Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
duvelke666

Noob Wil Kweekruimte Bouwen :p

Recommended Posts

Niet zo slim duvelke...

 

Regel 1 in homegrowing is stelth...

Dus had je je buren niet wijzer moeten maken..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hangt van jezelf en van je buren af Rocker, soms kan het best handig zijn als je buren er vanaf weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan makkelijk zelf een box met geluids isolatie om je buisfan maken en deze d.m.v. rubbers daarin ophangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsdown: Ja natuurlijk kan dat, je kunt ook zelf een opti maken

 

media_xll_1076945.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de late update

 

maar plan is helemaal veranderd hebben nu een kastje gekocht in Kringwinkel van 60 op60 en 1m hoog komen voorlopig 2 royaldwarfs autoflowers in andere 2 zijn door onhandigheid kapot gegaan

kast word bekleed met isolatiefolie

Met 4 spaarlampen van 25w (totaal lichtsterkte = 400W waar van 2 koudelicht en 2 warmwit )

lichtschema = 16/8(zon word na ge bootst dus eigenlijk is warmlicht 16/8 en koudlicht 12/12 geen idee of het iets uit maakt )

Een zelfgemaakte uitlaat/inlaat systeem

Door de kleine ruimte zorgen de spaarlampen voor hitte dus geen verwarming nodig

 

Foto's komen nog als het af is

 

voorlopig staan de plantjes in een omgebouwde aquarium met tl verlichting om te ontkiemen en 1ste week groei daarna (binnen een dag of 2 gaan ze in de kast

 

voorlopig met ontkiemen 1 foutje gemaakt plantjes te ver van licht en zijn nu ongeveer 10cm lang en hebben nauwelijks blaadjes

 

Foto komt nog

 

 

(veranderd door ik niet alleen voor plantjes zorg de buur investeert mee) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je deze kast in je onverwarmde garage plaatst kun je denken aan infrarood verwarmingsmatten. Ik heb er twee welke samen +/- 250 watt p/u verbruiken. Hiermee houd ik de bodemtemperatuur met gemak op 21 graden wanneer de lamp uit is. Ik heb mijn kast ook in een onverwarmde en ongeïsoleerde ruimte staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...