Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CBD

Kaskweek 5 X Cbdcrew

Recommended Posts

Ziet er geweldig mooi uit. Maar ik denk dat je srs 100% toprot krijgt.

 

Grote planten zien er leuk uit. Maar thats it.

 

Zou volgend jaar sneller op verduisteren overgaan.

 

Succes mista CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de onderste dingen verwijderd. Maak zaterdag foto's!

 

Ziet er geweldig mooi uit. Maar ik denk dat je srs 100% toprot krijgt.

 

Grote planten zien er leuk uit. Maar thats it.

 

Zou volgend jaar sneller op verduisteren overgaan.

 

Succes mista CBD

 

Ik snap niet wat je bedoeld met grote planten lijken leuk?

 

Als ik ze volgend jaar genoeg ruimte geeft dan kunnen zo toch net zo groot worden als ze willen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis wel Dikke toppen niet te stoppen tijd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proof or it didnt happen haha.

 

Maar komop met die mooie plaatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha jaa ff regen af wachten hoorrr :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle Haze toppen hebben duidelijk een achterstand in topgroei van 2 weken. ik verwacht dat de indica's tussen 3 en 4 weken klaar zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mate ziet er onwijs goed uit... nu de groei eruit is zal ik als jouw was flink de boel dieven, overal waar nu hele kleine plusjes zijn of zelfs nog minder zal ik eraf scheren!!!! en ja das een hele hoop!!!

 

voordelen:\

 

je toppen die je overhoud worden monster!!!!

 

minder plant in de kanst is minder verdamping.

 

minderplant is ook beter air flow.

 

minder plant is makkelijker knippen,.

 

dief de boel goed en het maakt je oogst alleen maar beter!!!

 

er zijn er hier vast wel meer die dieven tog jongens :whistle:

 

Thnx voor de tip alles is gedieft, kale benen die dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een jungle. Zie door de toppen de euh.. toppen nie meer haha.

 

Mijn kas van vorig jaar was ook zo overvol en vond dat echt 3x niks. Water geven was een issue om maar te zwijgen over fatsoenlijk de dames inspecteren op rupsen bijfvoorbeeld of top rot. Knippen word er ook geen pretje van! Maar als je er rot vrj door kan komen zul je zeker iets mooi oogsten.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze niet eens water, trekken gewoon alles uit de grond. En het valt echt wel mee hoor, of foto's ziet het er erger uit, binnen in is gewoon ruimte zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw geen water geven! hier kan ik ruim een meter diep graven zonder grond water tegen te komen, wat ik zelf nie erg vin wand dan kan ik zelf beslissen wat ze wel en niet krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa heeft ook weer zn voordelen, ik woon aan het water dus waterpeil is 60 cm ofzo. en als t geregend heeft 40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw maat das wel zeer hoog! t heeft beide inderdaad z'n voordelen. Maar ik heb toch de behoefte een aantal uren t liefst in de kas door te brengen dus water geven vin ik dan ook weer geen issue. En vin t toch een voordeel dat ik voeding mee kan geven en boosters zoals pk 13/14 en canna boost. (Heeft t effect? geen idee, ik kan het simpel weg niet aan de ene plant geven en aan de andere wel, aard van het beestje)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha een schatje ben je voor de dames!

 

Ja ik kan ook in me kas zitten, op me hurken onder het bos.

 

Maar had wel de grond opgewaardeerd met schimmels en natuurlijke langzaame voeding in maart. Dus dat zal nu wel lekker vrijgekomen zijn

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg mooi uit allemaal, verduisterde kaswiet heb ik hoge verwachtingen van als liefhebber.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag even gevoeld. en de toppen voelen compact aan. Dus ben erg :) en hoop dat het nog even zon 2 weken doorzet.

 

Heb wel in heel de periode zon 1/8 van alle toppen moeten afknippen van 2 planten. Ik denk dat dit kwam doordat de kas te lang dicht was tijdens bloeien. nu de buitenkanten open zijn, zie ik op de andere planten toch niet zoveel rot ontstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inspectionee, de Critical Mass planten zijn niet zo goed tegen rot bestend, heb bijna de helft al weg moeten knippen, omdat het van binnen in de top al aan het schimmelen was. Wel erg zonde, waren echt mooie dikke toppen.

 

Zit voor volgend jaar te denken hoe ik dit nu beter kan oplossen, welke planten neerzetten, wel verduisteren / niet verduisteren enz.

 

Miss een paar deense soorten gewoon laten afbloeien onder een afdakje miss nog de beste methode is? Iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En miss nog wat, zou ik tijdens het verduisteren met een zwart zeil, ook nog een grote afzuiger moeten plaatsen die alles weer afzuigt? zou dit helpen om rot te voorkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook problemen gehad met rot en verduisteren en een kleine afzuiger in de verduister tent hielp toen al een bult. Geurende de donkere periode bouwt zich toch behoorlijk wat vocht op en als het goed is is je zeil behoorlijk hermetish afgesloten.

En nie klakkeloos alles wegflikkeren met rot erin he! Bij mij zelf kan ik vaak t grootste gedeelte nog gewoon weg knippen! Ligt er aan hoevroeg je er bij ben natuurlijk. Ik raad je aan iedere dag ( doe het zelf 2x per dag wand de eerste keer kan er iets gemist worden) alle toppen helemaal uit te pluizen opzoek naar de eerste tekenen. Voor mij maakt dit een verschil van oogsten van rijpe of onrijpe toppen. Als het echt los gaat en er teveel gaat rotten tjah.. dan weet je zelf ook wat je te doen staat denk.

Ik laat je wel weten bij welke soort ik zelf uit kom voor volgend jaar, mot ook snel en rot bestendig worden. 2 weten altijd meer als 1 he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx man! ja ik probeer wel stukjes eruit te knippen maar sommige zijn echt van binnen uit he, dan is er niks meer aan te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet nie hoezeer je daar nog hasj van kan maken? Heb in een verslag van plantkas waarin die 1 boom in de kas had met ontzettend veel rot gelezen dat die er hasj van maakte, ice geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ook niet met zeil oid verduisteren.

Gewoon een paar oude dekens pakken.

En die weer luchten overdag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude dekens zat, maar als t gaat regenen, worden die zeiknat man. weet je hoe zwaar :P

 

maar goed miss is t het proberen waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekens onder t zijl? Heb je t beste van 2 werelden. Je dekens blijven droog van buiten en absorberen dan van binnen. Just a taught.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...