitie haalt de gemiddelde hennepkweker 28,2 gram hennep van 1 plant af :D

hihi dan zitten ze er toch dik naast ligt denk ik ook wel beetje aan hoe lang dat je zo voorgroeid

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij justitie leven ze nog in het slabtijdperk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tgm dat is grappig eerst zei je dat je nooit hermas had en bericht erna schrijf je haze 11 weke ellende vol met zaad xD ??? Stekken trouwens preventief behandelen met 2 soorte gif en afwisselen met gebruik om resistentie te voorkomen :) vertimec bijvoorbeeld en nog 1 ;) gaan opzeker kapot die krengen alleen niet meer gebruiken in bloei !! Dan roofmijten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tgm dat is grappig eerst zei je dat je nooit hermas had en bericht erna schrijf je haze 11 weke ellende vol met zaad xD ??? Stekken trouwens preventief behandelen met 2 soorte gif en afwisselen met gebruik om resistentie te voorkomen :) vertimec bijvoorbeeld en nog 1 ;) gaan opzeker kapot die krengen alleen niet meer gebruiken in bloei !! Dan roofmijten ;)

 

Dat haze zaad was via via verkregen. Zou femmed zijn. Van de 80 waren 4 mannen rest herma.. verder uit fem zaad dus nooit hermas gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het feit is dat de planten ondervoed zijn geweest zeker op het einde!Ik geef de laatste 2 weken voor de laatste week 20 % meer voeding.En dan spoel ik 7 dagen tot klaar Ph 5,8!!!!!!.Je plant heeft waarschijnlijk de zichzelf te veel opgevreten.Mijn mening over zaad en stek is als je van beide goeie hebt,Heb je goeie. :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

schema's zijn er niet voor niets. Als het toegevoegde waarde had stond er wel gooi er extra in als je dat wat lijkt. Ook niet elke plant vind dat lekker als je met een te hoge ec water geeft. Plus die voeding moet je er ook weer uitspoelen in een week anders ga je dat proeven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu voor het eerste stekken staan en daar voor altijd uit zaad ook met 100planten en nog nooit een herma gezien in live en ook nog nooit zaad gevonden

 

Nu met stekken ff kijken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...