Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
airmax

Bewerkte Amnesia Gekocht Bij Sky Breda

Recommended Posts

Laatst in Breda, wegens gebrek aan eigen wiet, bij coffeeshop Sky Amnesia a 10 /gr. gehaald.

 

bewerkte wiet

 

 

klein topje, ik nawegen, toch een gram.

ik ruik eraan, lichte amnesia geur en voor de rest een beetje een lucifer / fosfor geur...

Jointje draaien, hmm de wiet kruimelt vreemd. lijkt niet helemaal droog, maar delen verpulveren toch goed.

 

steek m aan, paar flinke hijsen... krijg ik me toch een hoestbui, bleef er bijna in hangen.

 

2 uur daarna nog stikbenauwd. koppijn !

sjekkie draaien, weer accuut kwartier aan het hoesten !

 

na wat kijken met flink wat licht zie ik ook allemaal kleine ronde bolletjes tussen het gruis liggen.

 

028

 

Deze zie je ook op de wiet. ze glinsteren als diamantjes in fel licht.

 

Het lijkt net of de wiet volzit met thc maar das waarschijnlijk Brix+ of een andere rotzooi om het zwaarder te maken.

Trychromen groeien niet uit stamperhaartjes, deze wiet heeft zelfs trychomen op de bruine haartjes.

 

Stukje wiet in me mond maar het knartst niet.

 

Rook zelf al meer dan 20 jaar maar was het nog niet tegengekomen. Je verwachthet niet bij een shop waar ik al jaren af en toe kom.

Dit was iig de laaatste keer.

 

Bij deze ben je gewaarschuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om zeker te weten of er met de wiet gerommeld is zal je het onder een microscoop moeten bekijken en moeten vergelijken met een soort die je zelf gekweekt hebt. Op het plaatje zie ik niks vreemds en bovendien kreeg je de tweede hoestbui van het shagje zeg je zelf. Zou het daar ook door komen? Waarom zou een koffieshop rommelen met de wiet? Dan jagen ze immers de klanten weg en kunnen de deuren dicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien niet de shop......maar er bestaat ook nog zoiets als de 'achterdeur'en daar komt de leverancier....en die heeft andere belangen..

Ben zelf 52,blow vanaf mijn 14e,heb zelf in shops gewerkt en meerdere malen 'meuk' geproefd en gezien ...... Het gebeurt nu eenmaal ook dat er soms in een grotere partij een pondje rommel zit...helaas, maar het gaat om geld,dus wordt er ook belazerd.

Big bad world,rotten to the core....

Ben zo blij met mijn eigen blowtje......

Greetz K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet niet gezond uit airmax!

9/10 brixwiet!

ik zou zeker terug gaan en mijn mening daar even zeggen en centen terug vragen!

 

Misschien niet de shop......maar er bestaat ook nog zoiets als de 'achterdeur'en daar komt de leverancier....en die heeft andere belangen..

 

 

dat vind ik wel een straffe uitspraak!

dan nog bestaat er iets als controle.....

als ik een shop uitbaat is het mijn verantwoordelijkheid toch het product te controleren!

ik zou geen bewerkte troep aan mijn klanten willen verkopen.

 

het moet zelf niet veel kennis zijn, maar met een klein beetje kennis van het product dat je verkoopt kan dit vermeden worden.(als je iets verkoopt gaan we er toch vanuit dat je kennis hebt van wat je verkoopt)

ik zie van achter mijn pc zo dat dat bewerkte troep is, dan ga je mij toch niet vertellen dat de persoon die dit inkoopt voor de shop dit niet ziet?

 

net hetzelfde als je naar e slager gaat en een rotte biefstuk koopt, dan ga jij de slager toch scheef bekijken en niet de leverancier?

de slager zijn job om zijn biefstuk te controleren hoor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet hiervan een melding maken bij de eigenaar,het is vast niet ZIJN intentie geweest zooi te verkopen.

Ik zou het als eigenaar niet graag horen maar zeker dankbaar zijn voor de info,om te voorkomen dat er nog meer zooi de deur uitgaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de foto opblaast (helaas is de kwaliteit naar beneden gegaan bij het uploaden) zie je dat de trychomen helemaal met elkaar 'versmolten' zijn.

Dit is binnen in het topje wat minder.

Ook zit hetzelfde op de takjes; en als je heel goed kijkt zie je gewoon klonten 'thc' zitten.

 

Ik sluit me wel aan bij het commentaat van uitdekastdan, wellicht is het , op een grote partij, erdoorheen gemixt.

 

Erg jammer, want het was een mooi wietje ,zonder de toevoeging.

 

 

Ik houd een slag om de arm, Heb jarenlang goede wiet gehaald bij de Sky.

Het is ook een moeilijke markt op dit moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update:

 

Na het verhaal verteld te hebben aan een vriend.... is deze naar de sky geweest en heeft een 10tje amnesia , 10tje NLX en een 10tje Hya (hash) gehaald.

Andere vriend heeft een USB microscoop meegenomen.

 

Alles onder de microscoop; ziet er goed uit. Niet bewerkt. geen beestjes.... de amnesia is ook totaal anders dan dat wat ik heb gehad. mooie lichtgroene kurkdroge, keiharde foxtails.

 

Dit is weer de sky-weed zoals ik hem ken !

 

leuke bijkomstigheid: het nawegen.

 

10tje NLX (8,-/gr) : 1,37 gram gekregen

10tje Amnees (10,-/gr.) 1,12 gram gekregen

 

en dan de 8,-/gr. Hya hash (altijd goed, begint te bubbelen als je er een vlam bijhoudt) 1,56 gram gekregen (!!)

 

 

Wil de Sky dus niet dissen.

Denk gewoon een gevalletje pech hebben de vorige keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...