Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Update van men schatjes, hoelang groeien die nog door zo? 2 weekjes?

 

sd3bbs.jpg

ixdooy.jpg

v4nvr9.jpg

w6ut5g.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een update weer, groeit snel in een dagje op 24/24

 

gallery_41037_17202_996389.jpg

 

gallery_41037_17202_1117917.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo snel vindt ik ze niet, je zet ze toch buiten overdag met dit weer

 

http://nl.wikipedia....iki/Plantengier Wilgen water

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schietwilg De schiet wilg is de beste maar alle wilgen bevatten gratis hoofdpijn middel en stek middel.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo snel vindt ik ze niet, je zet ze toch buiten overdag met dit weer

 

http://nl.wikipedia....iki/Plantengier Wilgen water

http://nl.wikipedia....wiki/Schietwilg De schiet wilg is de beste maar alle wilgen bevatten gratis hoofdpijn middel en stek middel.

 

Gaan ze buiten sneller dan? Met dit weer, ik dacht gewoon 24/24 volle bak licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men beste Delta denk eens zelf na wat is het beste, een zielig TL'etje of de zon? Is toch zomer of nie Naar buiten ermee, zijn autoflowers hee, buiten zetten en gewoon laten gaan zolang het goed weer blijft. Ook niet zeuren als er eens een wolkje voorhangt, krijgen die juffies nog altijd meer licht van als kunstlicht + de zon is gratis.

Zolang ze bij regen maa niet zeiknat worden.

 

Mijne eerste buitenplant van dit jaar, ook een AK'tje gaat straks of morgen in de ijsemmer. Gewoon afgebloeit buiten met minimaal onderhoud. Meer als 25gram zou mooi wezen maar in de praktijk mag je blij wezen met 10, weliswaar heerlijke grammen dus als dat hokkie leeg is kun je gelijk verder gaan met een snel fem soortje in scrog.

 

Hoppa volgende graag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja was er al achter gekomen.

Waarom staat er dan bij op die sites 120 gram? in de volle grond in Spanje ofzo?

 

Binnenkort waarschijnlijk verder met een andere kast en dan 125w spaarlamp alleen voor de bloei, dit kastje gebruik ik dan voor de groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 120 gram is idd in de volle grond in spanje ofzo, en zelfs dan is het het absolute maximumgewicht dat de breeder ooit heeft gedraaid :D

maar het lijkt altijd alsof de gemiddelde auto AK 120 gram levert in een 2 liter pot

cijfers zeggen niets relevant totdat de eindweegschaal spreekt. - en zelfs dan... -

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon kopen en niet te veel nadenken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schatjes staan nu lekker buiten, kan ik die schietwilg gewoon bij de bloemist halen of hoe zit dat?

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die ga je je ergens snoeien (eventueel toestemming vragen). Stel je me weer teleur hoor Delta, beetje beter je huiswerk doen, ik heb maar 2 links gegeven bij voorbeeld en verduidelijking maar er zit veel meer achter als dat hoor. Wilgen zijn verbazingwekkende bomen

Ik heb d mazzel dat ik een joekel van een treurwilg in de tuine heb staan

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo 1tje begint al een klein wietluchtje te krijgen, ook wel mint achtig :P

Ook aspirine toegediend aan de gene die achterloopt, andere ook een klein beetje water met aspirine.

 

Update :

 

gallery_41037_17202_1498260.jpg

 

gallery_41037_17202_431321.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie wat kleine haartjes bij de oksels, hij gaat nu toch niet al bloeien ? of wat is dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aspirine toegediend? Wat houd dat in?

Die kleine haartjes die je in de oksel ziet zullen het begin zijn van een nieuwe vertakking zeg maar, bloeiverschijnsel lijkt me nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aspirine toegediend? Wat houd dat in?

Die kleine haartjes die je in de oksel ziet zullen het begin zijn van een nieuwe vertakking zeg maar, bloeiverschijnsel lijkt me nog niet.

 

Ja dat is een wortelstimulator als je terug had gelezen wist je dat ook.

 

Hmm lijken me toch geen beginselen voor nieuwe vertakking?

Ik las ook dat de ak 47 auto van een ander merk ook meteen begon met bloeien, dus misschien deze ook?

 

Ik straks even een foto plaatsen voor de duidelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een RQS Ak zaai je, komt boven piepen, na een klein weekje met zen eerste paar echte blaadjes staan ze een weekje stil (wat langer kan ook als het kouder is)

na een 1.5 week a 2 weken nadat het boontje de grond is in gegaan beginnen ze boven grond te bouwen. Die eerste week zit ze in de pot te wroeten het geen voor een auto de belangrijkste week is. Als datgen wat onder de grond zit niet goed is kan dat erboven dat ook niet zijn. Als je ze daar afremt bespaar je ook op oogst.

Na een dikke week, kleine 2 weken bovengronds bouwen dan zit je al ruim in week 3 of begin week 4 komt de voorbloei terwijl ze nog verder groeit.

 

Het zijn auto's he, die doen heel veel tesamen, bloei begint terwijl ze nog groeien. Na een week of 6-7 is de ergste groei eruit en begint ze de rest te vullen. Wat ik aan de hand van je laatste foto zie begint ze gewoon te groeien dus niet zeuren. Gewoon laten doen, buiten zien dat ze geneog voeding hebben heb jij der niks, nul nada aan te zeggen. In die potten worden ze ongeveer een 35 a 40 cm en haal je der 10 a 15 gram af. Mijne laatste ak is deze week verwerkt tot gumby was 12.5 gram en 39cm. van kop tot teen.

 

Bovenstaand is gebaseerd op de 4 auto ak'tjes van RQS die ik heb gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik pot ze nog wel een keer over dan. Had ff niks anders liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEEEEEEE, niet meer doen!!!!! Lees je eigenlijk wel wat er gezegd wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEEEEEEE, niet meer doen!!!!! Lees je eigenlijk wel wat er gezegd wordt?

 

Ja heb gelezen maar dan word ie zo klein man.

Toch maar laten zitten dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers gelijk in hun definitieve pot, wil je meer, meer zaaien of voor een snelle Fem gaan en eventueel verduisteren.

Autoflowers brengen pas op als je veel zuidelijker zit als waar wij zitten. Doe maar rond de middelandse zee en in vollegrond om die beloofde 120 gram waar te maken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag buiten laten bloeien, dus dan gaat een snelle fem moeilijk met verduisteren etc.

Zou dan binnen moeten met tijdklok en lampen, kan ook wel. Moet nog even kijken.

 

Waarom kan je eigenlijk een AF niet overpotten en een reguliere wel?

 

Update :

 

gallery_41037_17202_885036.jpg

gallery_41037_17202_2715339.jpg

gallery_41037_17202_737239.jpg

gallery_41037_17202_1342163.jpg

gallery_41037_17202_249696.jpg

 

Gaan ze goed zo? Ook goed onder de lampen of iets veranderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, je luistert toch niet

 

Hoezo luister ik niet?

Ik pot ze toch niet over ofwel dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag leren, niemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google zelf eens wat, antwoord staat in dit topic al moet je wel goed lezen om het eruit te halen en een beetje zelf redeneren.

Maar vooruit.

Auto's zaai je gelijk in hun definitieve pot, de eerste week a 2 weken zijn het belangrijkste aangezien ze dan wortelen, en een goed wortelstelsel = goede planten als je de rest ook in orde houdt. Daarna gaan ze automatisch bloeien. Verpot je ze = stress = week achterstand en minder oogst

Daarom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...