Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

acoustic

9X White Whidow-Big But

Recommended Posts

Nu 2x ww x BB van fs gedaan en dat waren me 2 beste oogsten maar toch aan het eind wat banaantjes gevonden tijdens het knippen.

 

gallery_5579_490_2487077.jpg

 

gallery_5579_490_2015702.jpg

 

gallery_5579_490_1810257.jpg

 

Grtz Spint

mooi :dribble:

 

Gemorst met de de Terra Vega.

 

dat zou heel goed kunnen :whistle: ene... ze doen hun naam wel eer aan zo te zien big but

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij smaakte heel erg goed, met name ook door de bio voeding.

Deze heeft 70 dagen gestaan vanaf 12/12 en heeft 20 dagen groei gehad vanaf ontkiemen. Hoogte was rond de 1,5 meter.

Grtz spint

Edited by spint
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer eventjes een korte update.

weinig nieuws te melden, ze staan de 1e week op 12/12

ik geef ze voorlopig nog gewoon groeivoeding tot ik de eerste tekenen van bloei zie.

geen rare dingen, alles gaat prima

 

gallery_41823_17269_1535.jpg

 

gallery_41823_17269_3009853.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer even een update

 

ondertussen staan ze 11 dagen op 12/12. ze beginnen langzaam bloeiverschijnselen te vertonen,

de laatste dagen heb ik de voeding wat aangepast, op 10 liter geef ik 2/3 vegga 1/3 flores en 5 ml enzym. ec op 1.7 ph 6.1.

ze blijven allemaal mooi groen, hier en daar een blaadje dat iets beschadigd is, maar dat kan door mezelf komen.

geen gekke verschijnselen, en voorlopig 7 'dames'

ik laat ze gewoon zoveel mogelijk met rust... om de 2 dagen 500 ml water soms om de 3 dagen als ze er mooi bijstaan.

bij de volgende waterbeurt geef ik ze enkel nog terra flores tot ik een ec van 1.7-1.9 heb en elke week 0.2-0.3 zakken

 

gallery_41823_17269_2559518.jpg

 

gallery_41823_17269_499736.jpg

 

gallery_41823_17269_3245241.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan er mooi bij zo te zien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaan we weer :-)

net na een goeie inspectie besloten om 2 van de 7 plantjes uit de tent te halen,

ze hadden alle 2 hier en daar duidelijk wat mannelijke trekjes, dus ik neem het zekere voor het onzekere.

Ik lees hier en daar wel dat je de balletjes kan weghalen, maar ja.... in dit geval toch maar :execute

de overige 5 zijn tot hier toe allemaal 'ballen' vrij, hoewel ik er eentje toch goed in de gaten ga houden.

heb geen goeie camera om macro's te maken.

voorlopig gaan ze met 5 door, en ga ik ze extra in de gaten houden.

maar femaleseeds.... 'never again' :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ff rustig aan met de voeding....

 

Edit: Haal binnen normaal geen blad weg van mijn planten (daar heb ik de pheno`s ook niet voor) maar die 2 a 3 hele grote bladeren had ik ps een stuk kleiner geknipt(punten weg knippen)

Edited by Nismo84
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben aan het rondkijken voor zaadjes voor mijn volgende ronde,

gefeminiseerd-regulier? voor mij telt vooral kwaliteit.

deze ronde begin ik het 'klimaat' redelijk onder de knie te krijgen, minpunt aan deze ronde is de 'stressgevoelige' soort/zaadjes die snel herma trekjes krijgen

daarom, nu eerst genoeg opzoeken

 

suggesties welkom :whistle: voorkeur gaat uit naar sativa, ik rook normaal altijd amnees, maar die is niet zo gemakkelijk te krijgen nu we niet meer op de koffie mogen in de shops.

 

 

ik heb een tentje van 100x100x200 met cooltube 400W hps, maar die ga ik wel vervangen door 600.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shackzilla van Sannie is een mooie sativa knaller, niet te lang voorgroeien, heeft enorme groei in zich.

Niet voor de beginnende roker. :P

 

Ballen van de ballen, tis jammer dat je de voorkennis niet had voor je de zaden kocht.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eens rondgekeken, en het gaat al zeker 5x die shackzilla worden, voor de overige kijk ik nog ff, maar ook wel van Sannie ;).

 

Vandaag 18 dagen op 12/12

 

vandaag de 5 overblijvers nog eens grondig nagekeken, en tot hier toe 100% vrouwelijk, op 4 al mooie bloemvorming, eentje die net in gang lijkt te schieten.

heb ze vandaag elk 700 ml water met ph 6.2 en ec van 1.7 gegeven, en nu weer een paar dagen niks.

temperatuur licht aan 28.5-30° licht uit 25-26°

 

gallery_41823_17269_2195786.jpg

 

gallery_41823_17269_3380541.jpg

 

gallery_41823_17269_2817763.jpg

 

gallery_41823_17269_3897957.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houdt de oksels van de vertakkingen in de planten in de gaten, ook onder en tussen topjes, hopelijk kan je deze vrouwelijk afbloeien, ze geeft hele dikke budz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de indruk dat, als ik een tijdje naar de planten kijk, dat er eentje tussen staat van een andere soort, de laatste 2 foto's kun je ook wel verschil zien vind ik,

de laatste foto, die plant heeft veel smallere vingers, lijkt ook anders aan de bloei te beginnen dan de andere 4.

ze komen nochtans uit een zakje van 10 zaadjes.. afwachten maar zeker :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaailingen hebben vaak onderling verschil, phenotypes noemen ze dat, de een lijkt meer op papa de ander weer op mama, of zelfs opa of oma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaailingen hebben vaak onderling verschil, phenotypes noemen ze dat, de een lijkt meer op papa de ander weer op mama, of zelfs opa of oma.

oh ok .... logisch :whistle:....; weer wat bijgeleerd thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn dit WWxBB zaden van Female Seeds??

Zo ja, dan zou ik ze heel goed in de gaten houden, voor je het weet heb je een tent vol hermafrodieten.

Toch veel succes gewenst en hoop ik geen probz.

Heb je nog ervaring met andere strains van female seeds Krasi..?

Heb namelijk ook paar soortjes van hen besteld(lemon kush,ice & white grapefruit ) daar geen info over...??

grts...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ooit nog eens een c99 van ze in de tent gehad, prachtig soortje met erg lekkere wiet, maar ook deze van hen was niet helemaal stabiel, ook wat herma-trekjes, niet zoveel als de WWxBB gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hier weer eventjes een update.

vandaag dag 30 op 12/12, nog 5 plantjes in de tent. ze drinken nu ongeveer 500ml pp/pd ec 1.9 en ph 5.9

de voeding bouw ik vanaf nu elke week met 0.2-0.3 af,

ze hebben allemaal al mooie topjes, al zie ik wel verschil in volume bij de toppen die wat gestrekt zijn,

onderaan werden de grote bladeren geel, maar dat kwam omdat ik ff een paar dagen te zuinig met de voeding ben geweest.

heb ze nu een klein scheutje pk meegegeven, en het geel worden is gestopt.

 

wat foto's

 

gallery_41823_17269_48302.jpg

 

gallery_41823_17269_1515049.jpg

 

gallery_41823_17269_1488291.jpg

 

gallery_41823_17269_1560509.jpg

 

gallery_41823_17269_2183858.jpg

 

verder geen bijzondere dingen, geen nieuws goed nieuws zekers

 

had ook nog een mailtje gestuurd naar femaleseeds om mijn beklag te doen over de herma-gevoelige soort, maar dat ligt aan mezelf blijkbaar, ik heb de zaadjes, de 4 dagen dat ik ze in mijn bezit heb gehad voor ze gekiemd zijn, niet goed bewaard hahaha

ze hebben nog nooit klachten gehad en white widow-big but is hun 'bestseller'. toch raar want overal hetzelfde verhaal.

ach femaleseeds is bij mij voorgoed afgeschreven,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze worden ook al kleverig en je ziet de hars verschijnen :yummy: gaat de goeie kant op

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker!!!!...dikke toppen in de maak, dat kan ze wel.

Deze zijn geheel vrouwelijk neem ik aan?

Ik had er destijds ook enkele vrouwen bij zitten gelukkig, meeegaaa dikke toppen.

Pas tegen het einde op voor rot, ik werd er toen ook door verrast, ze heeft er een zwak voor dus je moet daar goed op inspelen.

Goed ventileren, niet te hoog in de voeding, niet teveel water op het end en niet een al te groot temperatuurverschil tussen lamp aan en lamp uit cyclus.

Een ontvochtiger is ook een mooi hulpmiddel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi thx voor de tips,

zal mijn oogjes extra goed open houden, geen enkel balletje meer gevonden,

verschil tussen lamp aan/uit is 3° 28-25° ik heb voor de donkere uurtjes een kachelje op 1m van een inlaat staan.

lv schommelt tussen de 40-55% als ik de afzuiging helemaal open zet dan blijft het 40-45%

maar ik weet dat de eindstreep nog niet in zicht is.

voeding bouw ik nu af en 2 laatste weken enkel water. en zo weinig mogelijk zodat ze niet teveel verdampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken terug had ik trouwens 2 lieveheersbeestjes gevonden, ik dacht ik zet ze in mijn tentje, zag er net eentje lopen, dus ze zullen toch wel wat te eten hebben tussen mijn plantjes :yummy:. en tot hier toe geen ongedierte of insecten gevonden.

 

baad het niet, dan schaad het niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer eventjes een update.

 

Dag 44 bloei

 

wat foto's met licht aan, zal er morgen nog enkele posten met licht uit.

ze hebben ondertussen allemaal al mooie toppen,

al is er wel verschil, tussen degene die recht onder de lamp staat, en de anderen.

dus ik denk dat die cooltube er volgende ronde uitgaat.

verder valt de temperatuur goed onder controle te houden.

 

lamp aan 29°/ 40% uit 23°/ 50%

de lv zou ik nog een klein beetje lager willen krijgen.

verder geen beestjes of andere rare dingen.

ook geen balletjes meer gevonden.

 

ik geef ze nu om de 2 dagen 1.2 liter water met 0.15/l pk13-14.

de blaadjes zijn donkergroen, hier en daar wat rode steeltjes.

 

de ph en ec van de aarde heb ik nog niet gecontroleerd, maar ga ik deze week wel doen, om te kijken wanneer ik kan beginnen met spoelen.

 

gallery_41823_17269_1798434.jpg

 

gallery_41823_17269_1124013.jpg

 

gallery_41823_17269_3206086.jpg

 

gallery_41823_17269_22965.jpg

 

gallery_41823_17269_2669663.jpg

 

gallery_41823_17269_4534402.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...