Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

32 X Pp Onder 1200 Wat

Recommended Posts

@jack ook als je stekken snijdt van reg kan je hermanen krijgen:)

als de strain niet stabiel is .

gewoon een beetje research doen

 

zo kunnen we volgens mij nog uren doorpraten jack:)

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dus in mijn ogen is dus de beste oplossing een moeder kweken uit een mooie stek die ongedierte vrij is en klaar ben je ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ruimte niet echt heb denk ik dat je aan stekjes moet blijven denken en gelijk behandelen, zie je toch een kans een plekje te maken zou ik het zo doen.

 

Regulier zaad (sterke strain) daar dames van over houden even voorgroeien van iedere dame stekje snijden beetje voor groei en gelijk 12 12 mooiste en beste pheno voor jou er uit kiezen en u weet welke mag blijven als moeder waar je de stek van gesneden heb. Ben je wel een week of 10 verder maar dan heb je jou ideale moeder die je met zekerheid kindjes geeft zonder spint herma gevallen enz

 

Deze dames hebben al aardig wat behandelingen gehad en het zal maar de vraag blijven of de dame wel daadwerkelijk spint vrij is/was heb je dalijk een moeder die toch onder zit of moet behandelen weleens gelezen dat het het vaak behandelen van je moeders met verti enzo alleen maar meer kans geeft op niet goed aanslaande stekken

 

Greetzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot zo ver gaat het gelukkig nog steeds goed met de dames.

De bloemvoorming neemt toe en ze zien er naar mijn mening goed uit :likken: .

De dames beginnen ook steeds meer dorst te krijgen en worden dan ook op hun wenken bediend.

Dan ook nog even een vraagje want dat weet ik na al die jaren nog steeds niet goed.

Wanneer is de beste tijd om te beginnen met booster?

Te vroeg is niet goed maar te laat ook niet dus dat wil ik graag nog eens weten.

 

zo staan de dames er nu bij na bijna twee weken 12/12

 

gallery_5827_17895_863282.jpggallery_5827_17895_619489.jpggallery_5827_17895_1133703.jpggallery_5827_17895_1703116.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke booster wil je gaan gebruiken? ik zou er nu mee beginnen aangezien je topjes duidelijk beginnen te komen. staan er goed bij :showoff:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

Ik denk gewoon de booster van Elixer want ik gebruik ook de andere voeding van dit merk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het merk zegt me niks maar je kan het zeker al geven, ik zelf vind Aptus de beste booster hebben maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine update!

De dames zijn druk bezig met het maken van de topjes en tot nu toe gaat alles nog goed!

maar ik heb toch weer spint waar geneomen en ik word er nu toch wel een beetje gek van want die kolere beetjes lijken wel van staal.

Ik ga toch nog 1 keer spuiten met wat floramite dat ik overmorgen denk wel binnen heb.

Nu weet ik zeker dat ik toch zelf maar stekken ga maken en maak wel ruimte in mijn slaapkamer al vind mijn wederhelft dat niet zo leuk.

Ik wil niet altijd maar angst willen hebben door die micro criminelen die mijn planten verzieken.

Maar goed dat is voor later.

Hier wat foto's van de dames die druk aan het bouwen zijn.

 

gallery_5827_17895_4705544.jpggallery_5827_17895_2212533.jpg

 

 

gallery_5827_17895_728699.jpg

 

Als iemand op of aanmerkingen heeft of eventueel tips hou ik mij aanbevolen :rolleyes:

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt waarschijnlijk last van resistentie je had eigenlijk moeten afwisselen met Envidor en Apollo, floramite heeft ook niet veel zin meer maar je kan het wel proberen,jammer van die kut beesten maar buiten dat vind ik ze geweldig erbij staan!

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je toch voor gif kiest kun je idd net zo goed (op tijd) de hele serie inzetten

 

2ihrvki.jpg

 

maar een volgende run met eigen moedertjes is natuurlijk het beste.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja

Volgens mij heb ik dat net verteld.

Vertimec en nissorun al gebruikt en nu ga ik dus voor floramite.

Ik weet dat ik het anders had moeten doenin het begin maar ik dacht dat Plant vitality plus voldoende was als prefentief middel.

ik gebruik het ook liever niet dan wel maar lijdzaam toekijken hoe ze mijn plantjes opvreten kan ik dus niet.

 

Ik heb al het een en ander besteld om zelf te gaan stekken maar dat word een ander topic waar ik heel veel hulp bij kan gebruiken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer een weer een paar dagen verder en tot nu toe ziet het er behoorlijk uit.

De voeding wat opgekrikt en vanaf volgende week voorzichtig wat booster mee geven.

Voor mijn gevoel gaat het niet zo snel maar dat zal wel komen omdat ik de dames elke dag zie ^_^ .

Ze worden steeds dorstiger en krijgen dan ook regelmatiger water.

genoeg gepraat en tijd voor wat foto's

gallery_5827_17895_728699.jpg

gallery_5827_17895_5018140.jpg

gallery_5827_17895_1325969.jpg

gallery_5827_17895_2266267.jpg

gallery_5827_17895_1491173.jpg

gallery_5827_17895_4023250.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie niet wat ik post!

 

Ahh nu weer wel:)

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren even de kast opgeruimt en tot mijn grote verrassing vond ik een aantal zakjes met zaadjes van spliff die ik een jaar of 5 geleden kocht van een gozer op marktplaats.

leuke soortjes zoals bleuberry ,afgaan gold, super skunk ,strawberry haze en white widow.

Ik een zakje super skunk open gemaakt en de zaadjes tussen wat vochtige watjes gelegt en wat denk je?

Na 5 jaar gewoon na twee dagen de zaadjes open en de wortel uit het zaadje stekend.

Ik heb ze toch maar even in een potje gedaan en mischien komt hier dan mijn volgende kweek wel uit :D .

Ik kan in iedegeval lekker gaan oefenen met stekken maken als ze inderdaad lekker gaan groeien.

 

Je kast af en toe opruimen kan geen kwaad :lol:

gallery_5827_17895_2308511.jpg

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer even een kleine update.

Gisteren voorzichtig wat booster mee gaan geven en ik ben benieuwd of het wat uitgaat halen.

Dames hebben het nog steeds naar hun zin en ze zijn lekker aan het bouwen.

Ze gaan ook al lekker ruiken en drinken nu als een gek.

temperatuur is ook nog steeds netjes 29.5 met de lampen aan en 21 met de 22 met de lampen uit.

de ph ook maar eens gemeten want dat doe ik eigenlijk nooit en die kwam uit na de voeding plus pooster rond de 6.2.

hier weer wat foto's van de dames zoals ze er nu uit zien.

gallery_5827_17895_1479455.jpg

gallery_5827_17895_592459.jpg

gallery_5827_17895_1513448.jpg

gallery_5827_17895_822491.jpg

gallery_5827_17895_3479258.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb bij een plant wat roest plekken gezien maar weet niet echt wat het kan zijn.

Duid dit op een tekort of zou ik de voeding wat aan moeten passen?

Het is maar bij een plant maar ik weet hoe snel het kan gaan.

 

Ik had beter even een foto kunnen maken maar dat doe ik bij de volgende de keer als er weer zo'n blad tussen heb zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie groene planten!

Over een plant met wat roest zou ik me geen zorgen maken.

Edited by Zwemvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat duit op een Calcium magnesium te kort komt heel veel voor in dit stadia van de bloei, had er in het verleden ook wel eens problemen mee en het kan best heftig worden als je er niks aan doet maar het kan natuurlijk ook bij enkel blad blijven, ik geef vanaf week 3 bloei tot aan het einde van de bloei 1 keer per week Ca/Mg van Aptus met alleen water wat ik niet af zuur en heb nooit meer een roestvlekje gezien. aanrader dus!

 

Ps: vaker ligt het ook aan het water dat verschild namelijk per regio de 1 zit meer kalk in het water dan de ander, ik zal er wel even wat aan doen ook al is het niet ernstig je top ontwikkeling zal alleen maar ten goede komen met de juiste behoeftes en in dit stadia hebben ze ontzettend veel behoefte aan calcium magnesium ;)

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames gaan lekker alleen denk ik dat ik wat minder voeding moet mee geven want hier en daar zie ik toch wat verbrande bladpuntjes.

Ik heb nog zo'n week of 5 te gaan dus laat ik wat voorzichtiger zijn.

Het zalniet de eertse keer zijn dat op de een op andere dag het compleet herfst lijkt te zijn.

De geur die de dames laten ruiken is heerlijk en ze beginnen al lekker te plakken.

Temp is nog steeds het zelfde en de ph van het voedings water ligt rond de 6.2.

Genoeg gepraat hier wat foto's van de dames nu 4,5 inzichtbare bloei.

gallery_5827_17895_4555425.jpg

gallery_5827_17895_3301793.jpg

gallery_5827_17895_1228797.jpg

gallery_5827_17895_2505263.jpg

gallery_5827_17895_1012581.jpg

 

Ik heb ook een keer alleen water gegeven met ca/mg van aptus omdat ik denk dat ze dat ook een beetje tekort aan het komen zijn dus ik wacht even af of ik daar verbetering in zie en of de roest plekjes zich niet verder gaan verspreiden.

 

Groeten.

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ca/mg mag je al vanaf week 3 mee geven.

 

Ziet er goed uit verder!!

 

Gr,

 

GK

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er top uit :tu zou alleen als ik jou was die ca/mg gewoon 1 keer per week tot het einde blijven mee geven ook al zie je niks van roest plekjes meer het zorgt ook echt voor een compacte top ontwikkeling heb ik gemerkt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...