Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-sjaak-

Relais Vervangen Davin Dv12

Recommended Posts

Dusse.....?

 

Hoe is het nou ?

Opgelost ?

Hoe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb uiteindelijk verschillende abb relais gehad heeft allemaal niet gewerkt helaas. Uiteindelijk de lamp terug gestuurd naar waar ik hem gekocht had, zei hebben meerdere keren de lamp getest maar telkens sprong de lamp gewoon aan zonder problemen dus ze hebben hem weer terug gestuurd. Ik zit nu dus nog steeds met een lamp die af en toen niet aan gaat en moet het dus telkens in de gaten houden :thumbsdown:

 

ik ben wel van plan om in de toekomst de lamp te vervangen voor een dimlux expert serie 1000 watt en deze dan te dimmen, voor mij nooit meer gavita rommel wat een zwak bedrijf.

Edited by -sjaak-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat je weer paar honderd pleuro gaat uitgeven eerst een ander schakelkastje van een aantal tientjes proberen?

 

Hier geen probleem gehad op dv 1000w... ;)

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

gavita vertelde dat ik een ABB A16-40-L relais nodig had deze heb ik er in gezet, lamp gaat niet aan een mijn clipfan wel dan lijkt het me duidelijk dat het niet aan het relais of de timer ligt. Dit relais zou ook zeker zwaar genoeg moeten zijn.

 

Heb er een hard hoofd in dat een dv1000w het probleem gaat oplossen en om nog meer geld in deze lamp te gaan steken voel ik ook vrij weinig voor, aan alles wat ik er aan uit heb gegeven wat niet werkt had ik al een halve dimlux 1000w voor.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...