Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Google zelf eens wat, antwoord staat in dit topic al moet je wel goed lezen om het eruit te halen en een beetje zelf redeneren.

Maar vooruit.

Auto's zaai je gelijk in hun definitieve pot, de eerste week a 2 weken zijn het belangrijkste aangezien ze dan wortelen, en een goed wortelstelsel = goede planten als je de rest ook in orde houdt. Daarna gaan ze automatisch bloeien. Verpot je ze = stress = week achterstand en minder oogst

Daarom

 

Heb al op gegoogled.

Maar de vraag was meer waarom het wel bij normale zaden wel kan en bij auto's niet, omdat die langer groeien ofzo?

 

Maar iig bedankt voor het antwoord. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :

 

gallery_41037_17202_3162654.jpg

 

gallery_41037_17202_1738999.jpg ( Klein beetje bruinachtig iets tint? Wat kan dit zijn?

 

gallery_41037_17202_2686150.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even weer een update na een prachtige dag vol zon ! :)

Heb alleen wel ff een vraag, wat dit op de bladeren is? Is de plant ziek ofwat? Ik ben nog een beginnen dus exuces voor eventuele noob vragen..

 

gallery_41037_17202_225082.jpg

 

gallery_41037_17202_1148339.jpg

 

Deze gaat wel gewoon lekker :

 

gallery_41037_17202_807545.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Delta... OOK IK BEN EEN NOOB... maar ik zit het topic te lezen... en je leest/ zoekt gewoon niet... je stelt maar lukraak vragen! en je gaat maar door met je topic alsof er niks is... niet raar dat er niemand reageerd.. stel je vragen op een correcte manier. en gewoon normaal... ik google ff witte plekken op wietplant... en wat krijg ik... vogelschijt op die plant van je! luister naar mensen hier... dit topic kan je heel goed helpen... maar dan moet je wel met concrete vragen komen!!

 

Grtz Smell

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:popcorn:
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smellowmellow, ik geef je volkomen gelijk. Ik moet inderdaad wat meer aan mijn luie reet gedrag veranderen en ik zal ook proberen om dit te verbeteren.

 

Greetss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allen bedankt voor jullie commentaar, ik ben blij dat jullie het zeggen zodat ik dit kan verbeteren.

 

Even weer een update, 1 dame is al een beetje aan het voorbloeien.

 

gallery_41037_17202_1026446.jpg

 

gallery_41037_17202_1115874.jpg

 

gallery_41037_17202_2379972.jpg

 

Dame 2 links loopt wel duidelijk achter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes

ze gaan vlug gaan die autoflowers

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ga je veel plezier aan beleven

van al m'n royal queen seeds was de royal AK de beste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje Baekie.

En Lord Lmotep, ik denk dat dat inderdaad helemaal goed gaat komen ;)

 

 

Ze groeit als kool haha, de andere gaat nu rustig aan ook is wat beginnen.

Ze staat nu buiten het is alleen wel niet zo'n lekker weer maar daar komt als het goed is donderdag weer verandering in.

 

Foto : gallery_41037_17202_2245227.jpg

 

gallery_41037_17202_2409000.jpg

 

gallery_41037_17202_2573064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update.. Weet niet wat er aan de hand is met die bladeren.. Vaak beestjes verwijderd!

 

Verder gaat hij wel lekker.

 

gallery_41037_17202_1729898.jpg

 

gallery_41037_17202_823581.jpg

 

gallery_41037_17202_848371.jpg

 

gallery_41037_17202_2024119.jpg

 

gallery_41037_17202_1104477.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit. Gaadoorrrzoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die puntjes en al niet slecht dan? Denk het zelf niet als hij zo lekker doorgaat.. maar je weet maar nooit.

Bedankt trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er hebben veel insecten zich tegoed gedaan aan je bladeren.

ik zie precies ook gele wolkjes verschijnen, alhoewel het gezichtsbedrog kan zijn en gewoon gaten in de bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er hebben veel insecten zich tegoed gedaan aan je bladeren.

ik zie precies ook gele wolkjes verschijnen, alhoewel het gezichtsbedrog kan zijn en gewoon gaten in de bladeren.

 

Er is maar in 1 blad dat gaatje, de rest zei iemand dat het vogelschijt was maar dat geloofde ik toen al niet..

 

Ja is dus trips wat ik al dachte... had ik toen maar meteen gehandeld. Morgen bestrijdingsmiddelen halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze gister allebei bespoten met middel.

Het heeft volgens mij wel geholpen want zie nu niks meer..

Ik zag alleen wel een spin vanochtend onder het blad en een beetje spinnenweb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maatje van mij heeft deze al jaren in gebruik en rook er af en toe wat van ,, zal ff een foto uppen deze dagen .

 

ze zijn erg groot 1.10 en sommige maar 80 Cm .

 

Lekker wietje , erg stoned maar toch ook weer erg energiek erna . heb maar 1 Auto white widow en 1 Auto cheese van Royal Queen .

 

volgend jaar neem ik ze ook denk .

 

Mooi kweekje !

 

Houd u het wel Bio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maatje van mij heeft deze al jaren in gebruik en rook er af en toe wat van ,, zal ff een foto uppen deze dagen .

 

ze zijn erg groot 1.10 en sommige maar 80 Cm .

 

Lekker wietje , erg stoned maar toch ook weer erg energiek erna . heb maar 1 Auto white widow en 1 Auto cheese van Royal Queen .

 

volgend jaar neem ik ze ook denk .

 

Mooi kweekje !

 

Houd u het wel Bio ?

 

De grootste is zon 5-10 cm verschil en is denk 40 cm hoog. Best groot voor zo'n potje vind ik.

 

Ja heb gewoon plagron light mix alleen en kraantjes water -_- Had ook biologische bestrijding gekocht tegen spint trips etc. alleen kan je dit ook op de toppen spuiten? denk het wel? Vanavond update foto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook nog 2 kleine plantjes, WW en Special Queen #1, op de WW zat nu al trips :thumbsdown: Dus meteen bespoten.

 

Grote van de 2 heeft al een paar lekkere topjes... :dribble: Morgen foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt natuurlijk aan het merk ook . maar meestal kan je tot 2 weken voor oogst bewerken met de anti spint , ALLEEN is dit Advies en zal je zelf het beste moeten weten wat wel en niet kan ,

 

spuit nu en over 4 dagen weer , daarna als ze allemaal in de bloei zijn nog een keer en je hebt preventief gewerkt ....

tegen spint gebruik je liefst Bio natuurlijk maar dat kan soms ook niet anders door Chemisch te gaan .

 

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt natuurlijk aan het merk ook . maar meestal kan je tot 2 weken voor oogst bewerken met de anti spint , ALLEEN is dit Advies en zal je zelf het beste moeten weten wat wel en niet kan ,

 

spuit nu en over 4 dagen weer , daarna als ze allemaal in de bloei zijn nog een keer en je hebt preventief gewerkt ....

tegen spint gebruik je liefst Bio natuurlijk maar dat kan soms ook niet anders door Chemisch te gaan .

 

 

Succes !

 

Die grote bespuit ik nu niet eer. die kleine heb ik vandaag bespoten 1tje. Dus over 4 dagen doe ik ze allebei weer en dan weer als ze in de bloei staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik meestal doe zijn de jonkies ( auto ) of stekkies in de Brimex dopen en na 4 a 5 dagen spuiten en dan voor de bloei weer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...