Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CBD

Kaskweek 5 X Cbdcrew

Recommended Posts

Vandaag paar hoofdtoppen geoogst want kwam teveel rot erin. Zon 600 gram nat geknipt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiiiiij man tering da wil je natuurlijk niet. Zit zelf met exact t zelfe probleem. Zit je verduister zijl tegen toppen aan? Dan kan je er donder op zeggen dat je rot krijgt namelijk.

Zijn ze al een beetje aant afbloene ofnie? zover ik kan zien op je fotos weltoch?

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dude ook jij heb er een leuk verslag van gemaakt tot nu toe heel veel suc6 met dit weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lesje voor volgend jaar MEGA kas bouwen haha met grote ventilator en afzuiger. eigenlijk een soort binnenhok maar dan zonder lampen stel ik voor, met verwarming enz.

 

Thnx, ik hoop dat er nog wat te redden valt. maar baal wel van de hoeveelheid rot nu al. net zo goed niet kunnen verduisteren.

 

ze zouden nog 1 tot 1,5 week kunnen marja, dat heeft geen zin he, ken je alles weg pleuren

 

maar er is nog hoop staat nog Haze in en daar is nog niks mee aan de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi klote man...

 

Weg gooien hoeft ook niet,de meeste rot eruit halen de rest laten drogen en lekker boter van maken.

Kan je de hele winter spacecake eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacecake oehh daar word je als een kanarie van, haha dat doe ik nooit meer. Paar uur naar de lucht aan t staren geweest met een vriend tijdens t vissen. en toen kwamen tot de conclusie. Zo krijg nou wat, de lucht staat stil! haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag besloten alle planten behalve de haze soorten om te leggen. Was gewoon klote met al die rot, en nu wat te redden. Wel jammer dat niet alles dichte en compacte toppen zijn geworden, maar dat lukte gewoon niet. het meeste wat compact was zat van binnen in rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begonnen aan de Haze planten, ook daar rot in. Wat een KUT weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja t weer zit totaal niet mee man.. wel serieus balen voor je. Laat t een troost zijn, je ben niet de enige!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook rot ! Balennnnnn olie van maken !!!! Niet weg gooien !!!!

 

Inspectionee, de Critical Mass planten zijn niet zo goed tegen rot bestend, heb bijna de helft al weg moeten knippen, omdat het van binnen in de top al aan het schimmelen was. Wel erg zonde, waren echt mooie dikke toppen.

 

Zit voor volgend jaar te denken hoe ik dit nu beter kan oplossen, welke planten neerzetten, wel verduisteren / niet verduisteren enz.

 

Miss een paar deense soorten gewoon laten afbloeien onder een afdakje miss nog de beste methode is? Iemand tips?

 

Autoflowers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zwaar klote had echt verwacht volledig af te kunnen bloeien in binnen kwaliteit te kunnen oogsten. Maar goed toch niet teleurgesteld.

 

3 Planten 360 gram droog geknipt.

 

gallery_38197_17183_2672402.jpg

 

Gelukkig niet helemaal voor niks geweest dus. Van de andere 2 haze planten verwacht ik niet veel omdat die zowiezo niks wegen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook rot ! Balennnnnn olie van maken !!!! Niet weg gooien !!!!

 

Inspectionee, de Critical Mass planten zijn niet zo goed tegen rot bestend, heb bijna de helft al weg moeten knippen, omdat het van binnen in de top al aan het schimmelen was. Wel erg zonde, waren echt mooie dikke toppen.

 

Zit voor volgend jaar te denken hoe ik dit nu beter kan oplossen, welke planten neerzetten, wel verduisteren / niet verduisteren enz.

 

Miss een paar deense soorten gewoon laten afbloeien onder een afdakje miss nog de beste methode is? Iemand tips?

 

Autoflowers

 

Ik sleep ze altijd naar binnen met regenachtig weer.

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat hier tot begin deze week het nog heerlijk zomer weer was. Gelukkig.

Maar ik maak me wel zorgen, want moet nog zeker 3 week...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa Jammer hoor eind Juli begin Augustus was niet zo lekker. En zaten toch wel aardig wat uren verduisteren in 8 weken precies.

 

Ga het volgend jaar niet meer doen, neem gewoon weer de gok zoals vorig jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ga je nie voor autoflowers?? Of een genetish beter geschikte soort? Deze laatste les heb ik inmiddels geleerd. Weet dat je weel medicishe soortjes heb staan dus misschien daarom geen AFs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers worden veels te klein, wat haal je daar af? +-50 g ?

 

En ik mag hier maar 5 plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers kunnen aardig groot worden en de juiste soort kan behoorlijk opleveren. 3 x 5 autoflowers oogsten moet te doen zijn echter zul je dan wel af en toe boven de 5 planten komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat word dan niks heb afspraak met de Fam, dat ik er maar 5 zet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm okey balen man. Dan gewoon een echte buiten soort vroeg zetten en bomen oogsten:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mezelf daar als alles geoogst is in verdiepen, maar laat je wel horen waar mijn keuze uit eindelijk op valt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sgoed man, thnx! Heb wel Royal Dane staan in een guerilla veld, maar weet niet wat dat word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens kijken voor "super autoflower" dat zijn autoflowers die pas na een behoorlijk aantal weken groei vanzelf in de bloei gaan, waardoor je toch een goede opbrengst hebt van een autoflower, 60 gram per plant is zeker mogelijk.

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 gram per plant is te weinig hoor. ik zit te denken aan 200/300 per plant droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic en leuke planten en zeker een goeie oogst

 

die 200 a 300 pp droog ga je redden in de volle grond ik denk niet in potten

 

Gewoon een haze dr in knallen kijk eens naar Greenlee zijn boompje van vorig jaar in de volle grond kreeg wel veel aandacht en hier en daar wat valsspelen (extra belichten) 1.6 kg ....... een goedemiddag

 

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...