Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweekmaagd

Kweekverslag 50 X Amnesia Zoek Hulp

Recommended Posts

Je telt op moment dat je ze in de bloei zetten, dus op 12/12. Niet doen...

 

Je telt vanaf de eerste bloei verschijnselen, vaak pas na 2-3 weken zichtbaar. Vanaf dat punt tel je dus 10 weken minimaal, echter beter 12 of 13 weken. Breeders geven helaas niet altijd de beste info, tel daarom altijd 2 weken extra + de gouden regel: als jij denkt dat klaar is, wacht dan nog 1 week. Natuurlijk wel de conditie van de plant in acht nemen.

 

15-10 in bloei gezet + 2 weken = ongeveer 29-10 dat je top vorming zag gebeuren.

 

29-10 + 12 weken zou ongeveer 21 -01 klaar moeten zijn....

 

 

Edit: gvd wat een streek om je dames te stelen. Blijkbaar wisten er toch wat meer mensen van dan je dacht... ?

Praten tegen iemand die jij vertrouwd, is de kans groot dat die dat ook verteld tegen iemand die hij vertrouwd, en die weer aan een ander ect ect...

 

Waarom de politie gebeld, want ik denk dat ook jij nu aan hun wat uit te leggen hebt....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je telt op moment dat je ze in de bloei zetten, dus op 12/12. Niet doen...

 

Je telt vanaf de eerste bloei verschijnselen, vaak pas na 2-3 weken zichtbaar. Vanaf dat punt tel je dus 10 weken minimaal, echter beter 12 of 13 weken. Breeders geven helaas niet altijd de beste info, tel daarom altijd 2 weken extra + de gouden regel: als jij denkt dat klaar is, wacht dan nog 1 week. Natuurlijk wel de conditie van de plant in acht nemen.

 

15-10 in bloei gezet + 2 weken = ongeveer 29-10 dat je top vorming zag gebeuren.

 

29-10 + 12 weken zou ongeveer 21 -01 klaar moeten zijn....

 

 

Edit: gvd wat een streek om je dames te stelen. Blijkbaar wisten er toch wat meer mensen van dan je dacht... ?

Praten tegen iemand die jij vertrouwd, is de kans groot dat die dat ook verteld tegen iemand die hij vertrouwd, en die weer aan een ander ect ect...

 

Waarom de politie gebeld, want ik denk dat ook jij nu aan hun wat uit te leggen hebt....?

wat een boelshit! mijn amnesia is echt wel duidelijk klaar na 9 weken bloei en heb niet geteld van de eerste bloei verschijnselen als ik dat had gedaan had ik ik ze kunnen weg gooien dat kan ik je toch wel vertellen dan waren de bruine haartjes dus 100% in plaats van 70% hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk je praat te veel.

je kan niemand vertrouwen.

zelfs je beste vrienden veranderen over een beetje geld.

zal me niks verbazen als je eigen maten erachter zitten.

jammer maar je kan er alleen maar van leren.

volgende x dat je kweekt mondje dicht sterkte.

geen politie meer bellen maar een sms alarm kopen en gereedschap.

zodra iemand dan 1 stap zet in je tentje of hokje krijg jij een sms.

pak je je gereedschap en ga je naar de locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...