Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

32 X Pp Onder 1200 Wat

Recommended Posts

Die staan er heel mooi bij. Wat betreft de afstand van de lampen t.o.v. het gewas, heb ik me laten vertellen dat je het aantal watten door 10 deelt om die te bepalen.

ik heb altijd geleerd om naar je plant te kijken reactie van bladeren enz enz en vanuit daar uit de lamp hoogte bepalen in plaats van iets te berekenen ;) het ene soortje zal anders reageren dan een ander. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha daar heb je ook wel weer gelijk in Jack White, maar ik heb nog niet meegemaakt dat die theorie niet opging. Daarom zou ik wel proberen of die lampen er nog net wat dichter op kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo we zijn weer een paar dagen verder en het is druk in de tent!

De bloei begint zich ook aan te melden en tot nu toe geen spint meer ondekt maar blijf er goed de smiesen in houden.

Water gift is nu nog dertig liter per keer dus net geen liter de plant.

temperatuur lampen aan 29.4 en lampen uit 21.6

 

De foto's ;)

gallery_5827_17895_431864.jpggallery_5827_17895_3437192.jpggallery_5827_17895_4424173.jpg

 

gallery_5827_17895_1726196.jpg

 

Ik heb de lampen wat hoger gehangen vandaag zodat er weer plus minus 55 cm tussen gewas en lamp zit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er al zeer mooi dicht gegroeid uit!! :verrygood kunnen veel een voorbeeld aan nemen hier op het forum! :whistling goeie zet van je dat je Vertimec en Nissorum gespoten hebt beter dan die dure biologische rotzooi wat van de klote niet werkt dit dood meteen alles dat zie je wel weer zal het wel nog even blijven spuiten voor de zekerheid 1 x per week tot dat de topjes langzaam komen, dit belooft nog wat hier :popcorn:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo net de dames even behandel met een mix van Vertimec en Nissorun en hoop nu wel een plaag verhinderd te hebben.

 

Hoeveel van dat spul heb je gebruikt en op hoeveel liter water ect..

Ben er wel nieuwsgierig naar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Stickey vingers.

Ik heb 2.5 ml vertimec gemixt met 1.5 ml nissorun en dat met 5 liter water.

Ik herhaal dat woensdag nog 1 keer en dan hoop ik echt helemaal vrij te zijn van die micro criminelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een grondig onderzoek dacht ik toch nog wat te zien dus heb ik maar weer gespoten en morgen toch voor de zekerheid wat roofwantsen bestellen.

Baat het niet dan schaad het niet zal ik maar zeggen. :whip:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check marktplaats en tik in spint daar kom je een paar verkopers tegen die het per ml verkopen.

Ik kreeg het netjes verpakt in twee apothekers flesjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker met vertimec spuiten . :evil:

echt een top kwekert

je gaat het zelf ook roken zeker. :smoke

zal vast lekker zijn die vertimec :whistle:

 

volgende x preventief bestrijden?

of weer van die *******troep

Edited by djbroertje
scheldwoord verwijderd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de moeite had genomen om het begin te lezen had je gezien dat ik het preventief geprobeerd hebt met PV+

en dat dat niet gewerkt heeft.

Ben je een beetje gefrustreerd of zo?

Maar goed als jij denkt dat je zo moet reageren.

Er zit nog geen top in dus het kan geen kwaad.

En als je zo nodig moet schelden kies voortaan een ander woord i.p.v wat je nu gebruikt.

Wat was het forum toch leuk vroeger toen iedereen in zijn waarde werd gelaten.

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle bak power p. :tu

Hopelijk houdt je die spint onder controle. :kill:

 

@chucha: zou je je misschien een beetje in kunnen houden en dit soort reacties in het vervolg achterwege willen laten?

Dank u. ;)

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

power p , laat je niet gek maken door die hippie gewoon je ding blijven doen wat je denk dat goed is, je hebt hebt een mooi top groen veldje probeer het zo te houden gif of geen gif oprotten met die tering beestjes :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@power p .

excusus als ik je heb beledigd

maar begrijp goed dat ,

het woord dat ik nu gebruikt hebt .

breng je de consument van jouw product toe

en dat is niemand toe te wensen

vandaar mijn formulering

 

@jack white .

waarom ben je een hippie .

als je wilt voorkomen dat mensen kanker krijgen door die troep?

 

@beaker ik zal me inhouden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exuces aanvaard!

ik weet dat het niet de beste oplossing is en ik zal het ook nooit over mijn toppen heen spuiten of in een vergevorderd stadium.

 

Het word ook nog steeds in de tuinbouw gebruikt en er zijn zat onderzoeken over geweest.

Roken zelf is niet goed voor je en laat ik over andere genots middelen niet beginnen.

Ik begrijp je verontrusting maar ik heb mezelf echt wel ingelezen over de gevaren van dit spulletje.

Er is nog een aardige discussie geweest een paar jaar geleden hier op het forum kon hem alleen niet terug vinden.

 

Mocht je nog advies vooor me hebbben de volgenxde keer hoor ik het graag van je.

 

Groeten Power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

andere stekkenboer.

of uit zaad zelf een moeder selecteren om van te stekken.

en hygiënisch werken.

heb je ook geen ongedierte

 

na deze ronde alles met chloor schoonmaken

na het dompelen met pvp.(wel de echte niet de verdunde versie)

en plaatsing in het hok/tent

gelijk roofmijt/wants uitzetten .

na ongeveer 10/14 dagen

x herhalen en het probleem was bij mij weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@power p .

excusus als ik je heb beledigd

maar begrijp goed dat ,

het woord dat ik nu gebruikt hebt .

breng je de consument van jouw product toe

en dat is niemand toe te wensen

vandaar mijn formulering

 

@jack white .

waarom ben je een hippie .

als je wilt voorkomen dat mensen kanker krijgen door die troep?

 

@beaker ik zal me inhouden

kanker krijg je ook door gewoon een joint te roken hoor ;) dit spul is gewoon goed als je het maar niet op de topjes spuit is er niks aan de hand, maar wat is volgens jou preventief behandelen dan? kom aub niet aan met onderdompelen in bio middeltjes of roofmijt uitzetten :lol: de meeste snappen namelijk niet dat spint bij een temp boven 27 graden zich meer zullen vermenigvuldigen dan roofmijt, beter gezegd roofmijt gaat dood, en aangezien bij de meeste hokjes de temp vaak zullen oplopen naar deze temp en al helemaal in de zomer maakt de roofmijt dus totaal geen kans dus weggegooid geld en over die zogenaamde biologische middeltjes werk allemaal niet ,bij mij tenminste niet! zijn diverse topics nu aan de gang waarbij het totaal niet werkt en de spint altijd de baas zal blijven.ieder zijn ding maar ik zal lekker blijven spuiten met vertimec en Nissorun! :whistling Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn genoeg topics te vinden .

waarbij mensen met besmette stekken.

zelfde oplossing hanteerden.

zonder problemen oogsten.

 

je moet idd wel kijken wat voor mijt wants je uitzet:)

en van wat voor klimaat vriend en vijand houden :)

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

andere stekkenboer.

of uit zaad zelf een moeder selecteren om van te stekken.

en hygiënisch werken.

heb je ook geen ongedierte

 

na deze ronde alles met chloor schoonmaken

na het dompelen met pvp.(wel de echte niet de verdunde versie)

en plaatsing in het hok/tent

gelijk roofmijt/wants uitzetten .

na ongeveer 10/14 dagen

x herhalen en het probleem was bij mij weg.

nou stekken krijgen is sowieso al niet al te makkelijk meer je kan blij zijn als je wat krijgt echt 90% van de stekken boeren heeft spint erin, zelf een moeder opkweken moet je ook de ruimte voor hebben en de tijd dus makkelijker gezegd dan gedaan, en nog maals roofmijt zal het probleem nooit helemaal 100% oplossen. en in de zomer is het kansloos om ze uit te zetten, beter het probleem helemaal oplossen dan dweilen met de kraan open.

 

er zijn genoeg topics te vinden .

waarbij mensen met besmette stekken.

zelfde oplossing hanteerden.

zonder problemen oogsten.

 

je moet idd wel kijken wat voor mijt wants je uitzet:)

en van wat voor klimaat vriend en vijand houden :)

je moet niet alles geloven wat ze zeggen, vaker zijn de stekken ook gewoon behandeld met gif maar dat gaan ze hier niet op het forum vermelden om discussies te voorkomen zo als wij die nu hebben ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou inderdaad graag mijn eigen stekken willen maken en nu we het daar toch over hebben stel ik de vraag maar gelijk aan jullie ;)

Ik heb niet zo heel veel ruimte meer tot mijn beschikking om te selecteren en apart af te bloeien zo dat ik kan zien welk geslacht de zaden uiteindelijk hebben.

en ik zat dus te denken om te gaan stekken van de gefeminiseerde zaden van Sannie.

Ik betaal liever 35 euro en haal dan daar de benodigde stekken van af.

Je leest alleen zo veel verschillende verhalen over stekken van die zaden.

De een zegt geen probleem de ander het worden dan hermaatjes.

Wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen!

De Shackzilla schijnt stabiel genoeg te zijn om stekken van te nemen. ;)

Ik heb zelf nog geen ervaring met dit soortje, maar er valt genoeg info over te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg nooit stekken pakken van gefeminiseerde zaden risico is veel te groot en zonde van de tijd, beter gewoon regular zaden maar als dat echt niet gaat omdat je geen ruimte genoeg hebt pak dan 2 stekjes en behandel die helemaal spint vrij zijn er toch maar 2 kan niet moeilijk zijn en maak daar moeders van meer heb je er toch niet nodig.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook steks nemen van je bestaand spint vrije planten.. even laten reveggen, en voorgroeien in kleine potjes voor de volgende ronde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekken van fem geen probleem.

mits een stabiele strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook steks nemen van je bestaand spint vrije planten.. even laten reveggen, en voorgroeien in kleine potjes voor de volgende ronde

dat is ook een goeie oplossing!

 

stekken van fem geen probleem.

mits een stabiele strain.

ja maar dat weet je nooit 100% zeker dus is het wel een probleem! of je moet stekken ervan snijden en ze dan in de bloei zetten maar dan kan je net zo goed reguler zaad pakken. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...