Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leon911

Stroom Uitgevallen....graag Advies..

Recommended Posts

Als iemand belt dat hij/zij iets ruikt, dan komen ze hier in de regel meteen kijken omdat dit voldoende aanleiding is om laagdrempelig deuren in te trappen.

 

Klote iig. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja idd told u so ........ k zou even omslachtig in contact zien te komen met je k vanger niet over de telefoon ofzo en m even vertellen dat hij zowiezo zn deel krijgt mits hij wel zn mond houd natuurlijk en eventueel hulp aanbieden bij t zoeken naar andere huisvesting.. doe je dit niet en laat je m maar lopen 3 keer raden wie er genoemd wordt op t bureau

 

gewoon proberen om de schade zoveel mogelijk te beperken ...... en ja voor de volgende keer gewoon bij t minste of geringste foutje qua geur water en licht overlast ruimen die handel het is t niet waard om voor die paar maandjes werk risico te lopen tenminste niet met dit soort "hobby" hokjes

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet nu wat t was.... er is iets mis gegaan met het water, hoe het precies weet ik niet maar wel dat er een hele hoop water bij de buren naar beneden is komen zetten...

 

Heer K.V. is gister heengezonden met een dagvaarding.. mag hij zijn huis gewoon weer in? hij heeft niks gehoord van zn huisbaas en ook de politie heeft niet uitdrukkelijk verboden terug te gaan, kan hij gewoon de sleutel gebruiken die ik heb en naar huIs gaan?

 

Als hij weer terug is en ff een maandje of 2 ff niks doet, kan ik daarna op dezelfde plek weer knallen daar of kan ik die locatie beter op me buik schrijven omdat ze m in de gaten houden o.i.d.?

 

K.V. heeft op bureau verteld dat hij kweekte voor medisch gebruik, hij heeft Rick Simpsons docu gezien en wilde zo voor zn moeder met kanker het recept maken. dit laatste is ook echt waar, ik zou hem een deel van mijn opbrengst schenken voor dit doel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel eens gehoord dat er geen followup is van justitie is en je gewoon op locatie door kan gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik niet weten.

Maar slim is het niet denk ik... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee zou ik ook zeggen... iemand gepakt en doorgegaan op zelfde locatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t eerste keer is tussen de 70 en 100 uur werken. Afhankelijk van meerdere factoren.

als hij al overtreding opiumwetgeving heeft zal t wat meer worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat hij er mag blijven wonen. . Zeker niet als het zo is dat de onderburen dezelfde huurbaas hebben.

Ik zou het geen tweede keer proberen als de buren eenmaal weten dat hij dat gedaan heeft zijn ze ook veel alerter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het geen stichting huur is en er staat niks in het contract over hennep of je hebt gewoon een hele toffe huisbaas, dan mag je blijven zitten of de burgemeester moet daar panden dicht timmeren.

 

Dat water is dan wel klote, want er is iets gebeurd dat direct schade tot gevolg heeft (een vochtplekje op z'n minst neem ik aan) en een verzekeraar zal dat niet dekken lijkt me. Misschien wel leerzaam om te vertellen wat er precies met je water mis is gegaan. Folie lek?

 

Als je daar opnieuw wil draaien, dan moet je eerst eens met de onderburen gaan praten denk ik zo en gaan uitvogelen wat de 'follow up' is in jouw regio. Hier komen ze geheid nog eens kijken binnen een maand of wat, maar goed, hier vervelen ze zich te pletter dus die moeten ook een keer erop uit met dat mooie weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voorlopig een hele poos niets in t zelfde pand doen iig.. en als k jou was zou k gewoon even goed gaan investeren op een andere locatie..

Dat gepruts wat hier voorbij komt gaat nergens over.

Gepruts met je stroom gepruts met je stank en ook nog gepruts met je water..

 

Lijken mij juist de belangrijkste punten

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon, doe jezelf en meneer Vanger een plezier en ga niet door op die locatie. Ga NOOIT door op dezelfde locatie als je gepakt bent, het is gewoon te risicovol. En zeker als er buren zijn die schade hebben geleden. Bij het minste of geringste zullen ze weer aan de lijn hangen met de snorren.

 

Ook nog een tip voor degenen die alleen met stroomuitval te maken hebben: The Back-up. Een afzuiger met filter die aanslaat zodra de netstroom uitvalt. Kan tot 7 dagen blijven draaien, maar slaat automatisch weer af als de netstroom weer actief is. Kost wel 900 eurootjes, maar kan je een heleboel narigheid besparen....

 

Kijk hier maar eens: http://www.bestgrowproducts.com/Grow-Safe/the-back-up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Bump even mijn eigen Topic,

 

 

Nu ik na wat jaartjes verder (sinds bericht Gepakt) mijn oude topics een beetje doorlees, leek het mij voor de kleine thuiskweker die net ook gepakt is of er eventueel in de toekomst mee te maken krijgt wel interessant wellicht om te horen hoe verder de afwikkeling geweest is. :

 

Verklaring van K Vanger -- >Rechter -

 

K Vanger bleef stug volhouden dat hij alleen voor eigen gebruik teelde en hasjolie maakte voor mensen met verschillende aandoeningen) vonnis : 1 jaar voorwaardelijk .... verder 0 euro financiele concequentie qua justitie, eis was wel 1000 boete erbij maar die heeft de prodeo eraf gelult. ( ik dacht dat productie van hasjolie nog een zwaarder vergrijp was, schijnbaar niet)

 

Wel komt er volgende kosten bij die de gemeente Rotterdam middels een incassobureau bij je vordert, gemeente Rotterdam maakt hierin geen onderscheid tussen particuliere of sociale huurwoningen

 

- Factuur van netbeheerder Stedin voor het onderzoek aan de meter / terugplaatsen meter door geloof TNO (er was geen sprake van diefstal van stroom, , een vereiste m.i. om een bovenstaande uitspraak voor elkaar te krijgen bij de rechter, weinig sympathie voor stroomtappers denk ik vanuit justitie)

 

- Nachttarief van de gemeente medewerker / inspecteur ivm veiligheid ter plaatse

 

- Boete van de gemeente voor het ontnemen van woonruimte o.i.d. (je mag een woonhuis alleen om te wonen gebruiken, als je een kamer vol hebt staan ontrek je daarmee woonfunctie, had het vol ananassen gestaan op papier idem boete)

 

- Boete van de gemeente voor het ruimen planten

 

- herstelkosten buren door schilderbedrijf + cash geld in hand voor zogenaamd de playstation , tv , etc dat nat was geworden (zou ik ook zegge ja :)

 

- huisjesmelkert die huurcontract stopte en de volle huur voor de rest van het jaar eiste, dit uiteindelijk afgekocht van 8mnd naar 3 mnd.toch weer bij 2 rugge wel

 

- investering tijd materiaal spullen etc...

 

het koste wat het kost,... bijelkaar opgeteld zeker een dure grap geweest.. ,een kleine 15000 euro schat ik in.

 

Ondanks alle bovenstaande gezeik toch geen seconde spijt gehad

 

Tip : Bouw je hok uiterst zorgvuldig, en zonder haast en zet je planten er pas in als ALLES zeker weten af is..!!

.

laat je dingen half afgemaakt & provisorisch opgelost etc. grote kans dat het mis gaat..aldus mijn ervaring.

 

 

keep it green!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Bump even mijn eigen Topic,

 

 

Nu ik na wat jaartjes verder (sinds bericht Gepakt) mijn oude topics een beetje doorlees, leek het mij voor de kleine thuiskweker die net ook gepakt is of er eventueel in de toekomst mee te maken krijgt wel interessant wellicht om te horen hoe verder de afwikkeling geweest is. :

 

Verklaring van K Vanger -- >Rechter -

 

K Vanger bleef stug volhouden dat hij alleen voor eigen gebruik teelde en hasjolie maakte voor mensen met verschillende aandoeningen) vonnis : 1 jaar voorwaardelijk .... verder 0 euro financiele concequentie qua justitie, eis was wel 1000 boete erbij maar die heeft de prodeo eraf gelult. ( ik dacht dat productie van hasjolie nog een zwaarder vergrijp was, schijnbaar niet)

 

Wel komt er volgende kosten bij die de gemeente Rotterdam middels een incassobureau bij je vordert, gemeente Rotterdam maakt hierin geen onderscheid tussen particuliere of sociale huurwoningen

 

- Factuur van netbeheerder Stedin voor het onderzoek aan de meter / terugplaatsen meter door geloof TNO (er was geen sprake van diefstal van stroom, , een vereiste m.i. om een bovenstaande uitspraak voor elkaar te krijgen bij de rechter, weinig sympathie voor stroomtappers denk ik vanuit justitie)

 

- Nachttarief van de gemeente medewerker / inspecteur ivm veiligheid ter plaatse

 

- Boete van de gemeente voor het ontnemen van woonruimte o.i.d. (je mag een woonhuis alleen om te wonen gebruiken, als je een kamer vol hebt staan ontrek je daarmee woonfunctie, had het vol ananassen gestaan op papier idem boete)

 

- Boete van de gemeente voor het ruimen planten

 

- herstelkosten buren door schilderbedrijf + cash geld in hand voor zogenaamd de playstation , tv , etc dat nat was geworden (zou ik ook zegge ja :)

 

- huisjesmelkert die huurcontract stopte en de volle huur voor de rest van het jaar eiste, dit uiteindelijk afgekocht van 8mnd naar 3 mnd.toch weer bij 2 rugge wel

 

- investering tijd materiaal spullen etc...

 

het koste wat het kost,... bijelkaar opgeteld zeker een dure grap geweest.. ,een kleine 15000 euro schat ik in.

 

Ondanks alle bovenstaande gezeik toch geen seconde spijt gehad

 

Tip : Bouw je hok uiterst zorgvuldig, en zonder haast en zet je planten er pas in als ALLES zeker weten af is..!!

.

laat je dingen half afgemaakt & provisorisch opgelost etc. grote kans dat het mis gaat..aldus mijn ervaring.

 

 

keep it green!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...