Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweekmaagd

Kweekverslag 50 X Amnesia Zoek Hulp

Recommended Posts

Dat ziet eruit als trips inderdaad. Ik zou swirski mite plus halen bij entocare. Dit helpt goed!

 

Je kan best 50x11 liter potten gebruiken in deze tent, maar dan zou ik direct nadat je ziet dat ze zijn aangeslagen de lamp op 12/12 doen. Vanaf dan ook je lampen op zo een 60cm houden en een keer wat hogere dosis voeding geven en dan een weekje niks doen. Zo houd je een hogere ec en druk je ze.

 

Ja ik ga volgende keer wat grotere potten zetten ik heb een tent van 240 x 120 ik neem aan dat ik het best dan 18 literpotten kan nemen toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zie je dat ze er toch niet helemaal gezond uitzien bladpuntjes verkleuren Helllp Teveel voeding ?

 

20141125_195004.jpg20141125_195014.jpg20141125_194849.jpg

20141125_194855.jpg

 

Zoals je ziet zijn de topjes onder de led lamp wit verkloot doordat de led lamp er te dicht op hangt hij kan helaas niet hoger

Zag ook de top op de middelste foto dat deze ook een klein beetje wit is en dik opgezwollen

 

20141125_194748.jpg20141125_194739.jpg20141125_194724.jpg\

 

20141125_194813.jpg

 

 

20141125_194840.jpg

 

Krijg ook last van blad verkleuringen de grote bladeren onder de internodes verkleuren naar lichtgroen.

Ook aan de onderkant van de plant beginnen bladeren dood te gaan bruin sterven en vallen eraf

De puntjes in de topjes zoals je bij de bovenste fotos ziet zijn aangetast.

 

Tempratuur top hoogte onder de lamp 28 graden.... Gehele tent 25 met de lampen aan gemeten bovenin de tent...

in de nacht 21 graden

 

lv 40% lichten aan

lv 65% lichten uit

 

Gaat dit problemen geven met toprot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog wat info weet even niet wat te doen heb nu wel even alleen afgezuurd water gegeven

 

Ph 5.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf niet onwijs veel ervaring, echter wel met het kweken op een ph van 5.8 dit gaf mij altijd gezeik. Bruine puntjes begon het mee en het eindigde in dode en verdorde bladeren.

Mijn afgelopen ronde was het eindgewicht niet spectaculair, maar totaal geen last van alle klachten, heb de ph op 6.4 gehouden.

Dus dit zou zomaar eens het probleem kunnen zijn.

Dus mijn advies is hoger insturen op je ph

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees houdt niet van een te hoge EC, houd de EC op Max 1,5/1,6 de gehele kweek en de PH tussen 6,2/6,3.

 

Geef gedoseerd water want een beetje te veel of te weinig en de plant gaat jammeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf niet onwijs veel ervaring, echter wel met het kweken op een ph van 5.8 dit gaf mij altijd gezeik. Bruine puntjes begon het mee en het eindigde in dode en verdorde bladeren.

Mijn afgelopen ronde was het eindgewicht niet spectaculair, maar totaal geen last van alle klachten, heb de ph op 6.4 gehouden.

Dus dit zou zomaar eens het probleem kunnen zijn.

Dus mijn advies is hoger insturen op je ph

 

Dat zou ik inderdaad eens kunnen proberen ga ik morgen meteen doen.

Heb nu 2 keer alleen water gegeven met een ph van 5.8

Ga morgen de ec op 1.5 houden nu wat minder bloeistimulator want die gaf ik voluit 1 ml per liter daarvan doe ik dan de helft

en dan aanvullen met voeding en pk 13/14 tot de ec van 1.5

 

En dan de ph wat hoger

 

Bedankt ik laat van me horen

 

Meer mensen die amnees vaak kweken ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou iemand mij kunnen helpen met het uitrekenen wanneer mijn amnees nou klaar is want ik heb zo mijn twijfels aangezien dit mijn eerste kweek is wil ik het niet verzieken.

 

Zelf had ik uitgerekend 18 december klaar maar dit is volgens mij niet goed.

 

De stekken had ik 05-10-2014 geplaatst

Op 15-10-2014 heb ik ze in de bloei gedaan veel te lang voorgegroeid maargoed.

 

aangezien ik niet zeker ben van hoeveel weken hij moet bloeien en of dat nou vanaf de dag is dat ik hem in de bloei heb gezet of vanaf de echte bloei verschijning.

 

De topjes zijn nu al voor 20 procent bruin

Is er iemand die zeker van zijn zaak is dan zou je me erg helpen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk naar trichomen waneer ze milky zijn eraf halen :)

 

ec zou ik max tot 1.3 aanhouden bij 1.5 meer kans op overvoeding.

 

ph hou ik altijd 6.5 aan

 

 

minstens 10 BLOEI weken

broodkwekers halen het er met 10 weken vanaf of eerder..

maar als je echt gewicht wilt halen zo lang mogelijk uitstellen want amnees pakt het gewicht pas op het einde, en hij is dan teminste rijp voor de slachtbank ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk naar trichomen waneer ze milky zijn eraf halen :)

 

ec zou ik max tot 1.3 aanhouden bij 1.5 meer kans op overvoeding.

 

ph hou ik altijd 6.5 aan

 

 

minstens 10 BLOEI weken

broodkwekers halen het er met 10 weken vanaf of eerder..

maar als je echt gewicht wilt halen zo lang mogelijk uitstellen want amnees pakt het gewicht pas op het einde, en hij is dan teminste rijp voor de slachtbank ;)

 

Dan krijgen ze best weinig voeding zeg mijn water heeft al een ec van 0.7 als ik dan alles nog moet bijvoegen van alle voeding bloeistimulator pk 13/14 moet ik vn alles 1/4 geven van de minimale aanbevolen voeding

Maar dus 10 weken vanaf de dag dat je ze in de bloei zet dus vanaf 15-10-2014 in mijn geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag even uitgerekend wanneer ze nou ongeveer klaar zijn en ik ben eruit

20 december moest dit weten omdat ik twijfelde of ik de pk 13/14 wel in de juiste week gaf .... ik zie dat de hoofdtoppen de afgelopen anderhalve week echt dik zijn geworden behalve die onder de led lamp ,die gaat er de volgende ronde echt uit dit is een 600 watt 2 kleurige ledlamp rood blauw.

Heel zonde je ziet ook dat die onder de led helemaal wit en opgezwollen zijn...

Zo hebben de toppen onder de hps ook iets raars er komt een puntje op de toppen heel dun een soort piek.

 

Ik zal morgen even wat fotos uploaden

 

Iemand trouwens een tip voor het spoelen ik moet nu nog zn 17 dagen ongeveer zal ik het op een week houden of iets langer... Of hoeveel waterbeurten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aarde hierna wil her gebruiken en wil opwaarderen raad ik je aan zeker 10 dagen te spoelen met water en Enzym. maar natuurlijk ook voor een mooi eindproduct is het aan te raden zeker 10 dagen te spoelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aarde hierna wil her gebruiken en wil opwaarderen raad ik je aan zeker 10 dagen te spoelen met water en Enzym. maar natuurlijk ook voor een mooi eindproduct is het aan te raden zeker 10 dagen te spoelen.

 

Ik denk dat ik gewoon nieuwe koop . Dit omdat ik nog niet wil gaan lopen kutten ..

Anders als er wat gebeurt ga ik weer lopen twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan als er problemen ontstaan. .Maar wie weet in de toekomst kan ik het wel eens proberen.

 

Maar 10 dagen spoelen dat zijn dus ongeveer 5 spoel beurten ? Ik geef om de 2 dagen water merk nu dat ze op het eind minder gaan gebruiken of dat komt omdat het iets kouder is 26 graden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's komen morgen was vandaag even te laat.

 

Wie kan mij aanraden om een spinpro te kopen?

 

Of heeft iemand een andere goedkope trimmer ?

Want denk dat 50 stuks knippen echt een ramp word

 

En heeft het nog zin om met het restafval van de plant hasj te maken of zijn 50 stuks amnees net iets te weinig om daar hasj van te maken .

 

lijkt mij wel leuk om te proberen zo leer ik weer iets bij en dan kan ik het volgende keer wat beter uitwerken.

 

En hoeveel hasj kan je ongeveer maken van 50 planten ? iemand een grove schatting

 

Alvast heel erg bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je materiaal potent genoeg is moet je rekenen op zo'n 10% van wat erin gaat. In absolute cijfers is niet echt een schatting te maken.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto update

 

Temp 26

nacht 19

lv = 50/ 55 tot 60 snachts

PH = 6.3

EC 1.5

 

Mensen let op de toppen onder de hps deze worden raar de eerst zo compacte top slaat open en gaat vertakken

Hij voelt droog en ligt aan ook zie ik minder thc het is net een bloem die openslaat .

 

Ik hoor graag jullie oordeel

20141207 195337

20141207 195337

20141207 174934

20141207 174940

20141207 174949

20141207 174955

20141207 175002

20141207 175030

20141207 175035

20141207 175037

20141207 175039

20141207 195137

20141207 195145

20141207 195154

20141207 195204

20141207 195213

20141207 195223

20141207 195238

20141207 195245

20141207 195300

20141207 195310

20141207 195316

20141207 195327

20141207 195337

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het te warm is of als er teveel instralingswarmte is (lamp te dicht op gewas) gaat de top zichzelf open zetten als het ware om te koelen.

 

 

Maar zover ik het goed kan zien op de foto's valt het wel mee allemaal .

Edited by knakenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het te warm is of als er teveel instralingswarmte is (lamp te dicht op gewas) gaat de top zichzelf open zetten als het ware om te koelen.

 

Dat kan kloppen want deze zijn erg lang en staan 40 cm onder de hps

 

Dus dit is niet echt best voor de kwaliteit de toppen eronder zijn wel echt lekkere dichte harde plakkerige toppen :)

Heb net al een paar takken met een touwwtje weggehaald ...

Maar eigenlijk wat nu van die dikke toppen lijken is eigenlijk gewoon prut kankenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het kan je lamp nog iets omhoog , maar is niet zo erg hoor , gewoon ff netjes bijknippen met de oogst .

 

Ja die lamp wil niet meer hoger helaas xD ik had stekken met wortels van 20 cm en ze waren best groot alleen had ik ze nog 10 dagen op 18/6 gezet..

 

erg handig in een tentje :P Dus de volgende keer maar gelijk of na een dg op 12/12 als ze goed aanslaan

en ik had ook nog eens me lampen veel te hoog hangen in verband met de warmte dus ze gingen hierdoor nog meer strekken.

 

ik hoop dat de kwaliteit niet slecht word want zie wel veel minder thc want de onderlaag die plakken lekkerder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo net even een nieuw droognet besteld en een Tumble Trimmer !!!

Zal wel een paar dagen duren voordat ik ze binnen krijg maar kan niet wachten

 

Na het lezen van de topic van sensi over de bubbleator dacht ik van heb nu toch al de trimmer besteld dan moet ik die bubbleator ook maar bestellen.

Dus dat ga ik van de week maar doen..

Lijkt me wel leuk om te kijken wat voor hasj ik er van af krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is over mensen hahah ingebroken de daders lieten alleen 2 scharen en vuilniszakken achter met haren vast geplakt aan de schaar en vergaten ze een camera .... Hoe dom van me om zelf de politie te bellen en te zeggen dat me wietplant en zijn gejat ... nou niet dus alleen verhoord er was geen inbraak schade en ze staan op de camera ...Wie als kweker heeft dit meegemaakt ik hou het nog even spannend inverband met het onderzoek .. kan niet wachten gerechtigheid hahah en ik ga me eens lekker uitleven binnen kort haters haters Hoe triest kan je zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...